Gå til innhold
Hundesonen.no

Åsnes-kvinne tiltalt for dyremishandling


Argyr

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Problemet i det hele er vel at det ER mye statlig maktmisbruk ute å går. (generelt og ikke sak-spesifikk)

Det er mye mulig det. Men jeg har aldri møtt noen som har vært utsatt for det, bare et par for mye som mener seg utsatt for det.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistanke om at dem driver pedofil ring og medisinsk forskning med barna i det offentlige. advokater vet jo at barnefjernet har det med og dope ned ungene og gjemme dem sån at ikke folk skal se hva dem gjør med dem . dem har også med og sette ungene i spesialskole eller at dem ikke får gå på skolen

http://biancarytter.trykker.com/

http://www.facebook.com/notes/bianca-rytter/advokater-som-selger-andres-unger-for-penger/421764319186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke uttale meg om hva som er sant eller ikke, men jeg vil jo tro at mange som har fått tatt barna sine fra seg vil automatisk mene at den andre parten tar feil.

Litt OT, men jeg så hun hadde postet på den andre Facebooksiden. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har hatt med BV å gjøre, og jeg vet hvordan de enkelte ganger fungerer og ikke fungerer, men, i dette tilfellet, og i tilfellet til Brataas, så må jeg si meg enig med BV basert på hva jeg selv har erfart og i ettertid sett.

Jeg tror vel at de som urettmessig har blitt utsatt for BV og hva de kan gjøre klarer å skille på de saker de selv har vært gjennom og hva Rytter og Brataas "har vært gjennom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler. Forumet er all right som forum. Utviklingen av denne tråden er langt fra representativ for forumet som helhet :)

Jeg snakker jo ikke om hundesonen. Snakker om forumet det ble lagt link til. Stort sett bare kritikk av offentlige etater som politi Barevern, jurister osv. Lagt inn av folk som jeg kanskje ikke tror er de skarpeste knivene i skuffa. Veldig ensidig kritikk der andre parters syn ikke kommer til orde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker jo ikke om hundesonen. Snakker om forumet det ble lagt link til. Stort sett bare kritikk av offentlige etater som politi Barevern, jurister osv. Lagt inn av folk som jeg kanskje ikke tror er de skarpeste knivene i skuffa. Veldig ensidig kritikk der andre parters syn ikke kommer til orde.

Nåh :) Men jeg mente hundesonen :) Det andre forumet må vel tas for det det er ment som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aud forsøkte jo i sin tid legge skylden på en av disse antibarneverenerne som er blitt fratatt både barn og dyr, at de hadde hjernevasket henne. Dog, på forumet som hun har opprettet til egen støtte, så er det tre valpekjøpere som er skyld i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slenger hun dritt om Argyros på "støttegruppen" sin... :rolleyes2:

Jeg ser hun legger ut navnet på alle fra rettsdokumentene.

Er det lov egentlig? Jeg blir irritert av å lese det hun skriver på den gruppen. Ikke bare skriver hun som en 10 åring, men er skikkelig usaklig i tillegg... og "piercingtryne"? Kom igjen!! :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme her jeg: Hvis noen ser annerledes på meg etter å ha lest noe det uvesenet der har skrevet, så kan det være det samme. Alle med vett i topplokket vet bedre.

Så hun får bare holde på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme her jeg: Hvis noen ser annerledes på meg etter å ha lest noe det uvesenet der har skrevet, så kan det være det samme. Alle med vett i topplokket vet bedre.

Så hun får bare holde på. ;)

Om det er noen jeg ser anderledes på, så er det vel henne. Etter mitt syn har hun gått fra ille til verre. Hvor lavt er det mulig å synke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...