Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Du kan skrive hva du vil på hjemmesiden din, uten at det nødvendigvis er sant. Finnes det tilbakemeldinger fra Salmopet og disse hundetrenerene? Har noen sett på fasilitetene til dette tørkeriet? Hvor henter de råvarene fra? :twisted:

I og med at du er så fryktelig skeptisk er det kanskje like greit å kontakte dem selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det var jeg innom her for å spørre om Lucky Lukas, for lurer nemlig på det selv.

Gir dere en ting hver dag? Jeg maks ett griseøre/grisehale om dagen. Nå som jeg har bestilt masse derfra har han fått kanskje 3-4 griseører/haler i uken. Vanligvis, før jeg oppdaget butikken fikk han kanskje et par ganger i uken når jeg hadde kjøpt, også kunne det gå uker imellom, synes de man får i butikken er for lite for pengene rett og slett...

Edit: lagde en tråd jeg http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=47511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sann og da har man bestillt for enda mer penger, hundene må digge denne mannen !

Bestillte sammen med mamma og, mamma og jeg bestillte for ca 1100 kr... Må være godt å være hund når man får div digg :poke:

Yeey for nettbutikk med ører og div annet snacks til våre firbente! :innocent:

Du bør snart få pakke av mannen Marthe, for å skaffe han så mange shoppingsgale hundemennesker hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, nå har jeg hentet pakken min på postkontorer, og fikk en sur replikk: En bør ikke sende slike ting som lukter i posten, hva er det der??

Jeg svarte: næh, døde dyredeler! Men jeg kjente jo også at pakka luktet litt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha hva bestilte du da Debbie? Min luktet nemlig ingenting

Snilt av mannen å komme på døren da aina&Kaizer, det er service!

Synes det er utrolig flott med en slik butikk der man virkelig får valutta for pengene, bra tiltak! Min nye faste leverandør iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha jeg må bare le, Casper SPYTTET ut de tørkede leverbitene! Dette er hunden som spiser ALT... første gangen i historen han har spyttet ut noe spiselig... wow

Ellie likte dem heller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart... Casper går iallefall ikke for å være kresen, han kan godt sutte på et glasskår liksom og være fornøyd, han spiser hva som helst. Og dette er rent kjøtt, bare noe er tilnærmet spisende er jo han storfornøyd, hadde trodd han skulle gå av skaftet på dette. Lurer på hvorfor jeg, når C ikke liker det så begynner jeg nesten å tro at leverbitene ikke er som de skal være på en eller annen måte. Men det er bare en spekulasjon da, er sikkert mange andre hunder som liker dem.

Han har fått en annen type lever-godbiter, sånne i terninger som man iallefall får kjøpt på utstilling. De digger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha jeg må bare le, Casper SPYTTET ut de tørkede leverbitene! Dette er hunden som spiser ALT... første gangen i historen han har spyttet ut noe spiselig... wow

Jeg har også bestilt :P Leverbitene var en sukkse! Hadde de med på tur i dag og hun var lettere å få kontakt med. (tror hun er lei av pølser og frolic :P )

Ga henne en oksemuskel i går, og den varer enda. Graver den ned bak hekken mange ganger til dagen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg spent på om de faller i smak her :twisted: Norma spiser alt, så det kommer til å overraske meg stort om hun rynker på nesen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene til oss også syntes ikke no om leverbitene og han spiser som regel alt.

Men han andre som er ganske sær han syns de var knall :rolleyes2:

Samme her, ikkeno var godt - hilsen k. Akilles ville heller ikke ha leverbitene, Bredo og Baltus boxer spiste dem om enn noe skeptisk i starten. Sære bikkjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaizer likte heller ikke leverbitene, men så er han ganske kresen da, så jeg er ikke så overrasket egentlig. Men det som overrasker meg er at han ikke har rørt griseøret. :rolleyes2: Vanligvis sluker han griseører på null komma niks. Favoritten hittil er spiserørene, vom er på en god andreplass. Storfemusklene likte han ikke, og ikke grisehalene heller... Men som sagt, han er kresen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganzie ble helt vill på fredag da det atter lå en pakke adressert til henne i postkassa :rolleyes2: Hun greide ikke site stille mens jeg åpnet pakken, så hun fikk gjøre det selv, og så fikk hun velge hva hun ville ha :) Jaggu greide hun ikke å krafse med seg en strupe og et øre i samme slengen :)

Leverbitene er forøvrig kjempedigg, hilsen Ganzie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle da det kom en pakke til oss i posten, men denne gang var det en sånn HD dekoder til TV'en. Dette var vel ca 3 uker etter at han fikk godis pakka. Jeg og Lucas gikk for å hente den på postkontoret her, og gjett om han også denne gang gikk pent hele veien hjem :) Han var helt forstyrra etter pakka med dekoder :rolleyes2:

Så da vi kom hjem måtte vi finne fram den riktige røde pakka og la han forsyne seg med noe der :) Hehe, hukommelsen funka som bare det, mens nesa var nok på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle da det kom en pakke til oss i posten, men denne gang var det en sånn HD dekoder til TV'en. Dette var vel ca 3 uker etter at han fikk godis pakka. Jeg og Lucas gikk for å hente den på postkontoret her, og gjett om han også denne gang gikk pent hele veien hjem :) Han var helt forstyrra etter pakka med dekoder :P

Så da vi kom hjem måtte vi finne fram den riktige røde pakka og la han forsyne seg med noe der :) Hehe, hukommelsen funka som bare det, mens nesa var nok på ferie!

Haha, flinkeste Lucas'n det tenker je! *flire*

Bridie digget leverbitene forresten. Men hu spiser jo ALT da. Og ALT gikk ned på høykant av det vi kjøpte ;) Kattene elsket leverbitene også, og ungene her sloss om dem ;) Kyllingnakkene derimot var de ikke helt sikre på åssen de skulle spise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...