Siri Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Innbakt torskefilet, innbakte reker, ovnsbakte potetbåter, remulade og rå brokkoli og gulrot . 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Pai et par dager på rad Se hvor liten og søt den er da!! også salat. Den bittebittelille hadde jeg i fiskekake, æsj det var skikkelig ekkelt så de måtte jeg plukke ut. I dag hadde jeg havregrøt til middag da. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Brokkoli og svinekjøttdeig grateng 3 ingredienser som frister- har du oppskrift? I går ble det fiskegryte etter oppskrift her inne. Var godt, men veldig synd jeg ikke smakte FØR jeg smakte til med salt I dag får restene spes ut så kanskje det blir deilig fiskesuppe Siter
Stine Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 3 ingredienser som frister- har du oppskrift? I går ble det fiskegryte etter oppskrift her inne. Var godt, men veldig synd jeg ikke smakte FØR jeg smakte til med salt I dag får restene spes ut så kanskje det blir deilig fiskesuppe Den var faktisk smaklaus Men jeg kutta brokkoli i biter og putta oppi en ildfast form, så stekte kjøttdeigen og helte over, så lagde jeg saus med 2 poser bretagne kyllingsaus, knekte to egg oppi når den var ferdig og helte over formen, litt revet ost på toppen, 220 grader i ca 20 min I dag blir det Tikka Masala lasagn. 1 Siter
Garmen Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 I dag føler jeg et sterkt behov for å dra fram en rett jeg ikke har laget på lenge: kylling tempura + god sticky rice + sweet chili saus= nommy goodness. Fram med frityrkokern! Siter
Maria Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 I dag blir det kyllingsalat med rå brokkoli, druer og bacon med mer spent på hvordan det blir! Siter
Lola Pagola Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Middagene mine ligner alltid litt på hverandre samme grisete stil Men denne var god da Salat med litt fullkornspasta, kidneybønner, masse brokoli, sjarlottlauk, fetaost, cherrytomater, agurk, tørkede tomater og pesto. 1 Siter
Marthe Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Fransk kyllingsuppe og hvitløksbaguett 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Vet ikke helt hva det heter egentlig, entrecotesnurr? Tilbehør: ovnsbakte potetbåter og salat. Det er snart ferdig nå, og jeg er sulten! Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Sykehjemsmiddag: fiskepudding i hvitsaus med grønnsaker oppi. Helt ok. Gele med vaniljesaus til dessert. Spiste ikke kake i dag, for det var rullekake med smørkrem og det liker jeg ikke. Men spiste 2 brødskiver med egg og 2 knekkebrød til kvelds. Seriøst, jeg kommer til å rulle innen sommeren om jeg skal fortsette å jobbe der altså. Greit at man periodevis flyr beina av seg, men tviler på at forbruket er større enn konsumet.. Siter
Lola Pagola Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 En nyyydelig suppe! Herregud den var skikkelig god, og utrolig enkel! Spiste i går og i dag og er trist fordi nå er det tomt Tok to søtpoteter og skar i terninger, skjærte masse gulerøtter i skiver, hakket en purreløk i småbiter og kokte ihjel alt til det var mosbart. Også moste jeg... hadde i grønnsaksbuljong, salt, pepper, og en halv hvitløk. Er egentlig sånn suppe som jeg pleier å blende, men hadde ikke noen, så da ble det seende ut som babymat Hadde og tenkt å ha i melk etter det var kokt ferdig, men det trengte jeg ikke, for den var god uten, hadde i en liten skvett med fløte. Synes denne ble bedre enn med vanlige poteter, men hvordan er det med søtpotet vs vanlig potet? (Vet at søtpotet egentlig ikke er en potet altså.). Det er sunnere? Siter
Nirm Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Spaghetti med saus, hjemmelaget hummus og mozarella til. Siter
Ingvild Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Jeg har igjen pannekakerøre fra i går, så jeg tror det blir det. Men egentlig har jeg lyst på en slags pastaform med spaghetti, kjøttdeig, ost, tomater og masse krydder. Det får bli i morgen kanskje, det. Siter
Maren Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Laks med ovnsbakte potetbåter og grønnsaker står i ovnen nå Siter
Malamuten Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 En stor salat med kylling, ruccola, brune bønner, løk, paprika og agurk Siter
Guest Yellow Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Meksikansk gryte av: Karbonadedeig, ris, to bokser grovhakkede tomater, en løk, en paprika, 65 gram babyspinat, tacokryddermiks og chili/paprikapulver. Siter
Stine Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 I anledning Christian sin 30 årsdag blir det ovnsbakt kylling med hjemmelagd fløtesaus, pannestekte grønnsaker og ovnsbakte potetbåter, til dessert smil sjokolade pudding! Siter
Monab88 Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 I dag ble det helstekt indrefilet med wokgrønnsaker, nudler og sweet chillisaus Siter
borderen Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Kyllingkjøttboller i tomatsaus med pasta Siter
Maria Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Taco i potettacolomper fra Olalompa <3 yummi!! Tacomandag ruler og jeg ruller! Siter
marjea Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Kyllingfilet, ris, salat og peppersaus. Enkelt og godt! Siter
Recommended Posts