Gå til innhold
Hundesonen.no

Lysabandens hunder


L8 L

Recommended Posts

INT NORD (N SE FI) UCH NV-04 NORDV-02-06 WVW-08 Nordic Choice Steel Vivian, "Buffy" født i 1999

vestland1-09114.jpg

INT NORD (N SE FI) DK UCH N SE VCH NV-04-05-06-07-08-09 Sleepy Hollow "Nemi" født i 2001 (Buffys datter), mitt hjerte -mitt alt :icon_redface:

mai.jpg

INT NORD (N SE FI) UCH Babybull's Raia "Cash" født i 2005

august2.jpg

Fler bilder (maaaange fler) på hjemmesiden vår og i bloggen:

Mynemisis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle fine ord, hadde virkelig ikke ventet så lenge med å registrere meg hvis jeg visste at så mange ville skryte av de små :icon_redface:

Da må jeg jo bare slenge ut noen fler bilder, vi er jo veldig stolte av hundene våre!

Buffy med ballen, fjoller seg til:

juli08198.jpg

Hele banden, samt Nemis bror Loke:

vestlandetsept-08048.jpg

Nemi, som jeg tror ganske bestemt at er verdens minst fotogene hund:

sandtakaug07143.jpg

Vi har en fjolle-fralle også, lille Cash:

dalen26308197.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Må bare si at jeg liker bildene dine utrolig godt (og ikke minst hundene som er avbildet :P ):frantics: (og jeg tror at en av mine hunder kan være med i konkurransen om den minst fotogene hunden i landet, av 200 bilder blir kanskje ett bilde bra :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg liker bildene dine utrolig godt (og ikke minst hundene som er avbildet :D ):D (og jeg tror at en av mine hunder kan være med i konkurransen om den minst fotogene hunden i landet, av 200 bilder blir kanskje ett bilde bra :D ).

Takk snälla :D

Haha kjenner meg såå igjen, av mange bilder hender det at et bli bra ja... Håpløst, jeg plasserer frøkna og sier "bli" og ørene ramler jo nesten fullstendig ned... Ser ut som om hun har fått hele verden i hodet!

Ok vi lager en konkurranse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig herlige hunder :D Nemi, hun er bare rååå flott :P Forresten, så tilsier vel titlene på hundene dine at alle er veldig fine :D

Skulle forresten gjerne hatt en Cash kopi den dagen jeg skal ha meg utstillingshund (dvs. en ikke-brukshund) :console:

Veldig flotte bilder du tar også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk, blir jo helt rørt her jeg :ahappy:

Marthe: Tror det hadde passet perfekt med en liten Cash kopi hos deg!

Pingo: Idag kommer fotohjelpen, så da blir det kanskje noen nye fine bilder av de små vampyrene håper jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vakre, vakre dyra! :whistle: Og nydligste valpene :D

Jeg er forresten niesa til Therese (som eier Hercules, Doris og Tutta) :D Så jeg vet jo egentlig hvem du er *ler* :P var i hvertfall veldig koselig at Buffy, Nemi og Cash kunne pryde litt på sonen de også! :P fine de er :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...