Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil dere bytte navn? Tilbake til Hundesonen?


Bytte navn?  

175 stemmer

  1. 1. Vil du beholde Doggis.no eller bytte tilbake til Hundesonen.no

    • Hundesonen.no tilbake!
      130
    • Beholde Doggis.no!
      29
    • Bryr meg ikke hva det heter her!
      15


Recommended Posts

Hei alle sammen,

Det har blitt slik at Hundesonen.no igjen tilhører undertegnede. Så derfor lurer jeg rett og slett på om dere vil bytte tilbake eller beholde Doggis?

PS: Designet byttes ikke. Det blir bare navnebytte, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Nå vet ikke jeg hvorfor det ble endret tidligere, men håper det denne gangen er 100% ditt hundesonen.no slik at hvis det skiftes tilbake, så må det endres igjen.

Syns doggis er like greit å beholde jeg da, for det er kort og enkelt. Samtidig blir ikke det navnet hundefiksert som hundesonen syns jeg - med tanke på at det ikke bare er hund forumet er for. (ja, doggis er jo hund, men hundesonen syns jeg er en "sone" for kun hund.

De gamle traverne her vil vel ha sonen regner jeg med - noe med vane muligens logik.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen stemmer jeg for. Det var det det var før, og det ble vel egentlig bare byttet til doggis pga litt problemer :lol: Folk kjenner forumet mest som hundesonen, og det er bedre å si enn doggis føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kun ett navnbytte :P Fortsatt bare hund.

Generelt og andre dyr er jo ikke akkurat bare hund da :lol:

Men som en sa her, hva høres mest seriøst ut, så må jeg medgi det er hundesonen.no

(går ikke å endre stemmen på avstemmingen med innstillinger som er satt, så det er en stemme på doggis som skulle gått til sonen her nå :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...