Gå til innhold
Hundesonen.no

Sirkus Samurai - Photoshoot s. 15


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

På 29.2.2016 at 2:44 PM, blomst skrev:

Wow, nydelige bilder og hunder! 

Ja, jeg er så takknemlig for å ha fått sånne bilder av dem. :heart:

På 29.2.2016 at 3:12 PM, Tekopp skrev:

Skjønner godt at du vil ha eventyrbildet på veggen, utrolig fint bilde, på alle tenkelige måter. Selv om jeg kan innrømme at jeg syns geipebildet var fryktelig søtt også :wub: 

Har du sett en så skjønn, liten frekkastunge? :lol: Hadde jeg vært helt fullblown kreisi dog lady, så hadde jeg nok hatt oppe dette også på veggen, men da føler jeg at Aiko hadde blitt litt forbigått. :teehe:

20 timer siden, Maria skrev:

Nydelige bilder, lekre hunder og flott eier :D Dere er jammen en fin trio altså. 

Tusen takk, Maria. :heart:

17 timer siden, MegaMarie skrev:

De er så flotte i fullpels :wub:

Og de bildene her blei tatt i grevinnens tid! :P Aiko røyter store dotter nå og digre hull i pelsen på låra, mens jeg overhodet ikke tør tenke tanken på å dusje knertis før NKK Kristiansand, da spretter sikkert dottene på henne også.  :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi var ute på en helt fantastisk tur med @Arcticaa på lørdag, hvor jentene fikk gå løse og helt nakne i mange timer, og resultatet blei mildt sagt magisk. Gud hjelpe meg, jeg har så pene og flinke hun

Knertisen er fortsatt harkefri, og Aiko er så i storslag at hun framstår like sprek og aktiv som lillesøster. Jeg har gått 10 mil hittil i januar, og skulle gjerne gått lenger for å virkelig slite dem

Aiko har det helt strålende om dagen på sin medisin, er veldig til stede med kos, tigging, lek og lykkelig sprett på tur og er helt vanvittig blid hele tida. Hun er jo ganske fjern og liker å styre si

  • 1 month later...

Super-samuraien og jeg løp vår første hele mil sammen i dag. Hadde det ikke vært for en bæsjepitstopp, et par røde lys og to løse bikkjer som sperra stien, så hadde vi klart det på en en time, og det synes jeg er bra! Digg å ikke ha med Aiko, og deilig å løpe med ei som er like blid uansett hva hun blir dratt med på. Lille nutta mi. :heart:

12923142_10156772801285301_2655615558139

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...