Nirm Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Salat med mozarella og ovnsbakte poteter. Siter
Miavoff Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Ertesuppe med pølsebiter. Siter
Red Merle Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Blir vel rester fra i går, hjemmelaga pizza med grov speltbunn Siter
Maria Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Kyllingwok med grønnsaker og szechuan-saus. Muligens pittelitt ris. Kjeeeeedelig mat, men ok da. Den er sunn. For meg er og forblir wok egentlig bare slankemat! Siter
Siri Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Fiskegrateng kjøpt på Joker Ådalsbruk . Siter
Symra&Pippin Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Laks i form med masse grønnsaker og en fløteskvett, bakt i ovn. Siter
Maren Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Her blir det spagetti og kjøttsaus Siter
Maria Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Siden jeg hater wok ble det jammen kylling tandori i stedet for.. NAM! Jeg eeeer så glad i indisk/pakistansk mat Siter
Garmen Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Hjemmelagd julebrød med kokt skinke og majones. Middag er en tidsperiode, og ikke en type mat, right? Right? :angel: 1 Siter
Siri Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Hjemmelagd julebrød med kokt skinke og majones. Middag er en tidsperiode, og ikke en type mat, right? Right? :angel: Right . Siter
Ingvild Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Jeg stekte svinekjøttdeig, squash, paprika og rødløk, og masse masse hvitløk og pepper. Serverte med tzatsiki. Veldig enkelt og godt, og nå har jeg jammen meg middag i morgen også. Siter
soelvd Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Må skryte litt av mannen som disket opp med deilig laksewok i dag Siter
Castella Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Skal vi se...hva spiste jeg i dag...åjo Kebab og cola Jeg er kjerne sunn Siter
Guest Gråtass Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Lammestek med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, dampet brokkoli og sjysaus. Eget hjemmeslakt, så det er både biodynamisk, økologisk og fritt for både boler og antibiotika. Det var sååååååååååå godt at jeg tror jeg sprekker snart. Siter
Teserere Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Taaacooo, skikkelig ekte taco med skjell for første gang på flere år! Skjell er jo digg, bare litt grisete. Lammestek med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, dampet brokkoli og sjysaus. Eget hjemmeslakt, så det er både biodynamisk, økologisk og fritt for både boler og antibiotika. Det var sååååååååååå godt at jeg tror jeg sprekker snart. Hørtes superdigg ut, lam er et av yndlingskjøttet mine 1 Siter
HHC Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Hjemmelaget pai med ost, skinke, brokkoli og vårløk 1 Siter
borderen Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Elgsteik fra egen skog, tyttebær, kålrot- og gulrotstappe, potet, seleristappe, hjemmelaget viltsaus og stekte kantareller. Nam! Hadde stekt stor steik når jeg hadde noen venninner på besøk for et par uker siden, så har fryst skiver av det som ble igjen (ganske mye), så da er det bare å fikse tilbehør. Enkelt, godt og billig når man plukker sopp og bær, dyrker kålrøtter, har melkekuer og skyter elgen selv 1 Siter
Ingvild Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 I dag spiste jeg i kantina på Samfunnet, så da ble det elgkarbonader med ris og fløtesaus. Greit nok. Men masseprodusert kantinemat er kanskje ikke det diggeste som finnes. I morgen tror jeg at jeg skal slå til med spaghetti og Ingvilds gode kjøtt- og tomatsaus. Nam nam! Siter
Red Merle Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Hjemmelaga pizza med spelt bunn, biff, champinjong, tomat, mais, løk, purre og revet ost . Siter
borderen Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Italiensk kyllingrett med tomat, spinat og soltørket tomat ble dagens for meg. Blandet kesam og pesto med kyllingen isteden for pastaen. Siter
tm100021 Skrevet 27. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2012 Mørbrad med ris og bernesaus. Kjedelig middag idag Siter
Recommended Posts