Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

Skrevet

Jeg bestilte på en lørdag og fredagen etter var de i postkassa. Knallfornøyd!

Bestilte to med refleks denne gangen, forbereder meg til høstmørket :wub:

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg bestilte på en lørdag og fredagen etter var de i postkassa. Knallfornøyd!

Bestilte to med refleks denne gangen, forbereder meg til høstmørket :angry:

BILDER!! :P:P

jeg har ikke fått noe bekreftelse på bestillingen! tror dere hun har fått den fordet? eller bare ikke sett det enda?

Hun pleier å svare meg :)

Skrevet

HVORFOR, går jeg inn i sånne tråder som det her?? Nå har jeg jo ikke unnskyldningen om at det IKKE syntes pga pels mer.. jeg har jo en kortpels hund...

*sitte på fingrene sitte på fingrene sitte på fingrene*

Skrevet

Aiaiai,det limegrønne er så stilig! Har lyst på et sånt til Felixen. Jeg trooor det kan bli hardt å holde seg unna to nye halsbånd når det tikker inn penger i midten/slutten av måneden gitt :icon_confused: Noen som har prøvd å bestille fastbånd istedenfor halvstrup? Og hvordan funker de justerbare halvstrupene egentlig? Blir det hengende en sånn båndbit sånn som på bildet til RenateA?

Skrevet
Aiaiai,det limegrønne er så stilig! Har lyst på et sånt til Felixen. Jeg trooor det kan bli hardt å holde seg unna to nye halsbånd når det tikker inn penger i midten/slutten av måneden gitt :icon_confused: Noen som har prøvd å bestille fastbånd istedenfor halvstrup? Og hvordan funker de justerbare halvstrupene egentlig? Blir det hengende en sånn båndbit sånn som på bildet til RenateA?

Det med zebramønster er bånd med klips. Fungerer kjempefint. Det andre båndet er regulerbart halvstrup. Det blir en hengende en sånn båndbit på siden ja, tenker klippe den av når Circus er utvokst. Kjøpte begge Circus bånda med regulerbart, praaaktisk :D Kan jo ikke risikere at hun vokser ut av bånda :)

Skrevet
Synes det virker så dyrt jeg.. Hva betaler dere ca for et halsbånd med navn + porto + toll ?

Mitt kom på 265, da har jeg både navn og telefonnr. Jeg syns ikke det var så ille.

Skrevet

Synes prisen er verdt det jeg i hvertfall, når produktene er så fine :whistle:

Micko har to stk, ett fastbånd med klips og ett med halvstrup.. Det med halvstrup er for lite da, drar nesten av han hodet når det skal av :) Så skal bestille ett nytt ett tenker jeg, veldig fornøyd med dem, og med servicen :)

Skrevet
CIMG0414.jpg

Twinki har ett i giraffmønster fra før, så da måtte seff Circus matche med zebrastriper :whistle:

Så kule!! Har ikke fått med meg at du har fått Circus, måtte inn på bloggen din å se, kjempe søt valpis :)

Skrevet

Forstår ikke helt hvordan jeg bestiller derifra jeg :whistle:

Sender jeg dem bare en mail? eller har de et bestillingssjema ol?

Forresten.

Har de både martingale og halvstrup? i såfall hva er forskjellen?

Skrevet
Forstår ikke helt hvordan jeg bestiller derifra jeg :whistle:

Sender jeg dem bare en mail? eller har de et bestillingssjema ol?

Forresten.

Har de både martingale og halvstrup? i såfall hva er forskjellen?

Du mailer hun :aww:

Skrevet

Halvstrup er vel sånn som helstrup, bortsett fra at strupen stopper, og resten av halsbåndet blir endel av båndet

mart...llar_ribbon.jpg

Martingale er slik martingale_collar_ribbon.jpg

(det var helt forferdelig forklart!)

Men er ikke helt sikker, fordi det virker som om betegnelsene brukes litt om hverandre. Bestiller man martingale fra collarmania fks får man det jeg la ut bilde av.

Skrevet

Renate A:

Oki :whistle:

Halvstrup er vel sånn som helstrup, bortsett fra at strupen stopper, og resten av halsbåndet blir endel av båndet

mart...llar_ribbon.jpg

Martingale er slik martingale_collar_ribbon.jpg

(det var helt forferdelig forklart!)

Men er ikke helt sikker, fordi det virker som om betegnelsene brukes litt om hverandre. Bestiller man martingale fra collarmania fks får man det jeg la ut bilde av.

Hehe forsto va du mente :aww:

Skrevet
Noen som har bestilt en nomesele herifra? Og hvordan er kvaliteten på selen? Hadde vært fint med en sele med navn på.. =)

Jeg har ikke sett nomeselene, men jeg har sett halvnomene derfra og helt ærlig vil jeg anbefale deg å kjøpe en skikkelig sele hvis den skal brukes til trekking. Også heller skrible navn med en spritusj eller noe sånt. Halvnomene fra Kifani er for dårlig polstret til mye bruk/trekking, men til tusleturer i bånd fungerer de nok fint.

Skrevet
Jeg er SUPER fornøyd med halsbåndene fra www.kifani.no :(

Har to stk til Chicka og blir sikkert ikke de siste :whistle:

01.JPG

02.JPG

03.JPG

3424.JPG

ekornband02.jpg

ekornband01.jpg

det svarte m. rødt på var nyyydelig kan jeg få herme? :aww:

når dere sender mail hva skriver dere? hvordan tar dere målene å hva slags stoff har du (som jeg vil stjele ideen til) brukt?

Skrevet
Jeg har ikke sett nomeselene, men jeg har sett halvnomene derfra og helt ærlig vil jeg anbefale deg å kjøpe en skikkelig sele hvis den skal brukes til trekking. Også heller skrible navn med en spritusj eller noe sånt. Halvnomene fra Kifani er for dårlig polstret til mye bruk/trekking, men til tusleturer i bånd fungerer de nok fint.

Ok.. :whistle: Hvis ingen har erfaringer å komme med så blir det nok en annen leverandør ja.. Har sendt mail og spurt litt om selen..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...