Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

Såå.. Mitt første menneske-portrett. Mye som kunne vært bedre og annerledes, og skulle selvfølgelig vært mer detaljert, men nå var jeg sliten. Blir glad for tilbakemeldinger!

Overse lua, da. Den fikk jeg ikke til. :lol:

Og håret, ikke minst! :P

Ingrid1.jpg

Så fint, men hvem er det? Som objektiv mamma, vil jeg si at du er utrolig flink! Du skal tegne tattisen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

  • 2 weeks later...

Har prøvd å tegne mennesker.

Er første gang jeg har brukt mer enn 5 minutter, men jeg vet de trenger mye mer arbeid.

Bør nevnes at de to nederste er tegnet i CMYK fordi de skal brukes til print, så de funker ikke så veldig godt på skjerm, fargene ble ganske ødelagt..

tegning1.jpg

tegning2.jpg

tegning3.jpg

Edit: Mtp at jeg ikke har postet så mye annet, så legger jeg ved en gammel tegning, for å vise litt hva jeg vanligvis tegner.

husky.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg har hatt det akkurat likt som deg. Jeg blir demotivert og misunnelig når jeg ser på folk som virkelig virkelig kan tegne. Jeg føler liksom ikke jeg kan si at JEG er flink å tegne. Når jeg ser ting som feks i denne tråden her. Da blir jeg sånn helt amatør i forhold, selvom jeg vet at jeg ikke er HELT håpløs heller.

Jeg blir bare inspirert av tegninger some r på nogenlunde likt nivå som meg :P Av å se på flinke folk sine tegninger skriker det litt inni meg, *jeg OOOG vil være så flink* :P

Men jeg har ikke øvd mye. Bare det siste halvåret at jeg har begynt å prøve meg på realistisk tegning. Så jeg føler at jeg kanskje egentlig kan litt. Eller jeg kan hvertfall bli flinkere, om jeg bare fortsetter og ikke gir opp sånn jeg gjorde!

Uansett. Jeg har visst fått en litt teit tendens til å begynne på noe jeg blir skikkelig fornøyd med - men så orker jeg ikke fullføre! Er mye gøyere å begynne på en helt ny...

i5rcdx.jpg

Synes tegningene dine var helt nydelige. Den ørnen var så livaktig... helt fantastisk! Tar du på deg oppdrag?

Og den "tegnesierie" reven var fryktelig søt, den stilen hadde passet mine mudier perfekt ;)

Blir så imponert over alle dere som kan tegne, og som har funnet sin særegne stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tegningene dine var helt nydelige. Den ørnen var så livaktig... helt fantastisk! Tar du på deg oppdrag?

Og den "tegnesierie" reven var fryktelig søt, den stilen hadde passet mine mudier perfekt ;)

Blir så imponert over alle dere som kan tegne, og som har funnet sin særegne stil :)

Hihi takk! :D Ja jeg er fornøyd med ørnen, bare dritt at jeg aldri orker å fullføre den :P

Har såvidt prøvd meg på å ta oppdrag, har solgt to tegninger nå :P Så ja jeg gjør vel det, men kan ikke garantere at det blir bra =) Men må bli etter eksamen, altså etter 29.mai, så har jeg 3-4 tegninger å fullføre først =)

Hehe når du sier det hadde det vært moro å prøve den stilen på en mudi ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ia, du må få deg et program med flere muligheter, du kommer til å treffe veggen med Paint snart og da kommer det til å begrense utviklingen din :) Kanskje ønske deg til jul, eller bursdag? Jeg vet at f. eks Photoshop har rabatt for studenter (Adobepakken eller noe), hadde hvertfall det da jeg var student.

Jeg tok ditt bilde som raskt eksempel og bare smudget litt i hytt og pine i fem minutter, ikke perfekt, men bare for å vise hvor raskt du kan få til mye mer:

mfex.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jessda, ikke uvanlig å få tegnekick sånn plutselig..! Så nå har jeg sittet her i 3 timer.. Og 2 av de er brukt på ansiktet til Babydoll fra Sucker Punch.. Tar LANG tid.. Viktig å få ansikt til å se bra ut hvis ikke ser det rart ut mtp proposjoner, skygger osv. Mye igjen enda i ansiktet, men nå er det pause der. WIP! For nå MÅ jeg nesten legge meg :lol:

WIP_babydoll.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet litt lengre, men enda en del (MYE) pirking som gjenstår... Men nå blir det pause.. tegnet i mange timer idag..! :P

Først bare for å vise omrisset jeg tegner opp før jeg fargelegger. For å få ca riktige proposjoner. Denne tegningen tegner jeg for fargeleggingas del og da hopper jeg over det å tegne kropp og ansikt for frihånd.

WIP_babydoll_outline.jpg

babydoll_wip3.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...