Gå til innhold
Hundesonen.no

Here we go...


Mari

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Ååå, så spennende! Jeg er skikkelig nysgjerrig på den rasen, så fint at du vil være prøvekanin. :P

Er litt spent på å være prøvekanin selv må jeg innrømme... Iiip! er lyden av Mari som tisser i buksa.

Blir din kupert sånn som foreldrene? :ahappy:

Hehe, jeg tror nok at penger til plastisk kirurgi ville blitt brukt på meg før det ble brukt på bikkja. Og til og med på folk er det en prinsippsak. :)

Og forresten vil jeg definitivt komme til gilabb på helgekurs i div! Så du slipper nok ikke unna. :P

Takk folkens! Og ja, jeg vil gjerne at alle soniser kommer og hilser på dyret når hun kommer. Her skal det sosialiseres i hue og rævva, jeg kan ikke få nok mennesker og hunder å ta av! Ikke minst trenger jeg folk som kan holde meg litt nede på jorda og fortelle meg at hunden ikke kommer til å gå i oppløsning og dø rett foran øya på meg. Jeg tror dere får en utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

HAHHAHA!! Da hadde jeg jo rett da din j..a luremus :ahappy: Jeg regner med at du har vært i kontakt med Maria & Puma? Hun (Puma altså) er ett fantastisk vesen, så jeg er stolt av å si at jeg faktisk har møtt en Alano irl. Lykke til med lille reka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mari.

Nå er jeg litt flau... men hvilke rase??

Hehe. :) Spansk Alano. En mastiff type hund.

Oi oi oi, så moro! Spennende rasevalg, vi vil gjerne hilse på :P

Skikkelig kult navn forresten *ler*

Takk! Klart du får hilse på! Skal bli hyggelig å hilse på deg også tenk. :P

HAHHAHA! Da hadde jeg jo rett da din j..a luremus :ahappy: Jeg regner med at du har vært i kontakt med Maria & Puma? Hun (Puma altså) er ett fantastisk vesen, så jeg er stolt av å si at jeg faktisk har møtt en Alano irl. Lykke til med lille reka!

:P Jeg hadde faktisk ikke bestemt meg 100% før i dag altså, hvor enn teit det høres ut. Var ikke meningen å drive mdd hemmelighetsskremmeri, selv om det jo ble litt sånn alikevel. Ja, jeg har møtt Puma, men det er en stund siden nå. Var på Hundelivsmessa et år og snakket endel med Maria da. Hun er vakker (Puma altså :P ), men jeg skal innrømme at jeg ikke har fått sett henne nok til å danne meg et skikkelig bilde av henne. Men jeg har hørt fine ting. :)

Du har forøvrig helt rett. Det er ikke lette hunder å få møtt. Jeg har vært så heldig å fått treffe åtte stykk Alano da, men fire av de var valper...

Grattis Mari! Skal bli spennende å følge med :P

Er jeg i området så skal Alpakka mer enn gjerne få sosialisere seg med små bartiser :P

Takk! Jeg er jo trønder av opphav, så du skal ikke se bort ifra at Alpakka is coming soon to a theatre near you. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du lagt ut noe bilde av foreldrene?

Jeg anner ikke hvordan rasen ser ut, og fant ikke så mye bilder av den på googlesøk :)

Gå på bloggen som er linket til i første innlegg :ahappy: Der ligger alt du trenger å vite, shø.

Forøvrig vil jeg bare gratulere. Som alltid blir det spennende å følge dere videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...