Aussieglis Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Emma speider utover hagen sin Og smiler litt til kamera Blir fort kaldt på fyrstikkbeina i dette været.. Så da må man røre på seg! Etterpå kom galskapen ut en tur.. og til og med galskapen ble kald på beina! DA må det være kaldt da. Men hvis man flyr litt så slipper man å fryse så mye og når mor har ballen i lomma si, så glemmer man at man fryser på beina helt og holdent... Da er det viktigere å vise hva man kan.. Og hvor rar man kan se ut mens man gjør det man kan. Og bli kraftig fornærmet hvis det ikke de 3 første tingene man prøver funket! .. Men blir ikke langsint, heldigvis Og finner fort på andre ting å gjøre.. Man skal slite litt for leken.. Precioussss... "få, få, få, få, få?" "Fåååååå?" Og etterpå ligger man til lading på kjøkkengulvet...
tm100001 Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Du får så fint lys på bildene og de blir så klare! Emma er så nusslig, og My er kjempefin!
Wilma Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Kjempefine bilder, og søte er de begge to!
Guest janson Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Herlige bilder! :angry: Spesielt likte jeg smilebildet av Emma og My med ballen. Og noen av de siste bildene i rekka.
Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Kjempeflotte bilder! De er så søte de hundene dine! Flott kvalitet på bildene! Er det nylinsa du har brukt?
pippin Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Kjempefine bilder..! Liker de der hun ligger med hodet i snøen.. Fanget blikket kjempebra!
Synnikken Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Smilebildet av Emma og Hodebildet av en liggende my var bare nydelige!
civga Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Du er kjempe så innmari flink å ta bilder Anniken! I NKK Harstad må du gi meg et fotogeringskurs ^^ *gleder meg, da har jeg hvertfall noe å glede meg til!*
Betty Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Flotte bilder! Syns My har et så herlig uttrykk, liker dem litt smågal i blikket. *ler*
Aussieglis Skrevet 7. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Du får så fint lys på bildene og de blir så klare! Emma er så nusslig, og My er kjempefin! Takk skal du ha! Lys er det jeg savner mest om dagen, men kommer det en veldig klar dag så får jeg akkurat nok lys til at jeg blir fornøyd - som igår *ler* Kjempeflotte bilder! De er så søte de hundene dine! Flott kvalitet på bildene! Er det nylinsa du har brukt? Jeg har brukt Sigma 50mm f1.4 på de øverste bildene som ble tatt idag, mens jeg brukte Canon 50mm f1.4 på bildene med den oransje vintersol-lyset på. Kjempefine bilder..! Liker de der hun ligger med hodet i snøen.. Fanget blikket kjempebra! Takk! Jeg likte også de bildene. Traff for en gangs skyld øynene hennes og fikk de fint eksponert og i fokus. Du er kjempe så innmari flink å ta bilder Anniken! I NKK Harstad må du gi meg et fotogeringskurs ^^ *gleder meg, da har jeg hvertfall noe å glede meg til!* Ja særlig Tror ikke det er mye jeg kan lære deg som du ikke kan fra førav Flotte bilder! Syns My har et så herlig uttrykk, liker dem litt smågal i blikket. *ler* Galeblikket kommer frem av ingenting om dagen for hun har et sår på foten som hun fikk lillejulaften og først nå begynner det å gro ordentlig, så hun har blitt holdt i ro så mye som hun aldri har gjort før *ler* Og det merkes på en aussiepåssi!
Poter Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Kjempefine bilder, Anniken! Synes du får frem øynene så godt
Marita_H Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Flotte bilder, blir helt imponert jeg Gleder meg til å se dere i Harstad. klem marita
Linda=D Skrevet 10. Januar 2010 Rapporter Skrevet 10. Januar 2010 utrolig nydelige bilder og for noen herlige hunder
Aussieglis Skrevet 14. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Takk folkens! Jeg begynner å bli kompis med ny-kameraet nå. Og jeg ELSKER linsa mi! En flyvefisk "Hai på jakt etter ball" Selen fikk fisken sin til slutt? Man må ha oversikten Slik ser en skabb-aussie ut My @ sola "huh?"
Aussieglis Skrevet 16. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2010 Takk Jeg og kameraet begynner å bli kjent nå, og det er gøy! :angry:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar