Gå til innhold
Hundesonen.no

Here we go...


Mari

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Grattis - spennende rasevalg :ahappy:

Og enda mer spennende blei det jo da jeg googlet rasen og leste på Wikipedia at rasen er bl.a. kjent for å kunne klatre i trær. Det gir liksom uttrykket: "Ut i solen og opp i trærne" en ny dimensjon for deg nå, Mari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, tusen takk folkens! Dere er så omtenksomme! :ahappy:

Termin er 13. mai, og jeg har blitt lovt bilder når de er født. Dessverre tror jeg ikke oppdretter kommer til å være flinkest i verden til å oppdatere med bilder hele veien. Det er jo en litt annen hundekultur der nede. Men spørs om han må tåle litt jevnlig mas alikevel.

Det skal bli moro med en treklatrende, Charlie-spisende, stinkende, Mari-bitende, lekende og teit liten klatt i hus! Så spennende å skulle få et helt nytt vesen å bli kjent med. Spesielt siden jeg ikke vet helt hva det er som faktisk venter meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketil med valpen mari! Blir spennendes å følge med på utviklingen til denne hunden/rasen. Blir nr2 av rasen i noreg?

Takk, SnowDOG. :wub: Hun blir nummer tre. Det skal også komme inn en hannhund rundt omkring disse tider tror jeg. Det var enda to til her for ikke så lenge siden, men de har flyttet til USA nå. Så totalt blir hun nummer tre eller fire tenker jeg.

Så artig! Grattulerer! Dvs, vi får holde pusten til 13. mai :ahappy:

Jaa! Kryss fingre for mange små jenter! Og at Mattilsynet ikke slår seg vrang på noen slags måte. Det er ikke så lenge de opphevet en midlertidig importsperre fra Spania og jeg er litt nervøs for at de skal fleske på en ny en. Hadde unektelig vært typisk.

I dag våknet jeg og tenkte på at om bare noen få måneder så ligger det et bittelite nøste ved siden av meg i senga når jeg våkner. Det er så lenge siden jeg har hatt valp at jeg har helt glemt hvordan det er. Altså, jeg husker definitivt lukten av valpemage. Og the stinkeye når man gjør noe den ikke er helt fornøyd med. :getlost: Men ellers er alt fortrengt.

Jeg har på følelsen av at det blir mange tråder og mange spørsmål fra medio juli. Da er det så godt å ha hundesoniser som gledelig deler erfaringer! :wub:

Omg, hjernen er en maurtue. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...