Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
det svarte m. rødt på var nyyydelig kan jeg få herme? :aww:

når dere sender mail hva skriver dere? hvordan tar dere målene å hva slags stoff har du (som jeg vil stjele ideen til) brukt?

Takk for skryt av båndet, kan godt bruke ideen :lol:

Jeg pleier å se på halsbånd sidene hennes også setter jeg sammen båndene og skriver det jeg ønsker i mailen :)

Det ved siden av navnet hennes er noe "personlig" om hun feks hun elsker å stå under tre og se om det kanskje er ekorn i treet, hun har aldri gjort ekornene noe, bare står og kikker.

Noen ganger er hun også på "ekorn jakt", men det er INGEN ekorn der :wub:

Skrevet

Kjempefine Benedicte :icon_cry:

Jeg skal bestille som julegave til Ellie, Zinnia og en venninnes hund :blink:

Skrevet

Jeg er superfornøyd med alt jeg har fått.. så god service, og de strekker seg langt. Har du egne ideer prøver hun så langt hun kan å godt hun kan å lage det..

Jeg har laget et virkelig spesialbånd- tror ingen andre har noe lignende ( det andre har jeg hermet etter)..

Gå inn på bloggen min og se- imponert over hva hun klarer..

http://prikkeprinsessa.blogspot.com/

Skrevet

Har skikkelig lyst til å bestille! Hvilken strl bestilte du Cavalita? Ser for meg at jeg må bestille noe lite til Frøken :rolleyes2:

Skrevet
Har skikkelig lyst til å bestille! Hvilken strl bestilte du Cavalita? Ser for meg at jeg må bestille noe lite til Frøken :)

Du måler hodet til Frøken og sender målene til Kifani :rolleyes2:

Skrevet
Du måler hodet til Frøken og sender målene til Kifani ;)

Ok :) Da må jeg bare prøve å overtale pappa. Cleanrun og Kifani frister meg noe så innmari.. Det er ikke sunt å gå inn på de sidene :rolleyes2:

Skrevet

Kjempestilig halsbånd og bånd Debbie! Likte fargene! Er ikke MJ fan, men kunne tenkt meg noe lignende, Nick Cave relatert (som takk og loooov ikke er død!) Nå fikk jeg lyst til å bestille derfra...

Skrevet
Jeg er superfornøyd med alt jeg har fått.. så god service, og de strekker seg langt. Har du egne ideer prøver hun så langt hun kan å godt hun kan å lage det..

Jeg har laget et virkelig spesialbånd- tror ingen andre har noe lignende ( det andre har jeg hermet etter)..

Gå inn på bloggen min og se- imponert over hva hun klarer..

http://prikkeprinsessa.blogspot.com/

Så fine og originale de nye halsbåndene var Evy :D

Bestilte nytt halsbånd for en stund siden, håper det kommer snart :)

Skrevet
nirm01.JPG

vida01.JPG

5 cm totalbredde med bevernylonfôr.

Kjempe fine halsbånd :lol: Nirm og Chicka har nesten like, men Chicka har hvit pynte bord mellom båndet og b.nylonen :lol:

Skrevet
Kjempe fine halsbånd :lol: Nirm og Chicka har nesten like, men Chicka har hvit pynte bord mellom båndet og b.nylonen :lol:

De kuleste hundene står i stil!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...