Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd

Recommended Posts

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fikk veldig lyst på et halsbånd vi også så vi tenkte å bestille et etter modell nr 224 med Tila brodert på. Gleder meg til vi får det og det blir prøvd! Kjempefine halsbånd på den siden der ja.. =)

Skrevet

Utrolig masse flotte halsbånd og bruks dekken dere har!

Nå ble jeg skikkelig sugen på utstyr fra Kifani!

Såååå mye mer fristende når du vet du ikke skal ha noe(har kjøpt litt for mye i det siste :icon_confused::twisted: )

Skrevet

Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie :(

Skrevet
Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie ;)

Så fint det var :( Jeg venter spent på at mitt skal falle ned i postkassen. Og jeg syns definitivt du skal gå for jokkejunkie ;)

Skrevet

Jeg må ha et! Tenkte jeg skulle bestille så fort jeg har fått lønningen fra sommerjobben.

Også kikket jeg på de dekknene, (jeg trenger jo ikke tjenstetegn) og de var skikkelig

fine. Så er ganske fristet :getlost:

Skrevet

Fikk kifani-halsbåndet mitt idag :lol: Kjempefornøyd med både kvalitet og utseende. Endelig fant jeg ett ordentlig halsbånd som ikke gnager.

Ikke det beste bildet av bikkja, men jeg misshandler henne jo når jeg ikke tar av halsbånd etter tur :getlost:

halsbnd006.jpg

IMG_2450.jpg

Skrevet
Tok en uke :)

Så kort tid?

Jeg fikk beskjed om opptil 3 uker pga ferie, og nå har det snart gått 5. Kanskje jeg bør sende en mail å høre? Vil ikke virke masete :)

Skrevet

Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Skrevet
Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :D

Du kan jo spørre om hun kan sy det ut, da? Tjenestetegnet til Chili var litt for stort(jeg hadde målt feil), og da sydde hun det bare inn for meg. :)

Skrevet
Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :D får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Har du bilde? :)

Skrevet
jepp har ett bilde ta det:) tatt med mobil, så er litt dårlig, men lev med det :)

Kifanihalsbnd.jpg

Så fint det var :) Synd det var litt trangt, får håpe ho kan ordne det.

Skrevet

Det varierer nok litt utifra hvor mye hun har å gjøre og sånn. Første fikk jeg nesten med en gang, det andre tok det vel et par tre uker før jeg fikk. Tror jeg skal gå for jokkejunkie neste gang ja, det har kåtesnuppa gjort seg fortjent til :)

Skrevet

Har bestilt mange halsbånd av Kifani og skulle gi bort et i gave nå, bestilte på Mandag og fikk det i posten på Lørdag, ME LIKE KIFANI!! :):)

Skal få tatt bilde av det siste også, det ble kjempe fint :D

Skrevet

Det var vist sendt for snart en mnd siden, så posten har nok surret det bort eller noe :) . Vi har hatt 2 uker postoppbevaring, så får høre om de kan ha glemt å sende det til oss sammen med resten av posten.

Får krysse fingrene for at de finner det. Hvis ikke skulle ho lage et nytt, som er veldig snilt :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...