Gå til innhold
Hundesonen.no

Here we go...


Mari

Recommended Posts

Kanskje vi også..? Må sosialisere med søte, gryntete mopsefrøkner vel :thumbs:

Klart det! Vi har en mops i familien så Alpakka kommer nok til Trondheim ferdig oppvarmet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Oooh! Grattis :) Spennende og utrolig nydelig rase! Masse lykke til ;)

Synes forresten du kan komme til Stavanger også, eller hvertfall en plass litt nær så jeg også får hilse på :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused: Noen får pokker meg komme hit også! :)

Håper på å komme meg på noen arrangementer innimellom, soniser frekventerer jo sånt. Da kan Alpakka være on display for alle som vil tafse og hilse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! Og ja, jeg vil gjerne at alle soniser kommer og hilser på dyret når hun kommer. Her skal det sosialiseres i hue og rævva, jeg kan ikke få nok mennesker og hunder å ta av! Ikke minst trenger jeg folk som kan holde meg litt nede på jorda og fortelle meg at hunden ikke kommer til å gå i oppløsning og dø rett foran øya på meg. Jeg tror dere får en utfordring...

Vi vil, vi vil, vi vil! *roper høylytt og vifter med armene* :)

:) Noen får pokker meg komme hit også! :)

Håper på å komme meg på noen arrangementer innimellom, soniser frekventerer jo sånt. Da kan Alpakka være on display for alle som vil tafse og hilse. :P

*roper enda mere*

Og masse gratulerer, også så spennende! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller besøk av Aplpakka med eier nede i de dype skoger i indre gokk jeg, for tenk. Her har vi digre inngjera områder og masse tilgang til snille greie hunder. :lol: Ekstra soverom har jeg også - så skal alltids være en mulighet for å få sovet litt for de tobeinte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpakka kommer mer enn gjerne for opphold i Gokk også hund! :)

busy, skrik ut når du er i Oslo (evt Vestfold) og jeg stiller med kvasse valpetenner sultne etter barnekjøtt å gnage på. :lol: Hadde vært veldig hyggelig å møtes igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næha! Så flott rase da Mari! Grattis med valpis, skjønner at du er maurtue nå - var sånn jeg og når man hadde bestilt store, tøffe, brindle *glise* molossen... Hjalp, åssen går detta liksom... Ikke minst med alle de dumme, slemme advarslene man fikk, "går ikke bra dette vettu", "hva gjør du når den blir sint og veier 60 -70 kg osv"... Tettinger!

Jeg har verdens største tiltro til deg som framifrå eier av en sånn hund - go girl!! Og hils til sussebass og storebror grusomme Charlie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, Mari!

Hope all goes well. I haven't spoken to Paco yet but imagine as soon as he gets some pics, you'll get them too!

I'm very glad this litter was produced, Goiko is certainly one of my favourite Alanos; he is such a character and a prolific hunter. He was the first Alano I ever met some 8 years ago as he jumped over the 2m fence at the breeders compound, to greet me. I remain confident that this was indeed the best litter from which to gain a puppy! This will likely be the last time Goiko plays a direct part...

I am sure both Jurasica and Orfeo will be very excited to see her this summer. We'll look at this potential mating later this year.

There is a little 'problem' on the horizon, given that the black colour is so dominant...4 of the 6 Alanos there in 'Norden' are black, the other two have the same mother and she was black!!!!

The pups born there in Norway last year are all doing well, and the girls have all just finished their first seasons.

The pup 'Vikingo' (Potstillgold Bluegrass) is with Paco so be sure and take pictures when you visit.

All the pups will be hunting this season, so more tales later this year.

Welcome to the circle! I'll pass on the ANCAE details for membership privately.

Hugs!

Neil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forsinket aprilsnarr, ikke sant ??

:ahappy:

I'm afraid it is not, kristiin...Puppies are no longer, and Mum has been fighting for her life. Tragic. A breeders' life is full of trials and tribulations.

A snake took one of my dogs during a hunt back in 2005. They could not get the medicines quick enough.

We only pray now, that Tundra makes full recovery and gets some rest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...