Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fikk veldig lyst på et halsbånd vi også så vi tenkte å bestille et etter modell nr 224 med Tila brodert på. Gleder meg til vi får det og det blir prøvd! Kjempefine halsbånd på den siden der ja.. =)

Skrevet

Utrolig masse flotte halsbånd og bruks dekken dere har!

Nå ble jeg skikkelig sugen på utstyr fra Kifani!

Såååå mye mer fristende når du vet du ikke skal ha noe(har kjøpt litt for mye i det siste :icon_confused::twisted: )

Skrevet

Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie :(

Skrevet
Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie ;)

Så fint det var :( Jeg venter spent på at mitt skal falle ned i postkassen. Og jeg syns definitivt du skal gå for jokkejunkie ;)

Skrevet

Jeg må ha et! Tenkte jeg skulle bestille så fort jeg har fått lønningen fra sommerjobben.

Også kikket jeg på de dekknene, (jeg trenger jo ikke tjenstetegn) og de var skikkelig

fine. Så er ganske fristet :getlost:

Skrevet

Fikk kifani-halsbåndet mitt idag :lol: Kjempefornøyd med både kvalitet og utseende. Endelig fant jeg ett ordentlig halsbånd som ikke gnager.

Ikke det beste bildet av bikkja, men jeg misshandler henne jo når jeg ikke tar av halsbånd etter tur :getlost:

halsbnd006.jpg

IMG_2450.jpg

Skrevet
Tok en uke :)

Så kort tid?

Jeg fikk beskjed om opptil 3 uker pga ferie, og nå har det snart gått 5. Kanskje jeg bør sende en mail å høre? Vil ikke virke masete :)

Skrevet

Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Skrevet
Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :D

Du kan jo spørre om hun kan sy det ut, da? Tjenestetegnet til Chili var litt for stort(jeg hadde målt feil), og da sydde hun det bare inn for meg. :)

Skrevet
Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :D får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Har du bilde? :)

Skrevet
jepp har ett bilde ta det:) tatt med mobil, så er litt dårlig, men lev med det :)

Kifanihalsbnd.jpg

Så fint det var :) Synd det var litt trangt, får håpe ho kan ordne det.

Skrevet

Det varierer nok litt utifra hvor mye hun har å gjøre og sånn. Første fikk jeg nesten med en gang, det andre tok det vel et par tre uker før jeg fikk. Tror jeg skal gå for jokkejunkie neste gang ja, det har kåtesnuppa gjort seg fortjent til :)

Skrevet

Har bestilt mange halsbånd av Kifani og skulle gi bort et i gave nå, bestilte på Mandag og fikk det i posten på Lørdag, ME LIKE KIFANI!! :):)

Skal få tatt bilde av det siste også, det ble kjempe fint :D

Skrevet

Det var vist sendt for snart en mnd siden, så posten har nok surret det bort eller noe :) . Vi har hatt 2 uker postoppbevaring, så får høre om de kan ha glemt å sende det til oss sammen med resten av posten.

Får krysse fingrene for at de finner det. Hvis ikke skulle ho lage et nytt, som er veldig snilt :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...