Gå til innhold
Hundesonen.no

Sirkus Samurai - Photoshoot s. 15


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi var ute på en helt fantastisk tur med @Arcticaa på lørdag, hvor jentene fikk gå løse og helt nakne i mange timer, og resultatet blei mildt sagt magisk. Gud hjelpe meg, jeg har så pene og flinke hun

Knertisen er fortsatt harkefri, og Aiko er så i storslag at hun framstår like sprek og aktiv som lillesøster. Jeg har gått 10 mil hittil i januar, og skulle gjerne gått lenger for å virkelig slite dem

Aiko har det helt strålende om dagen på sin medisin, er veldig til stede med kos, tigging, lek og lykkelig sprett på tur og er helt vanvittig blid hele tida. Hun er jo ganske fjern og liker å styre si

På 20.1.2016 at 9:21 PM, WelshenNemi skrev:

Jeg likte de(welshen) egentlig ikke utseendemessig før jeg traff moren til Nemi :P:teehe:

Tviler på det blir ny welsh her da..

Hvorfor ikke det, da? :hmm:

På 20.1.2016 at 9:33 PM, Monikawt skrev:

De der dyra dine er latterlig fine å se på! :wub: 

Tusen takk! :kiss:

Denne deilige bolla her var med på en full joggetur i går!
Aiko%20sover_zpszbae31zw.jpg

Hun er jo litt dregg tidvis og sørger for at gjennomsnittstida ikke blei så mye å skryte av, og syntes det var litt glatt her og der, men dere, den følelsen av å kunne dra ut på en times løpetur med BEGGE jentene, og oppleve at de begge holder tritt, humøret oppe og ikke minst at de peiser på her og der bare fordi det er så deilig å bruke kroppen, det er bare helt ubetalelig! :banana: Vi kommer jo i trespann, vi tre, så det å overlate Aiko hjemme når jeg er ute på vift med knertis føles aldri bra. Men trollbolla er i slaget, altså!  :heart:

(Hun er riktignok litt støl i dag, men det er jeg også, så det får være greit. :P )

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :).

Virker forøvrig som veterinærer slenger ut allergihypoteser over en lav sko. Thia hadde jo plutselig pollenallergi, det éne året, men ikke nå lengre....  tviler på at det noen gang var allergi!  Bra det ordnet seg selv med innovernysing. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Hvorfor ikke det, da? :hmm:

Tusen takk! :kiss:

 

Min er litt nervøs, tisser på seg når hun hilser på folk, skuddredd(gjør forsåvidt ikke så mye, jakter ikke uansett) og har begynt å få ressursforsvar.. og har HD D . og jeg fikk en "liten" hund for jeg ikke er så sterk.. hun er så sterk at jeg kunne like gjerne fått en større hund med en gang :P jeg har fått et individ som for det meste passer meg, men vil ikke satse på det igjen.. og vil ha mindre pelsstell. Ble litt mer pelsstell enn forventet, siden hun floker bare du ser litt skeivt på henne hvis hun ikke er kortklippet. 

Hva det blir neste gang er et langt større spørsmål :teehe:

Men hun er søt da :)

 

2016-01-27_03-01-38

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, WelshenNemi skrev:

Men hun er søt da :)

Det jeg liker med welshen er den nære kjærligheten til menneskene sine, mens det jeg ikke liker er mjukheten, som du også peker på. For meg med shiba som er helt i andre enden av skalaen, blir det litt masete å forholde seg til. :P

Men ja, hun er gruelig søt. :)

Siden sist har jentene vært med på "strikk og drikk" hos ei venninne. De fikk tilogm lov til å slappe av på senga til vertinna! Deilig med hunder som ikke røyter, ikke lukter, ikke tigger og som ikke lager lyd, men som bare er der for å koses på, beundres og smile av. :heart:

12496475_10156451508180301_9191414983836

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Det jeg liker med welshen er den nære kjærligheten til menneskene sine, mens det jeg ikke liker er mjukheten, som du også peker på. For meg med shiba som er helt i andre enden av skalaen, blir det litt masete å forholde seg til. :P

Men ja, hun er gruelig søt. :)

Ja, hun er ekstremt glad i kos og nærhet. Og det var jo det jeg ville ha også. Så hun som individ passer meg genrelt greit, men tviler på jeg får det i en ny hund av samme rase. Er fortsatt på jakt etter drømmerasen :)

En mellomting hadde vært fint for min del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått 17 mil i januar, og jeg håper vi kommer oss litt mer ut i februar, nå som min rompeforfrysning ( :teehe:) er i orden og det kanskje er slutt på holka. Aiko er som sagt pigg og glad, men helt ubehjelpelig på glatta, stakkars. Bambi ser ut som en kunstløper i forhold. :P 

Aiko har skjært seg i foten på isen, så for at jeg ikke skulle få blod over hele parketten, fikk frøkna mat i senga. Aiko blei dritfornærma over at det ikke var for å skjemme henne bort, bare for å begrense husarbeidet. :lol: 

EBDC35D4-B34E-4EF8-9FD2-D9EF6C247759_zps

Imouto var ikke så grei å få opp lørdag morgen, ville bare kose og tulle. :heart: 

176AEF3E-EDBB-4F03-97AA-13D2B73040CF_zps

Når det er holke, så er det vanskelig å finne et passende sted å bæsje, altså. Moralen er lav hos Aiko, best å bare kaste inn håndkleet.

0C133B8A-48EB-438C-AEDF-B944C5ED974A_zps

"Kan du komme hit og snakke litt med meg?" Imouto går for Eva Weel Skrams versjon av Admiral P-låta, dvs lettere desperat og needy, når hun prøver å lokke til seg ekorn. :D 

069DEC66-65BF-44A8-A50C-55A8CFB1FEEC_zps

Vi er ute og offpister fordi alt annet er fullt av holke: 

C654B3AF-EE66-4731-B6C4-25C1D96F9320_zps

I dag har vi vært ute på flott Oslotur med sol i fjeset. Utrolig deilig! 

BB71194B-C03A-4A7A-BA14-40AC3E202A73_zps

Aiko har lest litt i favorittboka si til morran i dag: "Fy flate. Den gamle mannen sliter skikkelig med det der havet. Skjønner han godt. Sånne fisker er ganske fishy, altså!"

FC53FE0A-BAA4-4BD6-AA27-85CEEEA3EA58_zps

Jeg planla litt husarbeid før turen. Best å søke tilflukt i samme seng når det røde monsteret hentes fram! :lol: 

919F8957-E38F-449F-B52D-57B1909F9515_zps

 

 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lovozero skrev:

De virker så herlige! :D Og så er de utrolig nydelige! 

De er ganske ålreite, disse kråkene mine. :heart: Og takk, jeg synes de blir voksne med eleganse!

11 timer siden, HeleneFS skrev:

Så fint bilde av dere tre :wub:

Tusen takk! Det er tatt av mine fine mann, han fikk ikke være med på bildet. :teehe: Har du sett så fint, naturlig varmt lys? Ikke noe filter! Aiko var løs langs havnepromenaden og måtte holdes i ro ved siden av meg, men hun ser ikke så sur ut som vanlig når jeg må det for å få et bilde, så jeg synes også det blei ganske fint. :)

11 timer siden, MaritaS skrev:

Du og jentene dine altså :wub:

Hihi, tusen takk. :kiss:

8 timer siden, tmp skrev:

Fineste sirkusjentene :wub:

Jeg/vi har gått 17,5 men i januar :teehe:

Skjønner ikke, vi har jo også gått i januar...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

De er ganske ålreite, disse kråkene mine. :heart: Og takk, jeg synes de blir voksne med eleganse!

Tusen takk! Det er tatt av mine fine mann, han fikk ikke være med på bildet. :teehe: Har du sett så fint, naturlig varmt lys? Ikke noe filter! Aiko var løs langs havnepromenaden og måtte holdes i ro ved siden av meg, men hun ser ikke så sur ut som vanlig når jeg må det for å få et bilde, så jeg synes også det blei ganske fint. :)

Hihi, tusen takk. :kiss:

Skjønner ikke, vi har jo også gått i januar...? :P

*Mil* ikke men... :P:P:P (og nå får jeg igjen ikke lov av sonen med bare et smily..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Knertis har vært på to utstillinger så langt i år, med beskjed begge gangene om at hun er litt rund. :teehe: Og det er hun jo, hun har dessverre mista en del muskelmasse når hun gikk fra en mil på tur i svært ulendt terreng omtrent hver dag, til å bo i Oslo. Men vi holder koken, og i dag var hun ute og trakk kjetting i ettermiddagssola. :) 

Skikkelig tungt, altså!

DSC_2162_zpsvf0xtvlw.jpg

DSC_2137_zpsfvkeedpx.jpg

(Sela er litt kort i draget, så vi kan dessverre bare bruke den på kjettingtrekk, og aldri på tyngre drag som feks på konkurranse hvor hun virkelig må legge seg på).

DSC_2131_zpsuumbi9n2.jpg

Men ikke SÅ tungt at en ikke får passa på litt likevel! Sjøl en tung kjetting i rompa stopper ikke World Police fra å holde oversikt over nabolaget! :lol: 

"Hallo der! Jeg SER hva dere driver med, assa!" 

DSC_2133_zpslvsf4cth.jpg

 

Vi har spesialbestilt eget halsbånd med kobbel av @PsychoLynx for bruk under wp-sela, og vi er så fornøyde begge to, det ligger så fint på plass og er nesten umerkelig.

DSC_2165_zpsmulpzafv.jpg

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ute på en helt fantastisk tur med @Arcticaa på lørdag, hvor jentene fikk gå løse og helt nakne i mange timer, og resultatet blei mildt sagt magisk. Gud hjelpe meg, jeg har så pene og flinke hunder! :heart: Siv fikk oppleve jaktinstinkt, Aiko som ropte etter meg når hun kom for langt unna og hunder som bare er rolige fordi de lytter til skogen. :D 

Alle foto: Fourpaws Siv N. H Photography

Imouto:

12779160_558117764355455_677018070876576

Altså hallo. Eventyrlig! Dette havner på stueveggen:
12779137_558117767688788_743808848744908

Lille nutta mi. :wub:
12792258_558119571021941_224900952928442

Den alltid like elegante trollbolla: :lol:
12771887_558124194354812_551902337756633

Verdens fineste sirkusjenter:
12794729_558218844345347_622444321048058

Super-samuraien får med seg alt:
12783623_558218781012020_171265555136168
 

Etter noe som opplevdes som 100 år bestemte Aiko seg omsider for å gidde å bli med på bildet. Kråkebikkje!
12768291_558217791012119_553064384987567

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...