Poter Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2011 Helt herlig! Ser virkelig ut som at dere koser dere Og jeg kan ikke skjønne at han der bare er 1 mnd eldre enn Ops, han ser jo stor ut jo! (Også ler jeg litt av alle de rare smilyene som er satt inn øverst her ) Koselig å høre Ja, vi har det virkelig trivelig sammen. Jeg digger den hunden! Han er veldig stor, men så er også jeg lav, så mulig han virker større på bildene enn hva han faktisk er. Har ikke målt ham, så vet ikke hvor høy han er, men han er langbeint, så det blir nok en del cm mer enn en kelpie Er litt uvant å ha en så stor hund, har jo hatt aussier før og siste aussien var en liten hanhund, litt som en stor kelpiehanhund, så det er uvant å ha en hund som faktisk kan trekke meg overende og som jeg ikke bare kan løfte opp og bære om det skulle være noe. Så fine trenings -og snøgalskapsbilder. For en flott hund du har! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2011 Så søt Uff, jeg har sånn forkjærlighet for labradorer jeg egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2011 Koselig å høre Ja, vi har det virkelig trivelig sammen. Jeg digger den hunden! Han er veldig stor, men så er også jeg lav, så mulig han virker større på bildene enn hva han faktisk er. Har ikke målt ham, så vet ikke hvor høy han er, men han er langbeint, så det blir nok en del cm mer enn en kelpie Er litt uvant å ha en så stor hund, har jo hatt aussier før og siste aussien var en liten hanhund, litt som en stor kelpiehanhund, så det er uvant å ha en hund som faktisk kan trekke meg overende og som jeg ikke bare kan løfte opp og bære om det skulle være noe. Takk! Fine gutten! Han er vel rundt 60cm høy, ca like høy som Laska og Zima Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2011 Så søt Uff, jeg har sånn forkjærlighet for labradorer jeg egentlig Ja, det er jo noe med disse labradorene Fine gutten! Han er vel rundt 60cm høy, ca like høy som Laska og Zima Ja, det stemmer nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2011 Nye bilder tatt 1. april: Det hadde nettopp kommet et lass med sny Det ser nesten ut som et hav Det er i april vi lurer på hvorfor vi bor her i vi bor, mens det bares og spirer lengre sør, har vi fortsatt mye sny Eine bekymer seg nok ikke får sånt Det fine med snyen er at jeg får prioritert lydigheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Ja, nå er det blitt vår her også! Det finnes barmark noen steder, så vi har gått spor En som nyter de gode luktene som kommer med vinden Eine er veldig glad i "sauen" sin: Fornøyd fyr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Han er kjempeflott! Jaktlabber er så fine Så ut som at han likte å gå spor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Han er veldig glad i å går spor Så glad at det for tiden går litt for fort unna, så hun på to må virkelig på fart på stjerten for å henge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Skikkelig fin gutt dette her. Han ser så glad og vilter ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Skikkelig fin gutt dette her. Han ser så glad og vilter ut! Glad og vilter er en god beskrivelse Tok dette bildet i går med telefonen. Likte det så godt, fineste Einebær Synes også dette bildet ble så fint. Stemningen i det er så god. Kongeling Kongelang Her er han i sitt fine halsbånd fra Aboxno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Så pen han er Og stooor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Så pen han er Og stooor! Hyggelig å høre Han er ganske stor, ja, tett opp under 60 cm høy, vil jeg tippe. Har ikke målt ham, må få gjort det snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 På lørdag ble Eine 1 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Gratulerer med dagen som var! For en flott gutt han har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2011 Så nydelig han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2011 Stjernehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Nå er Eine snart 16 mnd og han er blitt en stor og sterk kar. Veide ham i går og han veier 28 kg. Det er litt forskjell på det og de 20 kg aussiene jeg har vært vant til Gleder meg til vinteren når jeg kan snørekjøre med ham -hvis jeg tør! Det aner meg at jeg kan komme til å slå meg lettere helseløs... Som retrievere flest, antar jeg, elsker han å ha noe i munnen. Ute er det pinner, inne er det gjerne en sokk eller to. Det beste er å ha noe i munnen samtidig som man får kos. Det er godt, det. Veterinæren sa han er en fin og stram hund som er godt trent. Slik er hyggelig å høre! Dette er vel det nærmeste vi kommer et utstillingsbilde. Er det noe vi ikke trener på, så er det å stå pent Men posere for fotografen, må han lære seg! Viktig egenskap det! Nammenam med pinne! Lage småfliser er stas. Aussiene mine har liksom vært søte, men han her er vel mer... høy og mørk? *dele opp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Sjarmerende og... ...komisk! Han har sine uttrykk denne hunden! Han har liksom ikke så mange bekymringer i hverdagen, han Ville, ville, ville unghunden! Tenk nå, meg bak det der på ski! Nåja, han kan by på idyll også Så lenge det varer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Så utrolig skjønne bilder! Vil tro det kan gå unna med deg på ski bak der ja Men det er jo bare kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Takk! Ja, det blir jo bare morsomt om han virkelig trekker. Håper han blir å like det. Litt skummelt i starten blir det nok med så pass trekkraft når jeg har vært vant til disse små aussiene... heldigvis er snyen som oftes myk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Så flott han er! Vakkert hode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Så utrolig herlig han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Ja, han er virkelig en herlig fyr. Han er så morsom. Marit, du husker jo Brimi, det var hund med personlighet, det, som man lo av nesten hele tiden. Eine er mye sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Ser bort på speilrefleksen min som ligger og støver ned og som antakelig vil støve enda mer nå som mørketiden er her. Men aiFoonen har ganske bra kamera, så det blir litt snapshots med den. Dette tok jeg ute på tur i helga: Han ser jo ut som en lemen eller noe -og ja, rett etterpå hoppet han opp i kameraet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 :lol: Så søt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts