Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil dere bytte navn? Tilbake til Hundesonen?


Bytte navn?  

175 stemmer

  1. 1. Vil du beholde Doggis.no eller bytte tilbake til Hundesonen.no

    • Hundesonen.no tilbake!
      130
    • Beholde Doggis.no!
      29
    • Bryr meg ikke hva det heter her!
      15


Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar
Blir verken ny layout eller logo.. Bytter bare navnet i logoen ikke mer :D

Ok ja men da er det ikke så ille om det byttes tilbake :icon_redface:

Er vel egentlig det at jeg synes ikke det er så orginalt å slenge "sonen" bak på alt. Men på den andre siden er det jo lett å skjønne hva nettstedet dreier seg om da. (men det er det nå og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ja men da er det ikke så ille om det byttes tilbake :icon_redface:

Er vel egentlig det at jeg synes ikke det er så orginalt å slenge "sonen" bak på alt. Men på den andre siden er det jo lett å skjønne hva nettstedet dreier seg om da. (men det er det nå og)

Skal få det klart på førstesiden at designet ikke blir endret!

Vi startet jo i 2004 som Hundesonen så vi startet jo trenden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig det at jeg synes ikke det er så orginalt å slenge "sonen" bak på alt. Men på den andre siden er det jo lett å skjønne hva nettstedet dreier seg om da. (men det er det nå og)

Når jeg nevner doggis til ikke-medlemmer, så er det få som forstår hva det er. Noen forstår at det er noe hundegreier, men ikke at det er et forum :icon_redface:

Hundesonen!

og jeg er ikke gammel traver engang... Doggis høres så fjortis ut og minner veldig mye på nkk lillestrøm navnet :D (sorry Espen.)

Haha, helt enig. Jeg unngår helst å si doggis og jeg unngår helst å si dogs4all ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen, helt klart! Det er jo flaut å fortelle folk om ''noe på doggis'', høres ut som et fjortiss-forum.

*flire* Når jeg snakker om dette forumet, så omtaler jeg det fremdeles som "Sonen". Det høres bare merkverdig ut m "Doggis" i mine ører. Sikkert en vanesak, men så har jeg jo hatt tid til å omstille meg. Noe som altså tydeligvis ikke har skjedd - stemte for JA til Hundesonen jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få det klart på førstesiden at designet ikke blir endret!

Vi startet jo i 2004 som Hundesonen så vi startet jo trenden :D

Skjønte egentlig at designet ikke kom til å bli endret, men var kanskje mer det at jeg forbinder hundesonen med kjipt design, og derav ble navnet og litt kjipt (nydelig logikk).

Hundesonen er ikke så ille, og egentlig har jeg ikke noen eksempler på andre som har hevet sonen bakpå heller, men det høres likevel litt "oppbrukt ut". Men som sagt, man skjønner hva det dreier seg om, og det er jo forsåvidt viktigst da.

Blir her uansett jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte egentlig at designet ikke kom til å bli endret, men var kanskje mer det at jeg forbinder hundesonen med kjipt design, og derav ble navnet og litt kjipt (nydelig logikk).

Hundesonen er ikke så ille, og egentlig har jeg ikke noen eksempler på andre som har hevet sonen bakpå heller, men det høres likevel litt "oppbrukt ut". Men som sagt, man skjønner hva det dreier seg om, og det er jo forsåvidt viktigst da.

Blir her uansett jeg :icon_redface:

Ikke for å kverulere, men altså- ble designet virkelig endret etter forrige navneskifte? Det kan jeg helt ærlig ikke huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kverulere, men altså- ble designet virkelig endret etter forrige navneskifte? Det kan jeg helt ærlig ikke huske?

:icon_redface: Jeg innbiller meg det... var mye mer rotete her før, og gråere? Var det ikke det? Så pinlig hvis det ikke har forandret seg ha ha ha

Mulig det var sinnstemningen min :D (neida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir her uansett jeg :icon_redface:

Godt og høre ;) Uansett vil man komme inn på Hundesonen.no om man skriver Doggis.no i lang tid fremover. (hvis Hundesonen blir valgt da)

Foreløpig ligner det litt på kvelden i moskva for litt siden, med klar seier til Hundesonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Jeg innbiller meg det... var mye mer rotete her før, og gråere? Var det ikke det? Så pinlig hvis det ikke har forandret seg ha ha ha

Mulig det var sinnstemningen min :D (neida)

Det har forandret seg litt ja.. Mest farger da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen. Det blir aldri "doggis" hos meg, jeg klarer ikke å kalle sonen for doggis. Doggis gir meg også en fryktelig flau smak i munnen når jeg sier det, høres kårni og perverst ut.

SONEN! :D:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen!

og jeg er ikke gammel traver engang... Doggis høres så fjortis ut og minner veldig mye på nkk lillestrøm navnet :D (sorry Espen.)

Enig, hehe. Pluss at doggis høres perverst ut i mine ører. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for hundesonen, det høres mer seriøst ut. Og alle snakker om "sonen", er få som sier doggis (er vel en god grunn til det?!) :icon_redface:

Blir verken ny layout eller logo.. Bytter bare navnet i logoen ikke mer :D

Så bra dere beholder layout og logoen vi har nå, liker sånn det er nå (bortsett fra navnet, selvom man fint kan leve med det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, jeg vil gjerne at det heter hundesonen igjen (flink du er Espen som får tilbake navnet og attpåtil spør hva "brukerne" vil! Du hadde jo ikke behøvd ta deg bryderiet mener jeg, så dette setter vi pris på ja!).

Jeg har aldri vendt meg til doggis. Videre - siden det visstnok fantes en mer luguber tolkning av begrepet - og det var link til den siden med definisjonen av den mer uheldige betydningen - og jeg trykket på den linken - så fikk jeg altså "anmerkning" på jobben for å ha forsøkt å gå inn på en sex-side.. og det pga doggis! Sånt skjedde aldri med hundesonen! (Og en annen gang var det link til en side med smilies her, den også syntes "hold din sti ren"-filtret på jobb-Pcen min var slibrig, så da fikk jeg en anmerkning til.. jeg som er den mest uskyldige av alle surfere, det er bare bisker som interesserer meg, får vel snart stemplet som sex-avhengig eller noe sånt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er det noen som har noe kjennskap til rasen Bergamasco som kan dele noe?
    • Hannhunden som skal brukes har A, og hans søsken er frie. Han har ingen kull fra før, som gjør det enda vanskeligere, men er fra linjer som har avlet veldig bra på ledd. Tispe 2 har selv b. Hannhunden som ble brukt på forrige kull er også fri selv, men har gitt litt ymse. Har rett under 100 i under om jeg husker riktig. Jeg tror prelim  HD-index på kullet er under 90, men så er det heller ingen i slekta på tispesiden som ligger på skk. Tispa har 79 i index på sv-doxs
    • Ufff ❤️ så trist. Håper du finner en ompaserings collie om kroppen tillater det ❤️
    • Sånt er vanskelig! Vet du noe om hannhundene? Er det noe der som kan tippe skalaen for deg? Er tispe 2 fri for HD selv? Hva hadde faren til det forrige kullet og hva har hannhunden som skal brukes nå? 
    • Det er nok det det ikke gjør. Jeg er kronisk syk og blir bare dårligere, så sjansen for ny hund blir stadig mindre. Men kanskje jeg blir bra nok til å overta en pent brukt kortis en gang. Kanskje.
×
×
  • Opprett ny...