Acrobatix Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Hjemmelaget kylling i karry - superenkelt og utrolig godt My favorite Siter
Guest Gråtass Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 skogsoppsuppe den fra frysedisken, med en ekstra dæsj aromasopp, vårløk og kylling- yummi!!! Siter
Lola Pagola Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Brødskiver her og. Og jeg baker alt for godt brød, så spiste alt for mange! Nybakt brød er noe av det beste som finnes altså! Lagde dritmye suppe på fredag så har spist på den inntil lunsj i dag, så godt med litt fast føde egentlig. Siter
Annegru Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 I går lagde jeg risotto for første gang, og det ble vellykket! Det var jammen på tide at jeg lagde en ny rett som ble vellykket (sist jeg prøvde på noe nytt endte vi med å måtte dra en tur på besøk til Pizzabakeren over veien...). Fulgte den oppskriften på REMA1000 sin middagsplanlegger. Den med spinat. nam nam. Stekte en laksefiletbit og hadde til. Det var godt Siter
Guest Gråtass Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Fersk torsk fra Rema, med kokte poteter, brokkoli og eggesmør- en slager alltid. I tillegg var den fisken fantastisk god og på tilbud (2 for 3) Siter
Caroline Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Etter to dager på rad med brødmat til middag smakte det utrolig godt med kjøttsuppe idag! Siter
Synnikken Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Koteletter i brun saus, poteter, makaroni og kokt gulerot - om man skipper gulroten jeg spiser kun fordi jeg lizzåm er voksen , så er dette favorittmiddagen min. Koker kotelettene med rød, grønn og gul paprika, samt noen tomater Siter
Maria Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 I dag skal vi ha bakte poteter med skinke og ost, kryddersmør og rømme. Skikkelig x-russefest-mat Siter
Kaja Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Smørdampa brokkoli og..... bare det Siter
AussieAllTheWay Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Gilde spicy grillpølse med blomkålmos (med en hel boks tine krydder ost i- det var dr.. godt!!) og sopp surret i fløte. Namnam Siter
Anette Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Løvstek og pomfri. Er alene hjemme of spist wok I en uke :-P Siter
Siri Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Barilla pasta med smeltet smør - og to kokte egg . Siter
Lola Pagola Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Hmmm tror det blir havregrøt i dag. Starter dagen med havregrøt og avslutter med det Har ****** lyst på sjokolade pga. alt snakket om det da... derfor skal jeg IKKE på butikken i dag. Så da har jeg egentlig ikke noe valg, grøt eller ingenting. Siter
Maria Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Røsti og hakkebøffkarbonader med rømme og ketchup. Skulle være med tzatziki, men ble sååå lei av å raspe at jeg droppa det Siter
borderen Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Mandag: hjemmelaget tomatsuppe med egg og soltørket tomat + hjemmebakt rundstykke med smeltet ost Tirsdag: Kyllingfilet, pasta med blåmuggost-saus (det var skikkelig NAM!) og stekte grønnsaker. Grønnsakene passet overhodet ikke sammen med resten av maten Onsdag: Ytrefilet av svin, kålrotstappe, stekte grønnsaker, kantareller og løk Torsdag: Wok 2 Siter
Ingvild Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Baconpølser med lompe, potetsalat og ketchup og en øl til, grillet og spist ute i solveggen. Årets første grillings! 2 Siter
Maria Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Må skrive hele uka jeg og da Mandag: Pasta og hjemmelaget kjøttsaus Tirsdag: Hjemmelaget tomatsuppe med egg og rundstykker Onsdag: Kylling korma med ris Torsdag: Hakkebøff og røsti Fredag: Kyllingrisotto (gleder meg, men gruer meg til å lage for første gang ) Siter
Guest Yellow Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Indrefilet av svin, pommes frites, stekt rødløk, paprika og mais som tilbehør med kremet peppersaus. Farlig godt! Siter
Mardina Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Tenker det blir pannekaker her i dag Siter
marjea Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Lefser med salat, agurk, gulrot, mais, rødløk og tacokjøttdeig. Nam! Det ble mer enn nok, så da blir det tacosalat på jobb i natt og Siter
Recommended Posts