Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

Da var jeg etter mye om og men ferdig med Laska, huskyen til Mailin her inne:

Laskalisten.JPG

For morro skyld satte jeg sammen en progress-greie med .jpg-versionene jeg hadde liggende, også.

Laskaprogress.jpg

Så var det å fortsette på evighetsprosjektet også kjent som "forbanna korthårsbikkje". :getlost:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg etter mye om og men ferdig med Laska, huskyen til Mailin her inne:

Laskalisten.JPG

For morro skyld satte jeg sammen en progress-greie med .jpg-versionene jeg hadde liggende, også.

Laskaprogress.jpg

Så var det å fortsette på evighetsprosjektet også kjent som "forbanna korthårsbikkje". :getlost:

Å! Det var kjempefint! Fineste Laska :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg veldig et tegnebrett. Liker å tegne men alltid bare tegna på den gamle gode måten hehe. Men kunne tenkt meg å prøve ut et slikt brett. Kan dere anbefale et for en nybegynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Nå er det ikke sånn at du ser ned på tegnebrettet når du tegner på datan, men på selve skjermen. Det er utrolig rart de første gangene man prøver, men man kommer jammen meg fort inn i det. Sånn sett har ikke størrelsen på tegnebrettet så mye å si; Jeg har størrelse small til min, men føler ikke at jeg får gjort mindre av den grunn :) Man kan jo zoome inn for å tegne mer detaljer på et sted på tegningen :)

Hvor lite det er ja.. Du det var jammen meg et godt spørsmål :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har en sånn periode nå hvor jeg ikke har inspirasjonen til å tegne. :( Og så har jeg fått en helt fantastisk tegnejobb jeg bare MÅ fullføre. Men uansett hva jeg skribler ned, så blir jeg ikke fornøyd.

Er det noen her som har noen tips? Har dere perioder hvor dere rett og slett ikke klarer å tegne noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har en sånn periode nå hvor jeg ikke har inspirasjonen til å tegne. :( Og så har jeg fått en helt fantastisk tegnejobb jeg bare MÅ fullføre. Men uansett hva jeg skribler ned, så blir jeg ikke fornøyd.

Er det noen her som har noen tips? Har dere perioder hvor dere rett og slett ikke klarer å tegne noe bra?

Jeg klarer å tegne bra nå, men jeg har ikke ork til å sette meg ned å begynne. Selv om jeg ikke gjør noe annet spesielt. Jeg har GOD tid til å tegne, men det skjer bare ikke. Så da er det ikke annet å gjøre for meg enn å ta pause og vente til det kommer av seg selv. Innimellom fungerer det å sette på inspirasjonsfull musikk (for meg er det filmmusikk), eller se på DeviantArt for å få lyst til å tegne. men som regel må det komme av seg selv.

Og hvis man ikke klarer å få til noe bra, er nok det beste å bare godta det å ta en pause. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har en sånn periode nå hvor jeg ikke har inspirasjonen til å tegne. :( Og så har jeg fått en helt fantastisk tegnejobb jeg bare MÅ fullføre. Men uansett hva jeg skribler ned, så blir jeg ikke fornøyd.

Er det noen her som har noen tips? Har dere perioder hvor dere rett og slett ikke klarer å tegne noe bra?

Har alltid en slik periode i begynnelsen av en tegning jeg :P Stort sett hver eeeeneste gang *ler* Men har lært at det raskt løser seg, så jeg må bare tegne videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kunne tenke seg å lage en stilisert tegning av ett av disse bildene for meg, med teksten "ArbeidsWilly" under, som om han hopper over den (gjerne mikset litt inn mellom beina hans på et vis, der første del av ordet er lite men øker i størrelse, som om det står i perspektiv? Var det forståelig? Jeg er åpen for kreative forslag også altså).

Jeg betaler selvsagt for det. Det skal broderes bak på treningsvesten min som er sort, så det må være ganske enkelt men likevel med nok detaljer til at man ser hva det er :). Muligens kan det også - om det blir stilig - brukes som logo for Willys websider :).

197042_207503179276899_100000516542715_773841_1190587_n.jpg

394765_344455412248341_100000516542715_1348576_1235925455_n.jpg

Dette bildet bør vel snues, da jeg foretrekker at han hopper mot høyre liksom :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, vil tro det er fordi hjernen min automatisk vil lese til fra venstre til høyre, og da er det "finere" å se på ting som går mot høyre.

Edit: Wohoo go Pippin!

Du kan legge meg til på Skype om du vil chatte om prokrastinering av tegning med meg...haha..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Wohoo go Pippin!

Du kan legge meg til på Skype om du vil chatte om prokrastinering av tegning med meg...haha..

Bruker ikke skype, men jeg er på fb :D Hanne Nordskag - sånn nå kan alle som vil legge meg til :P

MEN.. Jeg fant akkurat ut at jeg har lagret feil sist jeg tegnet! Gah.. Jeg la nemlig sammen alle lagene sist gang og lagret det sånn! *panneklask* Så nå ligger bildene jeg ser etter PÅ tegningen.. Æsj! Må tegne hele arma til Jared på nytt.... Jeg er teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel bare tvinge meg utti det og se hva jeg får til. DeviantArt gloing er greit det også, men jeg blir ofte litt trist av å se så mange folk som er yngre enn meg og SÅ mye flinkere.. :P

Takket være sangtråden IW startet så fikk jeg faktisk lyst til å tegne! Veldig inspirasjonsrik musikk for meg. Ingenting er bedre enn å tegne når man har skikkelgi god musikk på øret! :D

Sangtråd? Hvoooor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel bare tvinge meg utti det og se hva jeg får til. DeviantArt gloing er greit det også, men jeg blir ofte litt trist av å se så mange folk som er yngre enn meg og SÅ mye flinkere.. :P

Sangtråd? Hvoooor! :)

hehe! Enig... LITT deprimerende kan det være ja :lol: Spesielt når jeg ser folk tegne consept art for spill osv... Og ulver med nyyydelig pels..!

Sangtråden ligger under Alt mulig :) Blandede sjangre. Dubstep og fiolin var dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...