Gå til innhold
Hundesonen.no

Here we go...


Mari

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Det er helt surrealistisk at dette har skjedd. For dere som kjenner historien min kan dere sikkert forstå at dette er så mye mer enn "bare" et kull som ikke ble til. Jeg må innrømme at jeg er ganske fortvilet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Endelig hadde jeg turt å begynne å glede meg litt igjen, slippe taket litt på alt det kjipe. Alle tankene og planene og forventningene; POOF! så er alt borte. Jeg er bare skikkelig skikkelig trist.

Thanks for all your support, Neil. I know that you are very disappointed also. Like you we are hoping very much that Tundra gains her strength back and makes a full recovery from this horrible ordeal. Our thoughts are also with Paco.

Talk to you soon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Mari, hvor mye uflaks er det mulig å ha da? :lol: Utrolig trist, dette fikk jeg vondt av...

Håper Tundra blir helt fin igjen. I tillegg håper jeg at du snart får den hunden du har ventet på så lenge :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på forumet så lenge, men lenge nok til at jeg har fått med meg hva du mener.

Det holdt på å skjære seg for oss da vi ventet på Ellie også, så jeg har kjent på følelsen.

Men... håper du klarer å se fremover og at du finner en annen valp.

For når du først får den kommer det til å føles helt riktig, og den kommer til å snike seg inn i hjertet ditt og lage kaos... uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig inni hampen urettferdig. Vi har jo gleda oss hele hurven til at lille knerten skulle komme, og så skjer dette. Verden har ikke vært snill med deg, men jeg håper jo at det ikke hindrer deg i å prøve igjen. Stor klem fra meg og elgen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

OK, denne utviklingen hadde jeg ikke fått med meg, men skjønte av akkurat nå-tråden at her var det noe muffens.

For det første - jeg håper at tispa har kommet seg.

Og så Mari da.. du må jo være den mest uheldige, det er jo helt absurd så uheldig du er med hund. Her og nå er jeg veldig i "inspirert modus" (så meste av filmen Constantine igår..) men det er som om skjebnen sier til deg "Det er en annen hundegruppe enn bullehunder og molossere som du skal ha".. jeg tror jo egentlig ikke på sånt, men det er nære på nå altså! Så kanskje ta hintet? Kanskje det er en liten/stor bisk et eller annet sted som venter på å bli født for å komme til akkurat deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Og så Mari da.. du må jo være den mest uheldige, det er jo helt absurd så uheldig du er med hund. [--] Kanskje det er en liten/stor bisk et eller annet sted som venter på å bli født for å komme til akkurat deg..

Jeg hadde heller ikke fått med meg dette. Så utrolig trist, Mari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...