PsychoLynx Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Nå har siste nummer med Vi Med Hund med Bridie i kommet ut Sendte inn nye bilder til dem idag, men fikk beskjed om at det ikke lenger var plass til Bridie der. De skulle ha noe fotokonkurranser og opplegg, så da gikk Bridie ut Buhuuu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Så synd! Bridie var jo det beste i det bladet. Mistet meg som "kunde" nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Da forsvant jeg å.. jeg har kjøpt bare pga Bridie Er det nå vi skal boikotte sånn at de ser hvor mange som forsvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siilje Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Ånei! Jeg som var fast leser av Birdies sider Kommer han ikke tilbake igjen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Men da slapp jeg å fornye abonnementet mitt, så sparte jeg de penga... Dumt altså! Men regner med at vi fremdeles får bilder av Bridie gjør ting hun ikke kan (eller kan! ) andre steder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Jeg har ikke lest det bladet jeg, men har Bridgie vært med? Som hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Bridie har vært med i alle bladene i år, som ehh ja.. Seg selv Bridie i forskjellige situasjoner. I barnehagen, Bridies vinteraktivteter, på helsestudio osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Å ja, hvorfor det? Uff, føler meg litt dum nå. Men synd hun ikke er med lenger da. Er morsomt å se "kjente" hunder i sånne blader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Å ja, hvorfor det? Uff, føler meg litt dum nå. Men synd hun ikke er med lenger da. Er morsomt å se "kjente" hunder i sånne blader! For Marit + Kamera + Bridie er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Haha, ja, da burde vel bladet het "Vi med Bridgie"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Gaaah, noiiia: B-R-I-D-I-E Og HUN, female, kvinne, tispe! Nei, dumme Vi med hund, de vet ikke hva de går glipp av. Marit kan heller lage bok av Bridie gjør ting hun ikke kan eller kan, det tror jeg hadde slått VELDIG godt an! Eventuelt lage utstilling i galleri! Så det så *heie på Marit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Gaaah, noiiia: B-R-I-D-I-E Og HUN, female, kvinne, tispe! Nei, dumme Vi med hund, de vet ikke hva de går glipp av. Marit kan heller lage bok av Bridie gjør ting hun ikke kan eller kan, det tror jeg hadde slått VELDIG godt an! Eventuelt lage utstilling i galleri! Så det så *heie på Marit* LETT at jeg kommer å sjekker ut DET galleriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 LETT at jeg kommer å sjekker ut DET galleriet! JA! Og boka skal kjøpes til meg selv og i julegaver og bursdagsgaver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Bridie-bildene er jo det første jeg sjekka i bladet, jo! Tror Vi med Hund gjør en stor feil der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Der mista de meg som kunde.. Det var dumt, uff a meg.. Men en bok hørtes utrolig bra ut, jeg hadde kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Huff da! Det var jo mange kule bilder av Bridie der da! Har kjøpt bladet noen ganger før, og selfølgelig sett Bridie da, men lenge siden sist jeg kjøpte det. Er det sikkert at dere ikke kommer inn igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Jeg synes ideen om en bok var helt genial. Samle sammen alle bildeseriene, lage noen flere, og lage bok, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Ja til bok! Skikkelig dumt at hun ikke kommer med i bladene lenger. Jeg leser det egnetlig ikke, men har sett på Bridie-bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Så kjedelig! Det første jeg ser når vi med hund kommer er å se på Bridie sidene, til og med mamma spør: Får jeg også se på den brune aussien. som hun kaller Bridie for ^^ Men da skal jeg også slutte å kjøpe vi med hund. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Æsj, så utgjort da. Og dårlig gjort av dem å ikke gi deg varsel i skikkelig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Jeg har ikke kjøpt et eneste blad, men bladd i det og lette etter Bridie hos veterinæren bl.a Så nå mistet de en leser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Alle dere som nå vil slutte lese og kjøpe bladet, har dere sendt bladet en mail? Fortalt at de nå vil miste enda flere lesere og bladet vil selge i enda mindre opplag enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Alle dere som nå vil slutte lese og kjøpe bladet, har dere sendt bladet en mail? Fortalt at de nå vil miste enda flere lesere og bladet vil selge i enda mindre opplag enn før? Det var ikke dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2009 aaaaw, så koselige dere er!! ja, tenk.. Hadde vært moro med bok da! Hmmmm... Er det sikkert at dere ikke kommer inn igjen da? I mailen jeg fikk stod det at hun skulle kontakte meg "hvis/når" det ble plass igjen... Så det er jo usikkert da. Æsj, så utgjort da. Og dårlig gjort av dem å ikke gi deg varsel i skikkelig tid! Ja, det var vel det som var værst med det... Men glad jeg i siste mailen valgte å ta bilder jeg hadde liggende på mail fra før, og ikke stresset meg ut på tur med telt, bål, kano, fiskestang osv som EGENTLIG var planen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2009 Mistet enda en leser pga. av ingen bridie Noen som kan legge ut mailadressen til Vi Med Hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar