Gå til innhold
Hundesonen.no

Svindelannonser på finn.no


Linda Marie

Recommended Posts

Jah, ser ut til å være samme ulla... heng deg på, send mail, plag vettet av dem! :flowers:

Har vi skikkelig flaks så ødelegger vi så masse for dem at de ikke synes det er verdt å satse på Norge lengre... :ahappy:

Annonsen er allerede slettet igjen, så de kom ikke langt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 301
  • Created
  • Siste svar

(Håper det er ok med ny post siden det er lenge siden sist...)

Fått svar fra papegøyefolket.... Jeg sendte jo mail og sa jeg hadde veldig lyst på papegøye og lurte på om de var håndoppmatet. Disse bodde jo et sted ikke langt fra Tønsberg også sto det i annonsen... Her er svaret jeg fikk:

Hei, fikk e-posten din. Den afrikanske grå papegøyer er tilgjengelige og er fri til gode hjem. Jeg er på jakt etter de beste hjem som kan ta godt vare på mine papegøyer. Så hvis du love meg at dere skal ta vare på dem så jeg vil akseptere å gi deg en eller to, avhengig av hvor mange du vil. Hvor mange afrikanske grå papegøyer vil du ha?

Bare for å fortelle deg at jeg er lokalisert i London. Så det papegøyer skal sendes herfra og alt du trenger å betale er transport kostnad som er 1500kr. Når noen du er klar, bare gi meg beskjed og jeg vil også trenger følgende informasjon fra deg: Jeg trenger fullt navn, full adresse, telefonnummer og nærmeste flyplass til sted.

Så, når jeg får den ovennevnte informasjonen jeg har bedt om, vil jeg registrere papegøye med flyplassen og deretter vil de kontakte deg slik at du kan betale for transport. Vil være å vente på å lese fra deg, og gjerne komme tilbake med eventuelle spørsmål. Hvis du har msn, kan du alltid møte meg på nettet.

Takk

Hvorfor er alle liksom i England plutselig? Er det fordi vi har lettere for å tro på folk derfra enn fra Kamerun...? Hmmm... sannsynlig... Svarer og sier at jeg kommer og henter selv, så får vi se.... *litt lei av dyr som kommer med fly*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Håper det er ok med ny post siden det er lenge siden sist...)

Fått svar fra papegøyefolket.... Jeg sendte jo mail og sa jeg hadde veldig lyst på papegøye og lurte på om de var håndoppmatet. Disse bodde jo et sted ikke langt fra Tønsberg også sto det i annonsen... Her er svaret jeg fikk:

Hei, fikk e-posten din. Den afrikanske grå papegøyer er tilgjengelige og er fri til gode hjem. Jeg er på jakt etter de beste hjem som kan ta godt vare på mine papegøyer. Så hvis du love meg at dere skal ta vare på dem så jeg vil akseptere å gi deg en eller to, avhengig av hvor mange du vil. Hvor mange afrikanske grå papegøyer vil du ha?

Bare for å fortelle deg at jeg er lokalisert i London. Så det papegøyer skal sendes herfra og alt du trenger å betale er transport kostnad som er 1500kr. Når noen du er klar, bare gi meg beskjed og jeg vil også trenger følgende informasjon fra deg: Jeg trenger fullt navn, full adresse, telefonnummer og nærmeste flyplass til sted.

Så, når jeg får den ovennevnte informasjonen jeg har bedt om, vil jeg registrere papegøye med flyplassen og deretter vil de kontakte deg slik at du kan betale for transport. Vil være å vente på å lese fra deg, og gjerne komme tilbake med eventuelle spørsmål. Hvis du har msn, kan du alltid møte meg på nettet.

Takk

Hvorfor er alle liksom i England plutselig? Er det fordi vi har lettere for å tro på folk derfra enn fra Kamerun...? Hmmm... sannsynlig... Svarer og sier at jeg kommer og henter selv, så får vi se.... *litt lei av dyr som kommer med fly*

Det var ganske bra "norsk" i den mailen da :rolleyes2: De andre har vært litt lettere å gjennomskue. Greit nok, det er noen feil, men ikke så mange. Lurer på hvilket program h*n bruker :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske bra "norsk" i den mailen da :cry: De andre har vært litt lettere å gjennomskue. Greit nok, det er noen feil, men ikke så mange. Lurer på hvilket program h*n bruker :whistle:

Hehe, ja... nesten så man kunne la seg lure om man var litt uskærp i norsk selv! Sikkert et dyrere program dette! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når de har tenkt å begynne med hester, tenk så søtt å få hesten sin på døra, ferdig skutt og med sleeping kurv

Det kan bli gode penger i det. Det er DYRT å sende hester med fly :rolleyes::lol:

Gleder meg til de begynner med elefanter jeg, har bestandig hatt lyst på en :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du trenger å betale er jo 1500 for kantine-avgifter og skudd.. :rolleyes:

HERLIG ! Mye av dette syns jeg er mer tragisk enn morsomt, men her kunne jeg ikke la være å le :P

Synes både finn og zett har blitt flinkere til å fjerne slike annonser. :P

Jepp - flott ikke sant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar igjen, har også fått bilder av valpen "min", så dette kan jo bli noe spennende, skjønner at folk går på dette, for jeg begynner mer og tru det faktisk er en valp, selv om jeg vet det ikke er det.

Dette er svaret jeg fikk inkl bilder: Hei bildene er vedlagt nedenfor. Så, bare bestemme når du vil gjerne ha valpen slik at vi kan konkludere med alle arrangementene. Venter på å lese fra deg. Takk

Noen som skal til london snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar igjen, har også fått bilder av valpen "min", så dette kan jo bli noe spennende, skjønner at folk går på dette, for jeg begynner mer og tru det faktisk er en valp, selv om jeg vet det ikke er det.

Dette er svaret jeg fikk inkl bilder: Hei bildene er vedlagt nedenfor. Så, bare bestemme når du vil gjerne ha valpen slik at vi kan konkludere med alle arrangementene. Venter på å lese fra deg. Takk

Noen som skal til london snart eller?

Derfor tørr jeg ikke å sende mail til noen. Jeg kommer til å frike og tro at det faktisk er en valp som venter på at noen skal komme å hente den. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal til london snart eller?

Javisst, jeg skal snart dit for å hente papegøyeunger! :lol:

Men ja... dette er faktisk utrolig slemt gjort! Spiller skikkelig på følelsene til folk! Jeg "tror" også på at det er en valp/annet dyr der, selv om jeg vet det bare er svindel... Og føler nesten at jeg svikter dette dyret med å være så vanskelig og ikke ville gi disse folka penger så de får sendt den til meg..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått stamtavlen da?

Hm, nei det må jeg spørre om, smart, da kan jeg trekke det ut litt lenger i tid.

Sendte dette jeg: Så søt!

Hvis du kan sende meg stamtavle, eller stamtavlenavnet på moren og faren til valpen, så blir jeg glad.

Når passer det for deg at jeg kommer og henter valpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering. svaret: hello Kira

Jeg liker hvis du vil gjerne komme få valp, men alle er like å gjør tror lett jeg foretrekker å sende den til deg for å komme til London vil koste deg mer enn valper virkelig til Oslo så hvis jeg ikke si for mye vil jeg foretrekker jeg registrere valpen og sende til deg og du betaler for den rettferdige. men hvis du likevel insisterer på å komme så gi meg beskjed når så å gi deg min adresse. dette dokumentet du spørre feste nedenfor

Hadde jeg nå vært rik så hadde jeg pokker meg tatt en tur til london.

Noen som kan noe om stamtavler? Jeg kan null...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på navnet til "moren" og fant denne siden:

http://www.bulldogsoftimberridge.com/Olive...iasparents.html

Synes noen som er stødige i engelsk skulle sende en mail til denne oppdretteren og fortelle om svindelforsøkene fra kamerun.

Er forresten samme bilder jeg fikk, Kira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...