Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Krysser fingre for at du får det snart, da!

Hva skal du ha?

Jeg skal ha half sleeve fra albuen og ned! Har ikke noe klart bilde av hvordan den skal se ut, fordi jeg har funnet en tatovør som jeg ELSKER stilen til, og jeg vil at han skal lage den selv. Men, det skal være steampunk. :) Har fått bekreftelse på at han vil tatovere meg, men har ikke fått timen enda siden han har blitt så syyykt populær, så han begynner å få en del som står på venteliste.

Oh soppen, skal vi flotte oss på kurs med nye tatoveringer sammen?? :D

Det skal vi! Jeg bare vet ikke helt når. Vi snakker forhåpentligvis i løpet av 2014, liksom. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha half sleeve fra albuen og ned! Har ikke noe klart bilde av hvordan den skal se ut, fordi jeg har funnet en tatovør som jeg ELSKER stilen til, og jeg vil at han skal lage den selv. Men, det skal være steampunk. :) Har fått bekreftelse på at han vil tatovere meg, men har ikke fått timen enda siden han har blitt så syyykt populær, så han begynner å få en del som står på venteliste.

Det skal vi! Jeg bare vet ikke helt når. Vi snakker forhåpentligvis i løpet av 2014, liksom. :lol:

Det ønsker jeg også meg! Men veit ikke om jeg tør, for jeg vet ikke helt hva jeg vil ha :icon_confused:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombiner det faktumet med geniale foreldre som gir deg gavekort til jul og bursdag, så blir det en fin samling :D

Hehe, jeg har en mamma som hjelper meg å betale tattoveringer når jeg har veldig lyst på, men ikke har råd :innocent:

Jeg skal ha half sleeve fra albuen og ned!

Åh! Så morsomt!

Jeg lurer også på om jeg skal ha sleeve, eller om jeg skal tattovere noe annet på armen! Skulle hatt litt flere kroppsdeler :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha half sleeve fra albuen og ned! Har ikke noe klart bilde av hvordan den skal se ut, fordi jeg har funnet en tatovør som jeg ELSKER stilen til, og jeg vil at han skal lage den selv. Men, det skal være steampunk. :) Har fått bekreftelse på at han vil tatovere meg, men har ikke fått timen enda siden han har blitt så syyykt populær, så han begynner å få en del som står på venteliste.

Kult, jeg elsker steampunk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tatovere meg i morgen. Tatoveringa vil være ca på størrelse med hånden min. Og jeg er litt usikker på plassering.

Noen som har noen mening? Jeg hadde egentlig tenkt til å ta der den røde rundingen er, men fått anbefalt fra to å ta der den blå er, hu ene har en selv og angrer på at hu ikke tok den i midten. Hovedgrunnen er vel at jeg ville ha venstre side ledig til en annen tatovering. :lol: Men den kan flyttes til nederst på ryggen i såfall.

Tatovøren har nok en mening, og jeg kommer til å spørre han men greit med litt input fra andre som kanskje har tatovering der selv eller som har en mening om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tatovere meg i morgen. Tatoveringa vil være ca på størrelse med hånden min. Og jeg er litt usikker på plassering.

Noen som har noen mening? Jeg hadde egentlig tenkt til å ta der den røde rundingen er, men fått anbefalt fra to å ta der den blå er, hu ene har en selv og angrer på at hu ikke tok den i midten. Hovedgrunnen er vel at jeg ville ha venstre side ledig til en annen tatovering. :lol: Men den kan flyttes til nederst på ryggen i såfall.

Tatovøren har nok en mening, og jeg kommer til å spørre han men greit med litt input fra andre som kanskje har tatovering der selv eller som har en mening om det. :)

Om planen egentlig er en annen tatovering på andre siden, ville jeg tatt den innenfor den røde sirkelen. Ellers syns jeg tatoveringer er finest sentrert på ryggen. Spørsmålet blir egentlig om du vil ha en tatovering nederst på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om planen egentlig er en annen tatovering på andre siden, ville jeg tatt den innenfor den røde sirkelen. Ellers syns jeg tatoveringer er finest sentrert på ryggen. Spørsmålet blir egentlig om du vil ha en tatovering nederst på ryggen?

Jeg er åpen for å tatovere hele ryggen jeg :lol: Den andre jeg har tenkt på er litt stor så den må ha litt plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tatovere meg i morgen. Tatoveringa vil være ca på størrelse med hånden min. Og jeg er litt usikker på plassering.

Noen som har noen mening? Jeg hadde egentlig tenkt til å ta der den røde rundingen er, men fått anbefalt fra to å ta der den blå er, hu ene har en selv og angrer på at hu ikke tok den i midten. Hovedgrunnen er vel at jeg ville ha venstre side ledig til en annen tatovering. :lol: Men den kan flyttes til nederst på ryggen i såfall.

Tatovøren har nok en mening, og jeg kommer til å spørre han men greit med litt input fra andre som kanskje har tatovering der selv eller som har en mening om det. :)

Dersom du tenker at du vil ha to forskjellige tattoveringer, ville eg har lagt den du skal ta nå ut til siden. Eg har en midt på, og dersom det kommer mer i det området må det bli en påbygging av den som er der, og ikke en annen frittstående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for å tatovere hele ryggen jeg :lol: Den andre jeg har tenkt på er litt stor så den må ha litt plass.

Hahaha, da er det jo bare å begynne et sted, ja! Men har du et helhetlig bilde av det endelige resultatet på ryggen - er alle tatoveringene i samme tema, eller har du ingen tydelig plan? For om du ikke egentlig har en plan, ville jeg satt denne første i den blå sirkelen. Innbiller meg at det blir enklere å bygge ut på tatoveringen om man har et midtpunkt å jobbe ut ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tatovere meg i morgen. Tatoveringa vil være ca på størrelse med hånden min. Og jeg er litt usikker på plassering.

Noen som har noen mening? Jeg hadde egentlig tenkt til å ta der den røde rundingen er, men fått anbefalt fra to å ta der den blå er, hu ene har en selv og angrer på at hu ikke tok den i midten. Hovedgrunnen er vel at jeg ville ha venstre side ledig til en annen tatovering. :lol: Men den kan flyttes til nederst på ryggen i såfall.

Tatovøren har nok en mening, og jeg kommer til å spørre han men greit med litt input fra andre som kanskje har tatovering der selv eller som har en mening om det. :)

Det kommer vell helt an på tattoveringen, synes jeg. Hvor akkurat den passer er jo mye viktigere enn om man synes det er penest der eller der, og selvfølgelig planen videre. VIss det er 2 frittstående tattoveringer ville jeg uten tvil ha kjørt en på hver side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm får se litt på det og høre litt med han tenker jeg. Er ikke sikkert jeg ender opp med den andre jeg tenker på en gang. :P Men det er ikke samme tema nei og har heller ingen tanker om hvordan ryggen blir seendes ut.

Veldig usikker på den plasseringa altså, men et eller annet sted må jeg jo putte den. :) Vil bare at det skal bli best mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringa endte opp i midten. Og angrer ikke et sekund

Er så ufattelig fornøyd. Jeg elsker den!

2b7b5529-9242-481a-b6ca-8f502e4bdf90_zps

Den passet definitivt perfekt på den plasseringen! Skjønner godt du er fornøyd, det ble rålekkert!

Elsker Banksy sin kunst, har en stor samling av bildene hans i spisestua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passet definitivt perfekt på den plasseringen! Skjønner godt du er fornøyd, det ble rålekkert!

Elsker Banksy sin kunst, har en stor samling av bildene hans i spisestua!

Ja, jeg er så fornøyd at jeg ikke veit helt hvor jeg skal gjøre av meg. :lol: Må gå å se på den hele tiden :lol:

Og plasseringen ble veldig bra. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...