Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Hvor tidlig og hvor mye er det normalt å flasse egentlig? Husker ikke at det flasset av SÅ fort på min første tatovering, heller ikke så mye, men den her bare løsner det flak. Peller ikke, og smører som jeg har fått beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Hvor tidlig og hvor mye er det normalt å flasse egentlig? Husker ikke at det flasset av SÅ fort på min første tatovering, heller ikke så mye, men den her bare løsner det flak. Peller ikke, og smører som jeg har fått beskjed om.

Jeg startet å flasse rimelig raskt, uten å huske nøyaktig hvor lenge, på den ene. Den andre husker jeg ikke når jeg startet å flasse, men da var det mye flass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har nesten ikke flasset at all. Bare rosa hvor det var mye farge og tatovøren stakk nåla gjennom meg (kjentes det ut som, han er hardhent!) flassa jeg litt. Den store hundepoten flasset omtrent ikke, grodde utrolig fort :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig og hvor mye er det normalt å flasse egentlig? Husker ikke at det flasset av SÅ fort på min første tatovering, heller ikke så mye, men den her bare løsner det flak. Peller ikke, og smører som jeg har fått beskjed om.

Jeg ser ut som om jeg skifter ham, som slanger, etter et par dager, da flasser det av på hele området. Nå aner jeg ikke hvordan dette er for alle, men jeg er ferdiggrodd og alt på en knapp uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det ihvertfall normalt at jeg flasser så mye :) Var bare ikke såå ekstremt på den andre så ble litt småstressa. :P

Bruker sånn krem jeg fikk av tatovøren. Husker ikke hva den heter

Jeg bruler panthenol salve for stresset hud, selges på Boots apotek. Fungerer supert! Smører hver gang det klør og hver gang jeg tenker "dæven så fin tatovering jeg har". Tynt lag, men vet jeg smører mye oftere enn hva som vanligvis anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruler panthenol salve for stresset hud, selges på Boots apotek. Fungerer supert! Smører hver gang det klør og hver gang jeg tenker "dæven så fin tatovering jeg har". Tynt lag, men vet jeg smører mye oftere enn hva som vanligvis anbefales!

Er ikke bra å smøre for mye:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om å smøre et tynt lag 2-3 ganger om dagen. Såpass tynt at jeg kunne ta på toppen etterpå uten masse kliss. Fikk streng beskjed om å ikke smøre for mye for det var ikke bra for gro-prosessen. Samme beskjed på den første som jeg tok for snart fire år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

à så gøy! Hva og hvor?

På underarmen. Skal være et minne om min forrige hund, Laika, som betydde utrolig mye for meg! Så jeg tar utgangspunkt i bildet under her, ikke sikker den blir helt lik. Mulig jeg vil ha med navnet på Laika, det kommer an på om hun får det til å passe greit inn og pris.

2dgl5wj.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...