Taz Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Her er ett sammenligningsbilde. Emma HD:E uten forkalkninger og Khal HD:E med markerte forkalkninger. http://s387.photobucket.com/user/Emma__/media/Emma_Khal_HD.jpg.html'> Kan legge ut større bilder hvis det er av interesse, da med HD bildene av Khal som ble sendt til NKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Her er ett sammenligningsbilde. Emma HD:E uten forkalkninger og Khal HD:E med markerte forkalkninger. Kan legge ut større bilder hvis det er av interesse, da med HD bildene av Khal som ble sendt til NKK. Hva er det man ser etter når man leter etter forkalkninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Ser ut for meg som om det er de områdene som er gråere og mer utydelige som er de med forkalkninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 (endret) Hva er det man ser etter når man leter etter forkalkninger? Hvis man ser på bildene av Khal så kan man tydelig se at hoftekulen er avflatet, men det hadde kanskje vært lettere å se hvis jeg la ut ett større bilde? Tror kanskje det var medvirkende til at han fikk graden med markerte forkalkninger. Endret 17. April 2013 av Taz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg fikk med AD og HD bilder av Dany i dag, men jeg får ikke åpnet de. Så da blir det ingen gjetting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Fin nerdeblogg ^^ http://hdbilder.wordpress.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Ny runde med venting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Det så litt ymse ut, hofekula ligger ikke særlig i noen av "socket'ene" og særlig den på venstresiden ser litt kjipen ut. B/C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Denne har hatt beinbrudd som valp, så det forundrer meg ikke om det er "noe", men allikevel er det ikke så ille. Den høyre er fin, synes jeg, sammenlignet med søstra sine ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Det var ingen grunn til bekymring, her ble det A i alle hjørner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Border Collie,hann, 13mnd gammel.HD: ASkjevhet L7 (nederste ryggvirvel) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 14 mnd bernertispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Samojedtispe litt over ett år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Samme samojedtispe som over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Tipper B på Berneren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Shy sine bildet, syns hoftene ser bra ut. Men en skjevhet i ryggvirvelen som sitter mellom de øvrehofteskålene (L7 eller S1, veterinæren sa ikke hvilken virvel så det er ren "anatomi" lære tipping for min del uten å kunne telle meg fram) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Tipper A på Shy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Shy sine bildet, syns hoftene ser bra ut. Men en skjevhet i ryggvirvelen som sitter mellom de øvrehofteskålene (L7 eller S1, veterinæren sa ikke hvilken virvel så det er ren "anatomi" lære tipping for min del uten å kunne telle meg fram) Resultatet ble A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hurra for A hofter på Shy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 I dag har jeg vært å røngtet albuene og hoftene til akitaen. Ikke akkurat beste bildekvaliteten, men noen som vil prøve seg på å gjette graden? Selv synes jeg vinkelen fra midten av hodet til kanten ser bra ut (over 105 grader), sitter godt i skåla og ingen forkalkninger.. Håper jo selvsagt på A eller B. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Lykke sine bilder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Lykke sine bilder *klippet* Raskt og effektivt, A 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Det er lov til å prøve seg selv om det bare blir gjetting, utelukkende basert på sammenligninger av bilder i traden her? Tipper C på den til venstre på bildet. D på den til høyre på bildet, den som ligger mindre socketen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jeg tipper c/d :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts