Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Det ble impulstattoo på ferie, og jeg elsker den :D

Tatt på Crossbone i puerto rico, av Julian Ezequiel di Marsico, kan absolutt anbefales, spesielt på slike tattoveringe som denne.

Ikke de beste bildene, men det var de jeg hadde, og jeg får ikke delt fra instagram..

post-5975-0-23212300-1395250677_thumb.jp

post-5975-0-14966700-1395250679_thumb.jp

post-5975-0-97974100-1395250679_thumb.jp

post-5975-0-95103400-1395250680_thumb.jp

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt til å bli definisjonen på harry altså :aww:

Nå synes jeg du er vanskelig, det var da en helt kurant løsning! :lol:

(sånn, spøk til side, har du spurt tattovøren om han kan skisse litt rundt det? Hvis han er flink med typografi går det sikkert kjempefint :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin :D

Takk!

Merket jeg ble litt svimmel når hun var kommet omtrent halveis, tror jeg nesten svimte av. Hørte såvidt folkene på studioet snakket, stemmene var langt langt borte. Svimmel. Så jeg la hodet bak i stolen og pustet ut, og tenkte hvis det ikke gir seg nå må jeg be om en pause. Heldigvis ga det seg! Rart egentlig, for jeg syntes ikke det var så vondt, ikke før skyggelegginga mot slutten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Merket jeg ble litt svimmel når hun var kommet omtrent halveis, tror jeg nesten svimte av. Hørte såvidt folkene på studioet snakket, stemmene var langt langt borte. Svimmel. Så jeg la hodet bak i stolen og pustet ut, og tenkte hvis det ikke gir seg nå må jeg be om en pause. Heldigvis ga det seg! Rart egentlig, for jeg syntes ikke det var så vondt, ikke før skyggelegginga mot slutten :P

Blodsukkeret synker gjerne når man tatoverer seg. Jeg pleier alltid å drikke/ha med sukkerholdig drikke eller noe just in case :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et spørsmål. Mannen min har snakket om tattovering i maaange år, og han vil basicly ha hele ryggen, og kanskje fortsette i sleeve senere. Veldig tidkrevende og veldig dyrt :| Men det får så være. Han får isåfall "starten" på den nå i bursdagsgave så han kommer igang med å begynne å bygge den. Planen er å begynne nå i mai, også jobbe seg utover sommeren, så den får bare koste hva den koster. Det aller viktigste er at vi (han.) finner noen som er dyktige og utførelsen blir bra, jeg ser såå mye stygge tattoveringer ute og går :P ! Det er viktig at det blir en helhet i tattoveringen, alt skal passe til hverandre, og det vil være norrøn mytologi/viking inspirert tattovering. Noe i denne stilen.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/1234244_10152362075001979_2079191614_n.jpg?oh=49315c91aeefa314674cb7a1da73ce74&oe=5334E800&__gda__=1395967087_8bf3590b23d6c5f95c729d00bde634e0

Noen som vet hvor jeg kan kikke for å skaffe han et begynnende gavekort :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et spørsmål. Mannen min har snakket om tattovering i maaange år, og han vil basicly ha hele ryggen, og kanskje fortsette i sleeve senere. Veldig tidkrevende og veldig dyrt :| Men det får så være. Han får isåfall "starten" på den nå i bursdagsgave så han kommer igang med å begynne å bygge den. Planen er å begynne nå i mai, også jobbe seg utover sommeren, så den får bare koste hva den koster. Det aller viktigste er at vi (han.) finner noen som er dyktige og utførelsen blir bra, jeg ser såå mye stygge tattoveringer ute og går :P ! Det er viktig at det blir en helhet i tattoveringen, alt skal passe til hverandre, og det vil være norrøn mytologi/viking inspirert tattovering. Noe i denne stilen.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/1234244_10152362075001979_2079191614_n.jpg?oh=49315c91aeefa314674cb7a1da73ce74&oe=5334E800&__gda__=1395967087_8bf3590b23d6c5f95c729d00bde634e0

Noen som vet hvor jeg kan kikke for å skaffe han et begynnende gavekort :P ?

Alle vil nok ha sine meninger om tatovør, men jeg har super erfaring hos min tatovør Pink Ink.

538511_10151075310488101_399424420_n.jpg

24471_367108718100_6359368_n.jpg

386874_10151076513953101_863454472_n.jpg

Også tåler dere min en gang til :P

24627_10152675957255262_361907687_n5156c

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ kan ikke hjelpe deg med navn, men husk og ta med i betraktning at selv om en tattovør er flink så er det ikke alle som er like flink i alt, så heller enn og høre på masse random tips, så hør på de som har erfaring med tattovering av lignende stil som det mannen din ønsker seg :) Selv kjenner jeg ikke til noen med spesialitet på slike tattoveringer, dessverre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ kan ikke hjelpe deg med navn, men husk og ta med i betraktning at selv om en tattovør er flink så er det ikke alle som er like flink i alt, så heller enn og høre på masse random tips, så hør på de som har erfaring med tattovering av lignende stil som det mannen din ønsker seg :) Selv kjenner jeg ikke til noen med spesialitet på slike tattoveringer, dessverre.

Ja, det er det jeg tenker på. Jeg driver og søker og søker for å finne noen som er dyktige i den typen/stilen så han blir fornøyd. Men jeg merker at dette er en ekstremt ukjent verden for meg :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg tenker på. Jeg driver og søker og søker for å finne noen som er dyktige i den typen/stilen så han blir fornøyd. Men jeg merker at dette er en ekstremt ukjent verden for meg :P

I den stilen kan jeg anbefale Jannicke på lets buzz, men det er i Bergen. Hun har vunnet flere priser innenfor stilen, og er blant de beste (om ikke den beste) i norge på dette område.

For å finne flere artister så søk etter noen som er flinke i semi-realistisk svart/hvit stil :)

Og vær nøye med valg av tatovør. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...