Kristiin Skrevet 18. August 2009 Rapporter Share Skrevet 18. August 2009 Da har jeg også bestilt. Siste mailen jeg skrev til de var den 13. Når kan jeg vente meg og få halsbåndet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2009 det svarte m. rødt på var nyyydelig kan jeg få herme? når dere sender mail hva skriver dere? hvordan tar dere målene å hva slags stoff har du (som jeg vil stjele ideen til) brukt? Takk for skryt av båndet, kan godt bruke ideen Jeg pleier å se på halsbånd sidene hennes også setter jeg sammen båndene og skriver det jeg ønsker i mailen Det ved siden av navnet hennes er noe "personlig" om hun feks hun elsker å stå under tre og se om det kanskje er ekorn i treet, hun har aldri gjort ekornene noe, bare står og kikker. Noen ganger er hun også på "ekorn jakt", men det er INGEN ekorn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 6 cm brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 De var stilige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Åh, yndlingsfargene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Tror som nevnt at det blir "LP-junkie" på oss og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Kjempefine Benedicte Jeg skal bestille som julegave til Ellie, Zinnia og en venninnes hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Jeg fikk mine i dag og er kjempefornøyd. Passer helt perfekt. Fikk også en godbitpose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Får ikke til og legge opp bildene av mitt enda... Men de ligger i bloggen Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Jeg er superfornøyd med alt jeg har fått.. så god service, og de strekker seg langt. Har du egne ideer prøver hun så langt hun kan å godt hun kan å lage det.. Jeg har laget et virkelig spesialbånd- tror ingen andre har noe lignende ( det andre har jeg hermet etter).. Gå inn på bloggen min og se- imponert over hva hun klarer.. http://prikkeprinsessa.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Har skikkelig lyst til å bestille! Hvilken strl bestilte du Cavalita? Ser for meg at jeg må bestille noe lite til Frøken :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Har skikkelig lyst til å bestille! Hvilken strl bestilte du Cavalita? Ser for meg at jeg må bestille noe lite til Frøken Du måler hodet til Frøken og sender målene til Kifani :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Du måler hodet til Frøken og sender målene til Kifani Ok Da må jeg bare prøve å overtale pappa. Cleanrun og Kifani frister meg noe så innmari.. Det er ikke sunt å gå inn på de sidene :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Bestilte i går til mine. To halsbånd og et kobbel. Så nå gleder jeg meg til jeg får de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Kjempestilig halsbånd og bånd Debbie! Likte fargene! Er ikke MJ fan, men kunne tenkt meg noe lignende, Nick Cave relatert (som takk og loooov ikke er død!) Nå fikk jeg lyst til å bestille derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Er kjempefornøyd.. og hun gikk selvfølglig med det idag, på dagen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Jeg er superfornøyd med alt jeg har fått.. så god service, og de strekker seg langt. Har du egne ideer prøver hun så langt hun kan å godt hun kan å lage det.. Jeg har laget et virkelig spesialbånd- tror ingen andre har noe lignende ( det andre har jeg hermet etter).. Gå inn på bloggen min og se- imponert over hva hun klarer.. http://prikkeprinsessa.blogspot.com/ Så fine og originale de nye halsbåndene var Evy Bestilte nytt halsbånd for en stund siden, håper det kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Tusen takk Com- er veldig fornøyd,.. takk for sist forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. September 2009 Rapporter Share Skrevet 2. September 2009 Da er kifani halsbånd bestilt Klarte ikke holde fingrene unda lenger Blir ett sort og blått halvstrup med navnet i grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 5 cm totalbredde med bevernylonfôr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Kjempeflotte halsbånd allesammen! Kan tenke meg hun damen fikk hendene opptatt nå, når alle skal ha slike halsbånd. Hun må være fornøyd hun Takket være hundesonen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 5 cm totalbredde med bevernylonfôr. Kjempe fine halsbånd Nirm og Chicka har nesten like, men Chicka har hvit pynte bord mellom båndet og b.nylonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Kjempe fine halsbånd Nirm og Chicka har nesten like, men Chicka har hvit pynte bord mellom båndet og b.nylonen De kuleste hundene står i stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 De kuleste hundene står i stil! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Oh nooo! ble jammen meg en bestilling på meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar