Malinka Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 Eller man bruker riskoker Beste risen! Siter
Siri Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 25 minutter siden, Line skrev: Hele 7 minutter mindre - med dårlig ris Forøvrig så korter man da inn på koketiden ved å koke opp vannet i vannkoker først Ris er ris Forøvrig - se under... 23 minutter siden, Malinka skrev: Eller man bruker riskoker Beste risen! Man har da ikke flere duppedingser enn man må... riskoker'n står i garasjen, og vannkoker trenger jeg jo ikke når jeg har ovn Siter
Stine Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 Riskoker og vannkoker, nei og nei Man har vel kjele og komfyr vel! 1 Siter
Malinka Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 Akkurat nå, Siri skrev: Ris er ris Forøvrig - se under... Man har da ikke flere duppedingser enn man må... riskoker'n står i garasjen, og vannkoker trenger jeg jo ikke når jeg har ovn Riskoker er eneste kjøkkenapparatet eg har slitt ut, jeg er på min andre nå. Siter
Siri Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 4 minutter siden, Stine skrev: Riskoker og vannkoker, nei og nei Man har vel kjele og komfyr vel! Klart man har Det holder i massevis, det Og skulle det knipe, så får man fyre opp bålpanna eller propanapparatet 4 minutter siden, Malinka skrev: Riskoker er eneste kjøkkenapparatet eg har slitt ut, jeg er på min andre nå. Og jeg lurer på hvordan man kommer på at man trenger riskoker? 2 Siter
Malinka Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 Akkurat nå, Siri skrev: Klart man har Det holder i massevis, det Og skulle det knipe, så får man fyre opp bålpanna eller propanapparatet Og jeg lurer på hvordan man kommer på at man trenger riskoker? Man blir lei hurtigris og gidder ikke passe på når man koker vanlig ris Siter
Siri Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2017 Akkurat nå, Malinka skrev: Man blir lei hurtigris og gidder ikke passe på når man koker vanlig ris Siter
Stine Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Mexicansk pita med kylling, salat og salsa Siter
Malinka Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Hjemmelaget lasagne, litt tilpasset når jeg fant ut at all løken jeg hadde var dårlig og jeg puttet raspen i oppvaskmaskinen og startet den og så glemte å ta osten jeg hakket opp oppi sausen. Jaja, den smaker sikkert godt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Pringlen Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Fårikål Så det blir det nok i morgen også... Siter
Guest Yellow Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Pastasalat med Quorn "kylling"fileter og hjemmelaget hvitløksdressing. Siter
xxx12345 Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Tirsdag (og torsdag) er fiskedag, så da ble det stekt laks med avokadokrem Siter
Siri Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Rester fra gårsdagens hjortegryte. Siter
Symra&Pippin Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Ovnstekt laks med nypoteter og agurksalat. En aldri så liten rømmedært på laksen. Siter
Mardina Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Toro laksepanne med ris ved siden av. Orket bare en porsjon, siden jeg er sjuk... Siter
Siri Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 41 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Ovnstekt laks med nypoteter og agurksalat. En aldri så liten rømmedært på laksen. Hvorfor kommer jeg aldri på å lage agurksalat? Det er jo så godt!! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 2 minutter siden, Siri skrev: Hvorfor kommer jeg aldri på å lage agurksalat? Det er jo så godt!! Det er det, og særlig til stekt laks! 1 Siter
Siri Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Det er det, og særlig til stekt laks! Og jeg har jo til og med noen laksefileter i kjøleskapet Da vet jeg hva det blir til middag i morgen 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Idag blir det kylling tandoori. Siter
MarieR Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Kyllingnudler fra europris, og de var så ekstremt ekle at det ble første og siste gang jeg spiser det Men det gikk fort å lage da, det var liksom dagens kriterie. Siter
Siri Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Akkurat nå, MarieR skrev: Kyllingnudler fra europris, og de var så ekstremt ekle at det ble første og siste gang jeg spiser det Men det gikk fort å lage da, det var liksom dagens kriterie. Jeg skulle jo ha laks med agurksalat i dag, men så gadd jeg ikke å svinge innom butikken bare for å kjøpe en agurk, så da ble det stekt laksefilét med ris, tomater, gulrot og kålrot (rå), creme fraiche og et dryss med peanøtter (burde nok hatt pinjekjerner i stedet, men det hadde jeg ikke, så da tok jeg bare det jeg hadde i skapet ). Ble veldig mett... Siter
Stine Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Pestolaks, spaghetti, salat, Amerika blanding og hvitløksbaguette Siter
Pringlen Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Fårikål i dag og (nødvendigvis) Men nå er en halv, forhenværende lykkelig, frilandsgris fra Olstad gård pakket i fryseren. Så da kan man fortsette å spise svin, med god samvittighet. Siter
Ozzy Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Flesk og duppe med poteter og kårotgulrotstappe! Siter
Recommended Posts