Poter Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Barn og hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 For noen flotte hunder dere har! Spesielt svak for Amigo Hvordan går det med barn og hund syntes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Tusen takk Marie. Det går veldig bra. De er jo vandt til å være flere hunder og dele på oppmerksomheten. Så "sjalu" har vi ikke merket noe til. Når hun er i vippestolen vil de gjerne sleike/vaske hode og hender. Når hun (og jeg) ligger på gymmatte på gulvet så skjønner de at de må være rolige og holde seg unna (dvs ikke trå på matta). Ellers er hun en del i lekegrinda eller med med meg på ammeputa i sofaen. De kan fint ligge i sofaen siden av oss. Synes det går veldig bra. Blir nok mer utfordrende når hun kan krabbe......... Må passe på at leker ikke ligger tilgjengelig for da tar Lio dem. Det jeg kjenner mest er at lunta mi på tur er mye kortere når det gjelder trekking. Baby på magen og hunder som røsker til gjør at jeg blir mer sinna på hundene og kjefter mer enn jeg liker. Så jeg jobber litt med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Høres bra ut da! Det siste der tror jeg de tåler. Man må rett og slett bare oppføre seg når lille bebbis er med. Men det blir også lettere etterhvert når K blir eldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Vært på to dagers fasan jakt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Kristine sin første jakt, hun sov seg gjennom økten vi var med på (3timer) Trygt plassert i bæresele i bærejakka 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Liten oppdatering her Etter fasanjakten var vi på klubbmesterskap hvor Lio fikk 3 plass i Unghundklassen Jeg og Kristine var med noen timer før vi dro hjem Dirk vil veldig gjerne vaske frøkna hele tiden og hun synes det er kjempe moro at han vasker hendene Synes dette bilde av dem er så søtt Tre bilder av valpene til Dirk 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 For en fin farge på den siste der!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Bretons er virkelig flotte hunder! så voksen lio har blitt, syns han var valp nettopp. Kjempefin i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 For en fin farge på den siste der! Hun er nydelig. Tricolor lever heter fargen. . Ikke så mange av de. Har et bedre bilde jeg skal få lagt ut også. I tillegg til kul farge er hun veldig pen. Så det blir moro å følge henne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Bretons er virkelig flotte hunder! så voksen lio har blitt, syns han var valp nettopp. Kjempefin i alle fall Jeg vet. Han er fortsatt valpen vår selv om han faktisk blir 2 år i januar. To år ...... Hvor er de blitt av? Må vel snart slutte å kalle han valp .... He he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Så fine hunder du har også likte jeg spesielt fargen på den siste valpen, helt nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Julekort bilder Amigo på tur 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Vakre Amigo på siste bildet der! Har fått litt sansen for breton altså Også fineste familiebildet jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Amigo er vakker han. Skal prøve å få tatt noen flere fine bilder av han snart Håper jo at han snart kan smykke seg med NUCH tittel (og kanskje SeUCH om vi får certet på MyDog) Hadde vært morsomt om noen ville bruke han i avl :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 For en herlig gjeng du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Digger bretons :-D skulle gjerne hatt en selv! fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Så fine julebilder, og flotteste Amigo - blinkskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 For en herlig gjeng du har Tusen takk. Er en herlig gjeng ja Digger bretons :-D skulle gjerne hatt en selv! fine hunder Tusen takk Så fine julebilder, og flotteste Amigo - blinkskudd! Tusen takk. Amigo er flott han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Fine vovser og den var skikkelig nydelig den der tricolor valpen, spesiell farge. Trodde breton bare kom i rød og hvit jeg, så der lærte jeg noe nytt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 @Malamuten Breton kommer i orange/hvit, sort/hvit, lever og trikolor. Men leverfarget trikolor er ikke vanlig, tror det er 4-5 av dem i Norge Her er noen nye bilder av den valpen Utrolig vakker og snart 9 mnd. Skal ha valpesamling i slutten av mars, blir moro å se valpene igjen. Gleder meg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Den var fin *dån* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Den var nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Det tror jeg er den fineste bretonen jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts