monica_n Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Noen som vet noe om denne rasen ? :rolleyes2: Får man i det hele tatt en slik til Norge? Eller hva med American Bully?
simira Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Ser ut som en siklende blanding av GD og corso... :rolleyes2:
monica_n Skrevet 15. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 ja og den lille lignet på blanding engelsk staff og engelsk bulldog :rolleyes2:
mara Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Vet ikke så fryktelig mye om dem, men var ett kull på Finn for ikke allverdens tid siden, så de fins nok i Norge ja. Bully Kutta hvertfall, de andre der aner jeg ikke..
Carma Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Det var en "pussig" hund... Vil vel ikke akkurat kalle den vakker, var liksom hverken fugl eller fisk (men var kanskje ikke meningen heller det da??)... :rolleyes2: Den andre må jo være en spøk? American bully?? *fnise*
tulip Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Bully_Kutta Det kan virke som de har samme bakgrunn som GD ja, både når man ser på kropp og farge, samt tidligere bruksområde og temperament. Spes den sorte tispa hadde GD hode, om enn lite og smalt.
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Usj, bully kutta var jo skikkelig stygg, ekle poter...
bardmand Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Den der amerikanske saken er vel neppe tillatt all den tid amstaffblandinger er forbudt, men bully kuttaen burde jo ikke være noe problem. Virker som en trivelig rase
Djervekvinnen Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 *ler* ja den så meget vennlig ut.. Huff nei, det var litt for voldsomme hunder for min smak det der! Hva er vitsen med hunder som skremmer vettet av folk? Ser ut som djevelen sjøl det der.
HeraHiromi Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Bully Kutta så ut til å være usunt svær. Var jo flott på en skummel måte
monica_n Skrevet 15. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 jeg synes Bully Kuttaen var fin jeg, men jeg ville nok ikke hatt en Men den der "lille" saken vet jeg ikke helt hva jeg synes om, så ut som den har plass til hele hodet mitt i kjeften jo
Toril Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Jeg synes de var flotte jeg Ta vekk voldsomme halsbånd og kjettinger så blir inntrykket "mildere" også
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 kommer bare inn på pit bull sider når jeg søker på american bully jeg. lekkert edit; uff så det er bare pit i bully-style, kom jeg frem til i min halvhjertede googling. Eller pit/amstaff blanding
Malamuten Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 De bully cuttaene hadde ekle øyne.. :/
pippin Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Hver sin smak sier jeg bare.. Ikke fine i mine øyne. Grand Danois ser jo staselige ut. De der så bare forferdelige ut..
monica_n Skrevet 15. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Bully kutta: american bully: (vet ikke om bildelinkene funker..)
Emilie Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Bullehunder i "bully-style" er vel et felles uttrykk for enkelte raseversjoner som er mer kompakte, har kraftigere hode og litt kortere nese enn "orginalen". Edit: Etter litt googling: american bully er en egen, kraftigere og tyngre versjon av american pit bull terrier - og det er ikke alle som er like glad i denne varianten:
Bambings Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Å herre, den der skremte til og med meg!
Jane Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Det der ble litt for mye for min smak
Argyr Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Her kan du lese mer om Bully Kuttaen. Det er veldig store forskjeller innad i "rasen" på grunn av utbredt blanding, på linken i startinnlegget var det stort sett hunder som ikke så veldig bra ut rent fysisk. Nederst på siden hos molosserdogs er det et galleri med BKer. Alle bilder hentet i galleriet til Molosserdogs.com
Emilie Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Men jeg bare lurer på en ting, hvorfor finner man disse "rasene" så frastøtende? De skiller jo seg strengt tatt ikke særlig ut egentlig.
Argyr Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Men jeg bare lurer på en ting, hvorfor finner man disse "rasene" så frastøtende? De skiller jo seg strengt tatt ikke særlig ut egentlig. Det kan vel være det at en del av bildene på linken til TS viste hunder med tenna på tørk, digre hengete tryner med masse sikkel, uharmonisk bygning osv. De tiltalte ikke meg noe særlig heller utifra akkurat de bildene. Den andre hundetypen viste vel bare overdrevne pitbuller som liknet mer på engelsk bulldog, og liker man ikke overdrevne hunder så liker man ikke det.
Midas Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 De siste bildene synes jeg var flotte hunder, og den brindle som det var bilde av på linken var fin. De hadde så snåle poter Denne rasen står ikke på listen over ulovlige hunder, så det skal vel ikke være umulig det? Jeg synes de var kule jeg American bully var bare helt j****
Marianne&Java Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Alle bilder hentet i galleriet til Molosserdogs.com Wow! Den der var jo nydelig da
Guest Jonna Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Men jeg bare lurer på en ting, hvorfor finner man disse "rasene" så frastøtende? De skiller jo seg strengt tatt ikke særlig ut egentlig. Pga gjennomgående dårlig sluttete poter som må gi en ekstrem slitasje andre steder på en slik stor hund. Det ser egentlig ut som den bare står på "hæla/håndbakken" pga det. Og de veldig hengende og røde(tørre) øynene som jeg heller ikke tipper er så ekstremt behagelig for hunden. Den lile "feite" var nettopp det, alt for overdreven i alt. Ser nesten ut som en Pekineser uten pels. Slike ting er ekstremt lite tiltalende uansett rase. Men det var noe fine individer der også, og de er ikke frastøtende. Pene store hunder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar