Maria Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Fiskeboller i hvit saus med poteter! Favoritten Og aaaltfor mye kaker i familiebursdag... Siter
Nirm Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Ovnsbakte grønnsaker (aubergine, fennikel, avokado og rødbeter) med chasewnøttdressing til. Siter
Marthe Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Pitabrød med grønnsaker og stekt karbonadedeig Siter
Guest LXT Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Stekte grønnsakser (Squash, aubergine, løk, champinjong og gul paprika) i tomat og kokossaus. Siter
Maren Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 i dag ble det bare spagetti med pastasaus på Siter
Maria Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Hjemmesnekrede club-sandwich med: - Grovt brød - Aioli (en superduper god en kjøpt på mega. Den er oransje, men husker ikke merket) - Røkt kalkunpålegg - Go' og mager bacon - Avocado - Salat - Tomat Det er svinaktig godt kan jeg love dere! 1 Siter
ElleBelle Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 I dag ble det ris med ketchup. Siter
Krilo Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 I dag hadde vi kylling i kokosmelk og red chilli , med vannkastanjer ogbambusskud oppi, servert med ris, nanbrød, papadaums, raita og sweet mango chutney.. Ordentlig nammenam det Siter
Synnikken Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 French fries chips midt på natten? Siter
Debbie Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Tips til middag som må inkludere hodekål? ( må få brukt den opp før den mugner/råtner) Siter
Aya Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Lapskaus er kjempefint! Hodekål funker bra som ingrediens der! Jeg har spist gratis kjøttbollemiddag på IKEA i dag ... Må utnytte studenttilbud når man får de Siter
OlavEmil Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 I dag har kona mi servert kokt torsk, potetstappe og saus laga av smør, mjølk, ost og lauk. Namnam . Siter
Anette Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Kyllingfilet smørt med blanding av hvitløk, creme frache, ost, kyllingbuljong og litt krydder - smørt på og stekt i ovn og agurksalat Siter
OlavEmil Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 I dag har eg laga middag, ytrefilet av gris, ris og *trommevirvel* heimelaga peparsaus etter oppskrift som vart nemnt på sjætten her for ein god stund sidan . Hugsar ikkje kven det var som kom med den, men sausen var god, den . Siter
Debbie Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Idag laget jeg noe merkelig men det ble faktisk veldig godt. Ta en dæsj bernaisesaus rest, hiv opp litt mer melk. Varm opp. Hiv i så risrester med grønnsaker i. Kok hodekål i strimler, når de er møre, putt oppi bernaise"grøten". Stek fiskekaker og ha ved siden av. Var faktisk veldig godt. Siter
Caroline Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Idag ble det salat fra den lokale sjappa her, igår var det kinesisk takeaway. Ellers har dagens meny bestått av litt ymse, jeg ville prøve ut det nærområdet hade å by på. Crepes med ost og skinke og den visstnok verdensberømte eplekaka måtte testes ut. Kaka smakte eplekake, men utover det var den vel ikke så veldig spesiell Loffen med oliven som ble kjøpt på markedet var veldig god, og det var også de lokale jordbærene. Føler jeg har spist i hele dag *stappmett* Siter
Mirai Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 I går hadde vi Skinke (får tynne, store og salte skinkeskiver her i England, er vel kanskje sammenlignbart med en oppdelt bayonneskinke) Maiskolbe Potetbåter bakt i ovnen Brokkolimos (kok brokkoli og blend sammen med cottage cheese, fersk hvitløk, salt og pepper). MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!! Siter
Hermes Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Ganske fornøyd med at jeg klarte å lage løvbiff med fløtegratinerte poteter og peppersaus på lesesalen (med en mikro og en liten elektrisk grill). Siter
Guest Jonna Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Fiskeboller (med over 50% fisk) i hvitsaus tilsatt karry, poteter og raspet gulerot. Siter
Bananen Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Forhåpentligvis kyllingvinger, om noen andre som bor her ikke har spist de opp mens vi har vært borte ... Siter
Recommended Posts