Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil dere bytte navn? Tilbake til Hundesonen?


Bytte navn?  

175 stemmer

  1. 1. Vil du beholde Doggis.no eller bytte tilbake til Hundesonen.no

    • Hundesonen.no tilbake!
      130
    • Beholde Doggis.no!
      29
    • Bryr meg ikke hva det heter her!
      15


Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Hundesonen - det kan en snakke høyt om, det kan jeg linke til fra hjemmesiden min, det forstår folk, og det virker både stuerent og seriøst.

Doggis hvisker jeg i beste fall, men stort sett kaller jeg det Sonen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens, doggis er da ikke så ille. Voldsomt så skitne folk er i tankegangen da :icon_redface: Når man sier doggiser skjønner folk du snakker om noe med hund, men soniser? Nøøøu!

Men ser det snart er påtide å oppdatere bokmerket ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, jeg vil gjerne at det heter hundesonen igjen (flink du er Espen som får tilbake navnet og attpåtil spør hva "brukerne" vil! Du hadde jo ikke behøvd ta deg bryderiet mener jeg, så dette setter vi pris på ja!).

Jeg har aldri vendt meg til doggis. Videre - siden det visstnok fantes en mer luguber tolkning av begrepet - og det var link til den siden med definisjonen av den mer uheldige betydningen - og jeg trykket på den linken - så fikk jeg altså "anmerkning" på jobben for å ha forsøkt å gå inn på en sex-side.. og det pga doggis! Sånt skjedde aldri med hundesonen! (Og en annen gang var det link til en side med smilies her, den også syntes "hold din sti ren"-filtret på jobb-Pcen min var slibrig, så da fikk jeg en anmerkning til.. jeg som er den mest uskyldige av alle surfere, det er bare bisker som interesserer meg, får vel snart stemplet som sex-avhengig eller noe sånt!)

:icon_redface:

*trampe med i sonen. tog*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, jeg vil gjerne at det heter hundesonen igjen (flink du er Espen som får tilbake navnet og attpåtil spør hva "brukerne" vil! Du hadde jo ikke behøvd ta deg bryderiet mener jeg, så dette setter vi pris på ja!).

Må benytte anledningen til å hive meg på denne. Det er bra å la brukerne få være med på å bestemme litt. Tror det gjør det litt morsommere å bruke forumet også. Sånn som konkurransen om logoen f.eks. Det er jo til syvende og sist admin som bestemmer, men å dra med brukerne og la det bli litt deres forum også (medbestemmelse) tror jeg er smart.

Samtidig må jeg skryte av modereringen her. Jeg er ikke den som holder tilbake og kan si ting litt krast, men syns forumet har lagt seg på en fin linje når det gjelder moderering.

Så kreditt til ledelse og moderatorer for en god jobb syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha navnet "Hundesonen" tilbake. :icon_redface:

Og jeg slenger meg samtidig på de som roser admin/moderatorer for å la brukerne få være med og bestemme litt hvordan forumet skal være. Vi er kanskje ikke alltid like flinke til å si det, selv om vi setter pris på det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke snakke om forumet pga det hørres så kleint ut med Doggis.

Jeg har ingen som helst assosiasjoner om doggis versus andre saker,så det er ikke derfor..men doggis hørres bare så harry ut.Det er min mening da...

Jeg sier jo helst at jeg henger her til hundefolk slik at de kanskje kan joine og,men jeg tar meg selv i at jeg knebler og helst svelger navnet Doggis med en sur smak.

Det blir alltid sånn "Ja ehh,et forum jeg er på som heter hundesonen,eller nei de bytta til Doggis da,men uansett hundesonen da...osv"

Hundesoneeeen!Jaaa!Få det tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...