Gå til innhold
Hundesonen.no

Svindelannonser på finn.no


Linda Marie

Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Siste svar

Jeg sendte mail på bulldogene, spurte om de kom med stamtavle og reg i NKK. Dette var svaret:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei,

det fortsatt er tilgjengelig på dette tidspunktet! de er en utrolig liten valper av 13 uker gamle, som har en veldig søt, kjærlig personlighet! de er svært godt socialized og er glade for å hilse noen at de møter. de vil komme med et to års skriftlig garanti, registrering, stamtavle, Breed Book, Microchip ID og Life Time Oppdretter Support. de er oppdatert på alle skudd og Dewormings og vil komme med en ren bill. helse utstedt av våre vet. de er klare til å gå, og vi kan ha dem til deg så fort som du ønsker, bare skrive tilbake å utarbeide detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail på bulldogene, spurte om de kom med stamtavle og reg i NKK. Dette var svaret:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei,

det fortsatt er tilgjengelig på dette tidspunktet! de er en utrolig liten valper av 13 uker gamle, som har en veldig søt, kjærlig personlighet! de er svært godt socialized og er glade for å hilse noen at de møter. de vil komme med et to års skriftlig garanti, registrering, stamtavle, Breed Book, Microchip ID og Life Time Oppdretter Support. de er oppdatert på alle skudd og Dewormings og vil komme med en ren bill. helse utstedt av våre vet. de er klare til å gå, og vi kan ha dem til deg så fort som du ønsker, bare skrive tilbake å utarbeide detaljene.

spør hvor dem bor, .. så si du selv er int. i og hente valpen og hilse på oppdretteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail på bulldogene, spurte om de kom med stamtavle og reg i NKK. Dette var svaret:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei,

det fortsatt er tilgjengelig på dette tidspunktet! de er en utrolig liten valper av 13 uker gamle, som har en veldig søt, kjærlig personlighet! de er svært godt socialized og er glade for å hilse noen at de møter. de vil komme med et to års skriftlig garanti, registrering, stamtavle, Breed Book, Microchip ID og Life Time Oppdretter Support. de er oppdatert på alle skudd og Dewormings og vil komme med en ren bill. helse utstedt av våre vet. de er klare til å gå, og vi kan ha dem til deg så fort som du ønsker, bare skrive tilbake å utarbeide detaljene.

Haha, akkurat det samme fikk jeg til svar når jeg sendte de mail. Sendte forresten også mail om at jeg var interessert i "Buddy":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail på bulldogene, spurte om de kom med stamtavle og reg i NKK. Dette var svaret:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei,

det fortsatt er tilgjengelig på dette tidspunktet! de er en utrolig liten valper av 13 uker gamle, som har en veldig søt, kjærlig personlighet! de er svært godt socialized og er glade for å hilse noen at de møter. de vil komme med et to års skriftlig garanti, registrering, stamtavle, Breed Book, Microchip ID og Life Time Oppdretter Support. de er oppdatert på alle skudd og Dewormings og vil komme med en ren bill. helse utstedt av våre vet. de er klare til å gå, og vi kan ha dem til deg så fort som du ønsker, bare skrive tilbake å utarbeide detaljene.

Hmm, lurer på hva dette er for noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var inne på zett.no og de fleste med småhunder til salgs/gies bort ser da rett og slett ut som svindel

må flire av den som underskrevet av rev. +en velsignelse på kjøpet.Det lukter svidd der asså

Haha! :)

"Hei kan du må hjelpe meg å gi et hjem for min 2 pomeranian valper"

Kategori: Fugl

Hei kan du må hjelpe meg å gi et hjem for min 2 pomeranian valper

Hei, mitt navn er Rev. M og jeg uteksaminert fra Høyere Institutt Bibelske studier i USA og ble sendt til Vest-Afrika til å overta en kommune som jeg vil bli den nye Rev Pastor til parish.On mine innlegg Jeg hadde 2 Pomeranian valper en mann og en kvinne som jeg tok med meg, men nå er jeg søker for et godt hjem for dem på grunn av noen få årsaker til at jeg vil fortelle deg senere.

Hvis interessert deretter mail meg tilbake slik at vi kan snakke mer om dem

bye og Gud velsigne dere.

Rev.M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg som er kjip og bedt finn.no fjerne dem. En ting er at dere kan ha det moro, men det er faktisk folk der ute som går på dette, mens dere har det artig... Synes vel nesten det er en bedre ting enn å hisse på seg idiotene som prøver å svindle til seg penger fra naive nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bedt om at de ska fjerne disse, men man kan samtidig ta kontakt med folka som har lagt ut annonsene.

Jeg sendte i allefall dette:

ok, det høres bra ut.

Hvor og når kan vi hilse på eller hente valpene?

Og fikk svaret:

i en lokalisert i Svalbard og valpen koste 4000kro med transport å nå deg, men jeg spørre oss å la valpen når den rettmessige destinasjon før betalingen er gjort, men på en betingelse at du betaler flyturen av valp som blir 2000kro og vil gjerne vite når du gjerne ha valpen. om fortsatt interessert i å ha valpen komme tilbake for mer og bilder av den du valgte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg som er kjip og bedt finn.no fjerne dem. En ting er at dere kan ha det moro, men det er faktisk folk der ute som går på dette, mens dere har det artig... Synes vel nesten det er en bedre ting enn å hisse på seg idiotene som prøver å svindle til seg penger fra naive nordmenn.

Bare for å ha sagt det i tilfelle det ikke kom klart ut,jeg personlig finner ikke dette morsomt.Det er rett og slett tragisk og ikke minst sykt hvor langt enkelte kan gå bare for å tjene noen kroner.Ikke minst den tragedien dette er for evnt.eksisterendes valper/dyr som blir utsatt for dette.Ja det er også tragisk for naive kjøpere...

Det jeg finner merklig er at steder som Finn og Zett ,nettansvarlige ikke ser dette selv? De må da lure når slike typer annonser dukker opp med enormt dårlig norsk (norwenglish) Kanskje de rett og slett er redde for å bli stemplet som rasister pga nationalitet event.dyslektikere?

Noe er i alle fall helt tutendes "gæli" når dette dukker opp gjentatte ganger og ingen lurer på hva flaten er det som skjer,untatt doggis folk da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det i tilfelle det ikke kom klart ut,jeg personlig finner ikke dette morsomt.Det er rett og slett tragisk og ikke minst sykt hvor langt enkelte kan gå bare for å tjene noen kroner.Ikke minst den tragedien dette er for evnt.eksisterendes valper/dyr som blir utsatt for dette.Ja det er også tragisk for naive kjøpere...

Det jeg finner merklig er at steder som Finn og Zett ,nettansvarlige ikke ser dette selv? De må da lure når slike typer annonser dukker opp med enormt dårlig norsk (norwenglish) Kanskje de rett og slett er redde for å bli stemplet som rasister pga nationalitet event.dyslektikere?

Noe er i alle fall helt tutendes "gæli" når dette dukker opp gjentatte ganger og ingen lurer på hva flaten er det som skjer,untatt doggis folk da :icon_confused:

Jeg har også vært i kontakt med Finn.no og Zett.no. De sier de er klar over problemet, og prøver å sile ut disse annonsene med en gang - men at det i blant glipper (noen ganger fordi de ikke har døgnvakt, og andre ganger pga "menneskelig vurderings svikt". Begge takket imidlertid for tips når slike annonser kom ut - så her er det bare å være sitt ansvar bevist : Varsl når dere ser slike annonser ! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle her inne sender mail om at de er interesserte i valp, og drar dette så langt dere kan, så har disse svindelfolkene mye å svare på. Dere opptar tiden, og dermed så blir kanskje færre svindlet?

Det er akkurat det jeg og håper på!

jeg sendte dette:

Så bra at de er på svalbard, jeg har familie der, så jeg kan godt komme og hente en tispevalp.

Når kan jeg komme og hente?

Betaling kan du få når jeg kommer og henter valpen.

og fikk tilbake:

Hei, fikk e-posten din. Jeg er glad du har en familie her, atleast jeg får vite hvem som tar min valp home.But på alvor oppmerksom på at du trenger å gjøre et innskudd så snart som mulig slik at jeg kan sikre valpen for deg fordi jeg har fått kontakter for dem som vil ha meg til å sende valp til dem og andre som ønsker å gjøre innskudd. Så fortell meg hvilke av dem vil du foretrekker.

Takk

Så nå aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal svare... Jeg har virkelig ikke familie der, og har heller ikke verdens beste fantasi når det kommer til å tulle sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg og håper på!

jeg sendte dette:

Så bra at de er på svalbard, jeg har familie der, så jeg kan godt komme og hente en tispevalp.

Når kan jeg komme og hente?

Betaling kan du få når jeg kommer og henter valpen.

og fikk tilbake:

Hei, fikk e-posten din. Jeg er glad du har en familie her, atleast jeg får vite hvem som tar min valp home.But på alvor oppmerksom på at du trenger å gjøre et innskudd så snart som mulig slik at jeg kan sikre valpen for deg fordi jeg har fått kontakter for dem som vil ha meg til å sende valp til dem og andre som ønsker å gjøre innskudd. Så fortell meg hvilke av dem vil du foretrekker.

Takk

Så nå aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal svare... Jeg har virkelig ikke familie der, og har heller ikke verdens beste fantasi når det kommer til å tulle sånn.

Spør hvorfor du må sette inn et innskudd, valpen er jo gratis? Om de tviler på at du virkelig vil hente valpen, så kan slektningene dine komme i morgen og hente den for deg og ha den til du får flybillett, så vennligst gi meg adressen valpen kan hentes på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg og håper på!

jeg sendte dette:

Så bra at de er på svalbard, jeg har familie der, så jeg kan godt komme og hente en tispevalp.

Når kan jeg komme og hente?

Betaling kan du få når jeg kommer og henter valpen.

og fikk tilbake:

Hei, fikk e-posten din. Jeg er glad du har en familie her, atleast jeg får vite hvem som tar min valp home.But på alvor oppmerksom på at du trenger å gjøre et innskudd så snart som mulig slik at jeg kan sikre valpen for deg fordi jeg har fått kontakter for dem som vil ha meg til å sende valp til dem og andre som ønsker å gjøre innskudd. Så fortell meg hvilke av dem vil du foretrekker.

Takk

Så nå aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal svare... Jeg har virkelig ikke familie der, og har heller ikke verdens beste fantasi når det kommer til å tulle sånn.

Men JEG kjenner ei dame på Svalbard! Og ikke bare det, men hun jobber i Kripos også... *humre*

Bare si at du vil ha en adresse og at det kommer ei dame med penger i hånda til de når det passer!! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fått svar ang den bedårende chi-valpen:

Hei:

Takk for at du interessen min Chihuahua valp. Han er en slik hansom valp og han er godt trent. Han heter Buddy og han er 9 uker gammel. Og svært lekne. Han elsker å leke med barn og andre kjæledyr. Han har alle sine papirer og pedigrees og han vil komme sammen med alle sine papirer og tilhørighet, og i hans nye kasse. Han koste 4000Kr Jeg har vedlagt noen av hans bilder. Hvor snart vil du være interessert i Buddy.

Takk.

Hvaaaa...? Snakket vi ikke "gis bort" her? Hmmm... burde jeg bli mistenksom?? nææææh... :happy:

Isteden svarte jeg og spurte om å få vite navn på foreldre sånn at jeg kunne sjekke litt..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr hvilken hundeklubb de trener de ?

9 uker og allerede godt trent, ja.. det hadde vært noe det :icon_confused:

Si at du ikke liker tanken på å sende en så liten valp med transport, at du kommer å henter den selv så spørr etter en adresse på de eller tlf.nr så dere kan prate direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...