Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er ditt "yrke"?

Mirai

Yrke  

101 stemmer

1. 1.

• Student/elev
      21
    • Student/elev og jobber ved siden av
      15
    • Arbeidsledig
      5
    • Arbeidsledig med dagpenger
      3
    • Uføretrygdet
      11
    • Jobber deltid
      14
    • Jobber heltid
      32

Recommended Posts

Er arbeidsledig uten krav på dagpenger... Går på noe som heter KVP(kvalifiseringsprogrammet) via NAV, men den går i utgangspunktet ut i slutten av desember... Håper å få forlenget den, da jeg er veldig fornøyd med å ha KVP. Men jeg sliter med angst og depresjoner, så vet ikke hvordan jeg fungerer i fulltidsjobb. Har vel prøvd noen forskjellige prakisplasser, men det er lite som har fungert egentlig.... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er det vel deltid. Er vikar, så arbeidsmengdene variere en del. Nå for tiden er det jobbing hele tiden pga sykdom i jobb (langtids), men det blir vel kanskje å dabbe av etterhvert. Jeg håper på fast deltid en plass. Faste timer og dager i uka, helst ikke 100 %. Men tiden vil vise hva som skjer.. Har jobbet flere år i 100% og jeg følte at jeg bare var på jobb, hele året nesten, og man bare så fram til ferie dagene. Ble litt vel mye i mine øyne :aww: For meg er fritid viktigere enn mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% og vel så det. Trass i at legene mente at jeg aldri kunne jobbe pga helse og ville uføretrygde meg for ca 10 år siden. Jeg nektet og fant en jobb som jeg klarer å ha med tanke på helse. Mye bedre enn å dasse hjemme. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør, men jobber deltid. Skulle egentlig være VTA-plass, men NAV hadde brukt opp årets penger så derfor kunne de ikke innvilge VTA. NAV har vel egentlig ikke tro på at jeg kan være i jobb, men jeg måtte bare ha noe som passet meg og med en sjef som forstår litt av diagnosen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter for tiden livets glade dager som student på studenthybel, hvilket medfører at jeg faktisk klarer meg uten å jobbe. Utrolig deilig, ikke levd slik siden første året jeg studerte. Gruer meg allerede til neste år da jeg må begynne å jobbe igjen for å ha råd til husleia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvstendig næringsdrivende, og det blir hverken heltid eller deltid, egentlig. Av og til jobber jeg 80 timer i uken, andre ganger jobber jeg 10 timer i uken. :)

Er også selvstendig :) Veldig greit å være sin egen sjef, men også veldig mye og passe på...

Så jeg ser etter en deltidsjobb, tenkte å søke i dyrebutikkene i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og bor såpass rimelig at jeg slipper å jobbe ved siden av. Til neste høst begynner jeg på nytt med blanke ark og fargestifter til, så med dette året har jeg fremdeles seks år før jeg skal ut i arbeidslivet "for alvor". Forhåpentligvis kan jeg basere meg på sommerjobber og studielån, og slippe å jobbe resten av studietiden min også. (Med unntak av neste semester, hvor jeg vil prøve å få meg en jobb i tillegg til å ta et emne eller to på universitetet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du jobber med?

Zorry litt sent svar, så denne først nå.

Jobber i Norges beste bank ( helt subjektivt selvsagt :) ) innenfor kort område, noe som er et utrolig spennende felt.

Jobber mest med kredittkort. Høres kanskje ikke så spennende ut, men det er det. I tillegg er lønna bra, muligheter for hjemmekontor og styrer dagene selv. Kan ikke bli stort bedre enn det. Jeg har det ihvertfall som plommen i egget og det er en deilig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zorry litt sent svar, så denne først nå.

Jobber i Norges beste bank ( helt subjektivt selvsagt :) ) innenfor kort område, noe som er et utrolig spennende felt.

Jobber mest med kredittkort. Høres kanskje ikke så spennende ut, men det er det. I tillegg er lønna bra, muligheter for hjemmekontor og styrer dagene selv. Kan ikke bli stort bedre enn det. Jeg har det ihvertfall som plommen i egget og det er en deilig følelse.

Jeg vil også ha en sånn jobb! :):) Jeg trenger å skifte "beite."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...