Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

I går ble det kalkun grillpølser med potetmos. Fancy me! :o

Jeg lurer på om jeg skal lage meg taco i dag... Men til bare meg selv? Det er litt kjedelig da.

Kan forøvrig anbefale "taco"lompene fra olalompa! De er av potet, men er tilpasset tacobruk. Dødsgode :D

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skrevet

Vi spiste laks med couscous, sopp , grønnsaker og creme fraiche.

Men dere ; jeg har kjøp spekesild i dag. What to do ? Bill.mrk. enkelt , raskt og godt..

Skrevet
Men dere ; jeg har kjøp spekesild i dag. What to do ? Bill.mrk. enkelt , raskt og godt..
Flatbrød og potet??? :D

Her ble det stekt egg på ristet brødskive med stekte kantareller til :).

Skrevet

Vi har begynt med ukemeny; vi planlegger alle ukens middager på lørdag formiddag og handler inn til middagene på lørdag. Økonomisk, også slipper jeg å finne på middager hver dag, dra i butikken og så ende opp med masse jeg ikke trenger;) I dag hadde vi sånn "Maggie juicy chicken taco", egentlig bare kryddermix og en stekepose, puttet oppi oppdelte kyllingfileter, og stekte i ovnen. Delte opp salat, paprika mm og varmet tortillas--> middag:) I morgen er det fiskesuppe (sånn fryst fra findus) med ekstra reker og krepsehaler, onsdag- spaghetti og kjøttsaus (for da er det tidlig agilitytrening, så det må være enkelt), og torsdag er det noe som jeg fikk fra denne tråden faktisk; kyllingfileter med poteter i tomatsaus:) Fredag er det agilitytrening igjen så da tror jeg det blir brødskiver på benken;)

Skrevet

Kålrabistappe og kokte poteter :)

Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ?

Skrevet

Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ?

Gjør det sikkert. Vi bruker litt gulrot og poteter i kålrabistappen for å få den mildere :)

Skrevet

Dagens meny består av noe vi kaller "cowboy-mat" :D Det er veldig populært hos husets minstemann, så vi har det ca en gang i uka. Da spiser han masse!

Det er skiver med oppskåret, pannestekt Falukorv, potetbåter stekt i ovnen og rikelig med tomatbønner til.

Skrevet

I dag blir det tortilla. Tacokrydret krøttdeig, salsa, paprika, perletomater, salat, agurk, rødløk og rømme i lefser.