Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Du kan skrive hva du vil på hjemmesiden din, uten at det nødvendigvis er sant. Finnes det tilbakemeldinger fra Salmopet og disse hundetrenerene? Har noen sett på fasilitetene til dette tørkeriet? Hvor henter de råvarene fra? :twisted:

I og med at du er så fryktelig skeptisk er det kanskje like greit å kontakte dem selv?

Skrevet

Akkurat det var jeg innom her for å spørre om Lucky Lukas, for lurer nemlig på det selv.

Gir dere en ting hver dag? Jeg maks ett griseøre/grisehale om dagen. Nå som jeg har bestilt masse derfra har han fått kanskje 3-4 griseører/haler i uken. Vanligvis, før jeg oppdaget butikken fikk han kanskje et par ganger i uken når jeg hadde kjøpt, også kunne det gå uker imellom, synes de man får i butikken er for lite for pengene rett og slett...

Edit: lagde en tråd jeg http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=47511

Skrevet

Wow! Det endte med at jeg bestilte på nettet i stedet for å stikke innom (sånn er det når man er hypersjenert...), og da kom han med pakken på døra. :innocent: Det var jo kjempesnilt. Fikk litt dårlig samvittighet nå...

Skrevet

Oj sann og da har man bestillt for enda mer penger, hundene må digge denne mannen !

Bestillte sammen med mamma og, mamma og jeg bestillte for ca 1100 kr... Må være godt å være hund når man får div digg :poke:

Yeey for nettbutikk med ører og div annet snacks til våre firbente! :innocent:

Du bør snart få pakke av mannen Marthe, for å skaffe han så mange shoppingsgale hundemennesker hehe :whistle:

Skrevet

Juhu, nå har jeg hentet pakken min på postkontorer, og fikk en sur replikk: En bør ikke sende slike ting som lukter i posten, hva er det der??

Jeg svarte: næh, døde dyredeler! Men jeg kjente jo også at pakka luktet litt ja...

Skrevet

Hahaha hva bestilte du da Debbie? Min luktet nemlig ingenting

Snilt av mannen å komme på døren da aina&Kaizer, det er service!

Synes det er utrolig flott med en slik butikk der man virkelig får valutta for pengene, bra tiltak! Min nye faste leverandør iallefall :)

Skrevet

Hahahahaha jeg må bare le, Casper SPYTTET ut de tørkede leverbitene! Dette er hunden som spiser ALT... første gangen i historen han har spyttet ut noe spiselig... wow

Skrevet
Hahahahaha jeg må bare le, Casper SPYTTET ut de tørkede leverbitene! Dette er hunden som spiser ALT... første gangen i historen han har spyttet ut noe spiselig... wow

Ellie likte dem heller ikke!

Skrevet

Veldig rart... Casper går iallefall ikke for å være kresen, han kan godt sutte på et glasskår liksom og være fornøyd, han spiser hva som helst. Og dette er rent kjøtt, bare noe er tilnærmet spisende er jo han storfornøyd, hadde trodd han skulle gå av skaftet på dette. Lurer på hvorfor jeg, når C ikke liker det så begynner jeg nesten å tro at leverbitene ikke er som de skal være på en eller annen måte. Men det er bare en spekulasjon da, er sikkert mange andre hunder som liker dem.

Han har fått en annen type lever-godbiter, sånne i terninger som man iallefall får kjøpt på utstilling. De digger han.

Skrevet

Han ene til oss også syntes ikke no om leverbitene og han spiser som regel alt.

Men han andre som er ganske sær han syns de var knall :twisted:

Skrevet

Amigo går kanakkas for leverbitene, han.

Men dette er hunden som også ble med meg på gamlejobben, fikk tilbudt både struper og muskler, men spyttet det regelrett ut igjen. Gikk heller ned da vi kom hjem igjen. :twisted:

Skrevet

Jeg har også bestilt :P Leverbitene var en sukkse! Hadde de med på tur i dag og hun var lettere å få kontakt med. (tror hun er lei av pølser og frolic :P )

Ga henne en oksemuskel i går, og den varer enda. Graver den ned bak hekken mange ganger til dagen :twisted:

Skrevet

Da er jeg spent på om de faller i smak her :twisted: Norma spiser alt, så det kommer til å overraske meg stort om hun rynker på nesen nå...

Skrevet

Han ene til oss også syntes ikke no om leverbitene og han spiser som regel alt.

Men han andre som er ganske sær han syns de var knall :rolleyes2:

Samme her, ikkeno var godt - hilsen k. Akilles ville heller ikke ha leverbitene, Bredo og Baltus boxer spiste dem om enn noe skeptisk i starten. Sære bikkjer!

Skrevet

Kaizer likte heller ikke leverbitene, men så er han ganske kresen da, så jeg er ikke så overrasket egentlig. Men det som overrasker meg er at han ikke har rørt griseøret. :rolleyes2: Vanligvis sluker han griseører på null komma niks. Favoritten hittil er spiserørene, vom er på en god andreplass. Storfemusklene likte han ikke, og ikke grisehalene heller... Men som sagt, han er kresen. :)

Skrevet

Ganzie ble helt vill på fredag da det atter lå en pakke adressert til henne i postkassa :rolleyes2: Hun greide ikke site stille mens jeg åpnet pakken, så hun fikk gjøre det selv, og så fikk hun velge hva hun ville ha :) Jaggu greide hun ikke å krafse med seg en strupe og et øre i samme slengen :)

Leverbitene er forøvrig kjempedigg, hilsen Ganzie :D

Skrevet

Jeg må bare fortelle da det kom en pakke til oss i posten, men denne gang var det en sånn HD dekoder til TV'en. Dette var vel ca 3 uker etter at han fikk godis pakka. Jeg og Lucas gikk for å hente den på postkontoret her, og gjett om han også denne gang gikk pent hele veien hjem :) Han var helt forstyrra etter pakka med dekoder :rolleyes2:

Så da vi kom hjem måtte vi finne fram den riktige røde pakka og la han forsyne seg med noe der :) Hehe, hukommelsen funka som bare det, mens nesa var nok på ferie!

Skrevet
Jeg må bare fortelle da det kom en pakke til oss i posten, men denne gang var det en sånn HD dekoder til TV'en. Dette var vel ca 3 uker etter at han fikk godis pakka. Jeg og Lucas gikk for å hente den på postkontoret her, og gjett om han også denne gang gikk pent hele veien hjem :) Han var helt forstyrra etter pakka med dekoder :P

Så da vi kom hjem måtte vi finne fram den riktige røde pakka og la han forsyne seg med noe der :) Hehe, hukommelsen funka som bare det, mens nesa var nok på ferie!

Haha, flinkeste Lucas'n det tenker je! *flire*

Bridie digget leverbitene forresten. Men hu spiser jo ALT da. Og ALT gikk ned på høykant av det vi kjøpte ;) Kattene elsket leverbitene også, og ungene her sloss om dem ;) Kyllingnakkene derimot var de ikke helt sikre på åssen de skulle spise :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...