Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

Ble veldig enkelt i dag. Hjemmelaget rødpesto, kylling og pasta. 

Skulle ha til noen grønnsaker, men da vi kom i går etter å ha handlet så var det meste av grønnsakene vi hadde kjøpt inn myglet inni. Like irriterende hver gang! Tacoen i går ble også noe amputert for å si det sånn :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Siri spesial... Et par skiver oppskåret spekeskinke, litt smøreost og Ritz-kjeks, et par cherrytomater, en oppskåret gulrot, en oppskåret kålrot og creme fraiche. Til dessert: varme brownies m rørte bringebær og vanljeis :drool:

Åh..så det er liv i deg ennå? :P Var det ikke du som spiste råtten fisk til middag her en dag? :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, Line skrev:

Siri spesial er kyllingvinger :aww: 

Jeg har Siri Spesial 1, Siri Spesial 2, Siri Spesial 3... osv :aww: 

Akkurat nå, QUEST skrev:

Åh..så det er liv i deg ennå? :P Var det ikke du som spiste råtten fisk til middag her en dag? :wacko:

Nei nei nei - jeg spiser jo ikke råtten fisk - det skulle da tatt seg ut :o 

Akkurat nå, QUEST skrev:

Yuuuk.,,botulisme til middag..:bye:

Sorry, tok feil av deg og Pringlen..:D

Ante meg ja... :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtidsstekt lammelår med fløtesaus, sopp, blomkål og gulrot. @SaraShadde med en utrolig god hjemmelaget eplekake som vi spiste til dessert med is på. Tilsammen ble det et fantastisk festmåltid! Tror aldri jeg kommer til å bli sulten igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pringlen skrev:

Ha ha, blasfemi :shocked: Og jammen kjøpte jeg nok, så det blir rakfisk i dag også. Vellagret sådann. Mmmmm

Fysjom! Jeg ble oppdratt til å spise alt som ble servert og det gjorde jeg også med unntak av råtne lik..:P Husker forøvrig at noen laget rakfisk og lot hundene få, de hundene daua gitt.. Skummelt å være munnsjenk med sådanne kokker..:bye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11 October 2017 at 8:14 PM, WelshenNemi said:

Har testet findus sin nye vegetar curry gryte.

Var den grei? Litt smakløs har jeg hørt? Men synes det er positivt at man heller kan krydre opp litt evt, jeg, da. :) 

Pulled Oumph-burger med salat og grovt brød her i dag (eller rettere sagt i går). :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yellow skrev:

Var den grei? Litt smakløs har jeg hørt? Men synes det er positivt at man heller kan krydre opp litt evt, jeg, da. :) 

Pulled Oumph-burger med salat og grovt brød her i dag (eller rettere sagt i går). :heart: 

Litt smakløs og litt lite grønnsaker, men helt ok. Ganske grei til å være med søtpotet. Jeg liker ikke søtpotet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...