Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!

Coco
 Share

Recommended Posts

Går det som jeg tenker nå, blir min første tatovering en såkalt vegvísir.

Jeg tenker å plassere den slik:

original.jpg

Björk og meg :P Björk har en slik på venstre overarm.

Festlig, jeg gikk lenge med planer om å ta en klin lik en på akkurat samme sted. :P Men nå har jeg en på hver underarm, tror det blir rotete med to dessverre. :thumbsdown2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Jeg merker forøvrig at jeg liker litt "feminine" tatoveringer. Digger de såkalte "grandmother tattoos" fra Kroatia og omliggende land, tradisjonelle og symbolske tatoveringer gamle kjerringer har :) Nå har de blitt litt mote, så yngre personer tar de gjerne også. Les denne saken om det:

http://www.vice.com/read/atlas-hoods-the-croatian-tattoo-grandma-cult

Litt mer moderne tolkninger av disse tradisjonelle tatoveringene:

jazz.6.jpg

marina1.jpg

maja%2520kri%25C5%25A1kovi%25C4%25871.jp

546102_409336752411661_222413247770680_1

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

@ Det er jo heldigvis ganske lett og covre slike tattoveringer som din da, så vil du ta en ny så burde det være piece of cake :)

Håper jeg har noen kr til overs når jeg skal til gran canaria i mars og at jeg finner et tattoo studio jeg både vil og tørr tattovere meg på.

Da tenker jeg noe som denne bare med andre motiver inne i sommerfuglen og mer new traditional stil. Har ikke helt bestemt meg hvor enda.

7c4be9e4ff9b04939958ba2a4e110f68.jpg

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om ny her også, har selvfølgelig lyst på en tegneserie figur av Tetris, men ikke hvor, også vet jeg ganske sikkert at han kommer til få en bror en gang i fremtiden og det hadde vært enda kulere med en med begge (tror jeg).

Utenom dette har jeg litt lyst på en slags firkløver, men igjen, står fast på sted (og litt utforming) så da er man vel like langt.... Jaja håper andre fortsetter og deler sine tanker, veldig spennende å høre/lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Min neste tatovering skal symbolisere utholdenhet og styrke. Jeg vet ikke hva enda, men alle tips tas imot.

Er visst symboler og tegn som blir min greie, og tror det blir mer blekk, ja :)

N*m = J? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatoo i julegave av gubben :shocked: men klarer ikke helt å bestemme meg for hva :frantics:

Jeg har litt lyst på yin/yang med poteavtrykk på innsiden av håndleddet eller profil av en Aussie på halsen bak/nedenfor øret. Eller egentlig så har jeg lyst på en kjempestor en med portrett av hundene mine, men tror jeg skal begynne i det små, både med tanke på at jeg ikke har en eneste tatovering fra før og den stakkars pengeboka mi :P

Tror jeg ender på en aussie, men synes ikke de jeg finner på nett er noe fine, og jeg vil at den skal rope Australian Shepherd.

Kunne fikset bilde av en av mine egne, men er ikke så flink med tegne program.

Vanskelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til en kort frase som kan brukes i en "tribute"tattovering som både "takker" for de som har vært og setter pris på de som er/kommer? (om noen skjønte det :P ) Helst engelsk.

"For what was

And what is to be"

---

Sambo spanderer tatovering på meg i kombinert valentines- og jubileumsgave!! Skal tatoveres på Lets Buzz i Bergen 03. mars. Skal ha en ugle, som en av mine beste venninner tegner :)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider