Ingidano Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 En presentasjon av knøttet er vel på sin plass? Benedict, eller i min verden, Ailo, er en Eurasiervalp, han er i skrivende stund 9 uker gammel. Han er halvt dansk (far), og halvt møring. Hentet han i helgen som var, og han taklet kjøreturen på ca seks timer ganske bra. Er godt i gang med miljøtrening/sosialisering og andre ting som bør læres Nyfødt 3 uker 6 uker 9 uker
Synnikken Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Woow så herlig! Gratulerer med babis i hus!
Wanderlust Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Søt liten bjørn Hadde en Eurasier på besøk i går.
Anita F Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Han var supersøt! Skikkelig bamseansikt!
Ingidano Skrevet 13. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Takker Ligger flere bilder i bloggen min: http://www.ingidano.blogspot.com
jeanette-k Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Så nydelig han var Syns det var noe kjent med stamtavle navnet, så kom jeg på at jeg har jo møtt den dama (kennel eier altså, kennelen er jo her hvor jeg bor, så og si). Herlig uttrykk på han
12345 Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Nydelig Skal ta en titt innom bloggen da jeg
mono Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Han er rett og slett til å spise opp! Helt fantastisk nydelig! *sukk*
Ingidano Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Begynner du å bli valpesyk nok til å sette deg på liste?
TonjeRA Skrevet 15. Juni 2009 Rapporter Skrevet 15. Juni 2009 Neimen, har du sett noe så nydelig!! For en herlig liten pelsball! Ser forresten også at hundene våre har samme navn, og at din max er veldig lik min Sivert! Ganske bra gjort!
Ingidano Skrevet 23. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2009 På tide med noen nye bilder? Dyret er jo snart fire mnd gammel her Hvor ble ukene av... Han vokser jevnt og trutt, og er nå ca 13 kg, med andre ord dobbel så stor som da eg hentet han. Ser ut til å bli en sosial og lykkelig sak, en aldri så liten duracellkanin i forkledning. Voksenpelsen har begynt å komme, han driver stadig vekk og får nye farger rundt omkring. Lurer på hvordan han ender opp som voksen... Tennene har han også begynt å skifte ut.
York Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Skrevet 23. Juli 2009 Han har vokst mye i løpet av de siste ukene ja. Synes han ser veldig flott ut.
Ingidano Skrevet 14. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Guttebassen har nå rukket å bli 11 mnd gammel Ailo har vert på sin første utstilling som junior, og fått sitt første cert. ailo er fortsatt en sosial og lykkelig hund, glad i både andre hunder og de fleste mennesker. Han har hatt litt issues med mannfolk, men ser ut som om det er på vei vekk nå. Vettet begynner nå å returnere etter å ha vert litt fraværende noen måneder. Damer er mye mer spennende enn å trene, se... HD/AA/Patella sjekk står snart for tur, håper det går bra Har allerede fått forespørsel om å bruke han i avl. Damene må nok ha tålmodighet i ett lite år til, da eg selv ønsker å se hvordan han utvikler seg når han får litt mer tid på seg, både mentalt og kroppslig. Ellers planlegger vi noen utstillinger til i løpet av året, MH til høsten, og antageligvis starter vi opp med agility-trening til høsten. Spamme med noen bilder...
Yodel Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Så nydelig han er! Herlige bilder var det også!
Ingidano Skrevet 1. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Noen nye bilder Av helse er han AD-fri, og patella-fri. HD må røntges på nytt, så der har vi ikkje noe resultat enda. Vi har også vert på en utstilling til siden sist, der han fikk 1-2-HP (NKK Bergen).
Recommended Posts