Taz Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Her er ett sammenligningsbilde. Emma HD:E uten forkalkninger og Khal HD:E med markerte forkalkninger. http://s387.photobucket.com/user/Emma__/media/Emma_Khal_HD.jpg.html'> Kan legge ut større bilder hvis det er av interesse, da med HD bildene av Khal som ble sendt til NKK. Siter
Kensington Gate Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Her er ett sammenligningsbilde. Emma HD:E uten forkalkninger og Khal HD:E med markerte forkalkninger. Kan legge ut større bilder hvis det er av interesse, da med HD bildene av Khal som ble sendt til NKK. Hva er det man ser etter når man leter etter forkalkninger? Siter
Tinkie Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Ser ut for meg som om det er de områdene som er gråere og mer utydelige som er de med forkalkninger. Siter
Taz Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 (endret) Hva er det man ser etter når man leter etter forkalkninger? Hvis man ser på bildene av Khal så kan man tydelig se at hoftekulen er avflatet, men det hadde kanskje vært lettere å se hvis jeg la ut ett større bilde? Tror kanskje det var medvirkende til at han fikk graden med markerte forkalkninger. Endret 17. April 2013 av Taz 1 Siter
Guest LXT Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Jeg fikk med AD og HD bilder av Dany i dag, men jeg får ikke åpnet de. Så da blir det ingen gjetting Siter
Aslan Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Fin nerdeblogg ^^ http://hdbilder.wordpress.com/ 2 Siter
Gjest Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Skrevet 3. Juni 2013 Det så litt ymse ut, hofekula ligger ikke særlig i noen av "socket'ene" og særlig den på venstresiden ser litt kjipen ut. B/C? Siter
Caroline Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Skrevet 3. Juni 2013 Denne har hatt beinbrudd som valp, så det forundrer meg ikke om det er "noe", men allikevel er det ikke så ille. Den høyre er fin, synes jeg, sammenlignet med søstra sine ihvertfall. Siter
Caroline Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Det var ingen grunn til bekymring, her ble det A i alle hjørner 2 Siter
SuperMarvin Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Border Collie,hann, 13mnd gammel.HD: ASkjevhet L7 (nederste ryggvirvel) 1 Siter
bea Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Samojedtispe litt over ett år Siter
bea Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Samme samojedtispe som over Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Shy sine bildet, syns hoftene ser bra ut. Men en skjevhet i ryggvirvelen som sitter mellom de øvrehofteskålene (L7 eller S1, veterinæren sa ikke hvilken virvel så det er ren "anatomi" lære tipping for min del uten å kunne telle meg fram) Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Shy sine bildet, syns hoftene ser bra ut. Men en skjevhet i ryggvirvelen som sitter mellom de øvrehofteskålene (L7 eller S1, veterinæren sa ikke hvilken virvel så det er ren "anatomi" lære tipping for min del uten å kunne telle meg fram) Resultatet ble A Siter
Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Hurra for A hofter på Shy! Siter
MaritaS Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Skrevet 27. Desember 2013 I dag har jeg vært å røngtet albuene og hoftene til akitaen. Ikke akkurat beste bildekvaliteten, men noen som vil prøve seg på å gjette graden? Selv synes jeg vinkelen fra midten av hodet til kanten ser bra ut (over 105 grader), sitter godt i skåla og ingen forkalkninger.. Håper jo selvsagt på A eller B. 1 Siter
mokken Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Lykke sine bilder *klippet* Raskt og effektivt, A 8 Siter
Elisabeth00 Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Skrevet 22. Januar 2014 Det er lov til å prøve seg selv om det bare blir gjetting, utelukkende basert på sammenligninger av bilder i traden her? Tipper C på den til venstre på bildet. D på den til høyre på bildet, den som ligger mindre socketen. Siter
Recommended Posts