Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser menneskene BAK hundene ut?

Enits

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Legger ut det eneste bildet jeg har av meg selv på denne pcen. Fra hundeleiren i fjor :aww:

2dk0m6v.jpg

Og jeg er faktisk BAK hunden også :)

Fant et til, litt bedre bilde

34xoz0m.jpg

Skrevet

Vel, her er jeg bak EN hund (Arok til Toril) :)

NKK Sandefjord 2009

IMG_4685.jpg

Tror ikke jeg har noen av meg selv bak egen hund lenger, backup av bilder er jo for luringer. :aww:

Og et helt rykende ferskt bilde (det er ikke ofte, det) der jeg er bak/oppå hest

Siden man skulle være bak hundene her, så er det vel ikke så nøye om dere får se hele meg. :D

IMG_3102.jpg

Skrevet

Jeg finner ikke noe bilde i farta hvor jeg er bak hunden, men jeg har et hvor jeg er under, håper det er gyldig... :lol:

IMG_5618.jpg

Skrevet

Altså.. Siden dere skal være så himla nøye! Jeg har ikke bilde av meg selv med Chessea siden.. 2006? Har liksom ikke for vane å ta bilde av meg selv, spesielt ikke når jeg er på tur med bikkja. Meen dere skal få se hvor flink jeg var til å stille opp hund den gangen og hvor pent jeg smiler.

MariaChessea3_copys.jpg

Kan jeg få lov å si det der er noen kilo siden.. bah

Skrevet

Jeg føler meg gammel... er det mer enn 3 her som er over 25? Over 20?

Finnes vel mer flatterende bilder, men jeg er ihvertfall bak hunden. Og hadde litt kortere hår den gangen.

dsc_8473.jpg

Skrevet

Jeg føler meg gammel... er det mer enn 3 her som er over 25? Over 20?

Me! jeg er over 25. Så det så! :lol:

Flotte bilder av mange flotte folk! Også så flinke vi er til å finne bilder der vi faktisk er bak hunden. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...