Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser menneskene BAK hundene ut?

Enits

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Og her er sonens Sopp!

Amagad, den vakreste western-røveren i sonens historie! :lol: Er ikke noe rart du har en hel mappe med bare bilder av meg, vettu.

Edit: Bytta om på to bokstaver, sånn at folk skulle skjønne hva som stod.

Skrevet

Amagad, den varkeste western-røveren i sonens historie! :lol: Er ikke noe rart du har en hel mappe med bare bilder av meg, vettu.

...eller fordi en viss person gikk amok med selvportrett på harryhandel? :)

Skrevet

Fant faktisk kun bilder med hunden bak meg, men tråden mangler litt kromosom y.

Kanskje jeg og du skal gifte oss? :lol:

Skrevet

Såpass ;) ;)

Rekk opp hånda de som vil være brudepiker! :);):):):):):)

Dæffen! Sonenfrieri! ;)

Edit: Mim - jeg er fornøyd med å være med på festen jeg :D

:););):lol:

Skrevet

Trine prøver ting hun ikke kan!:)

(jeg smugleser på sonen omtrent daglig (a) )

bilde en, Meg! :)

bilde to, Meg BAK Zasha :) (endel måneder siden)

bilde 3, Meg og Zasha nå nylig :lol:

post-6786-0-46426700-1297892851_thumb.jp

post-6786-0-33204300-1297892896_thumb.jp

post-6786-0-66748300-1297892998_thumb.jp

Skrevet

Viktig å få inn bilder av smugleserene og so here goes:

Ble bare de som lå inne på photobucket, så ikke helt representativt men litt kortere hår og pluss på et år og 2 så er vi der

Et bak hunden

SDC10701.jpg

CIMG0232.jpg

n538066969_442326_7669.jpg

Skrevet

og dette er meg bak hunden *flir*

Her burde bildet av deg og Faro på krakken komme syns jeg.... Ler enda bare jeg tenker på det jeg :)

Har visst ikke noe bilde, jeg :lol:

Men det har jeg da :ahappy:

Jeg føler meg gammel... er det mer enn 3 her som er over 25? Over 20?

Å jada, godt over 25, men aldri mer enn 29... eller noe sånn :heart:

Sånn ser nå jeg ut:

20100830136.jpg

Jeg vil gifte meg med deg jeg.... :cheer:

Hehe, disse bildene av deg er virkelig flotte!

Her er meg da, sånn som folk som regel ser meg.

100509_03.jpg

Skrevet

Jeg vil gifte meg med deg jeg.... :ahappy:

Hehe, disse bildene av deg er virkelig flotte!

Her er meg da, sånn som folk som regel ser meg.

100509_03.jpg

Haha, nå lo jeg godt :lol: Men takk :cheer:

Jeg har dog sett deg uten kameraet forran ansiktet jeg :heart:

Skrevet

LineSK, det ser ut til at vi må trå til én gang til med råååsa tyll og brudepikeutstyret vårt. Koselig det, da. :ahappy::cheer::heart:

Monica har rosa brudekjole i tyll fra før hun da! Da matcher jo våre :lol:

Skrevet

Og om man kikker ekstra godt etter så ser man jommen et menneske der også. :cheer:

Høhøhø :D Ganske imponerende at lille store Bridie dekker diiiigre meg, men ja :D

Haha, nå lo jeg godt :D Men takk :P

Jeg har dog sett deg uten kameraet forran ansiktet jeg :lol:

Hehe, ja det har du :D

LineSK, det ser ut til at vi må trå til én gang til med råååsa tyll og brudepikeutstyret vårt. Koselig det, da. :ahappy::heart::)

*flire* Sku tatt seg ut! *spørre Lars her om hva han syns om at jeg skal gifte meg med Monica* :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...