Gå til innhold
Hundesonen.no

Svindelannonser på finn.no


Linda Marie

Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Siste svar
Næmmen, så sinna de ble da *ler* Jeg stemmer også for at du sender ny mail og forklarer hele spillet, bare for å gni det inn at du "vant" :angry:

Stemmer for det jeg også.. Og å fortelle at hun har underholdt "halve" hundenorge med dette og at det ligger på et norsk hundeforum, og at hun kan glemme å få svindlet til seg noen penger fra seriøse hundeeiere her i landet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ. hvordan hunderase var dette? Den må jo bli rimelig stor da, om du skal eta'n mener jeg, eller er det sånn liten Chihuahua snacks til lørdagskosen?

Var det ikke en bulldog da? Oksehund, altså sikkert stor som en okse og et lass med mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden var gratis, troddet jeg. Det var transport og kantineavgift (og muligens også skudd) som kostet 1000 kr. :)

Jammen tenk deg da. Hvor mye veier en fullvoksen okse da? 800 kg? En oksehund blir jo like stor. Er grei pris for frakt det. En tusen lapp for 800 kg fraktet rett til flyplassen. Måtte sikkert leid en henger da, om man ikke kjenner noen med stor bil.

Det er imponerende da, at Linda Marie skal være forferdelig, fordi hun tilbyr seg å hente hunden selv, slik at den slipper sitte alene på flyet. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å se om de tar seg tid til å svare på denne:

"Kan legge til at dere er lagt ut på et av hundenorges beste forumer. Der ligger dere til spott og spe! Ingen seriøse hundeeiere kommer noensinne til å la seg lure av dere svindlere! Her kan dere lese om hvor idiotiske dere er:

http://doggis.no/forum/index.php?showtopic=40869"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I de siste dagene syns jeg Finn.no har blitt ganske flinke til å "luke ut" svindelannonser, noe jeg syns de fortjener ros for !

Derimot har det dukket opp en god del på Zett.no. De blir heldigvis slettet ganske fort, men bare i kontortiden. Jeg har foreslått for dem at de legger inn en "mellom sperre" for de rasene som virker å være mest "utsatt", og sagt at jeg tror de seriøse oppdretterne av disse rasene ville godta å kun få lagt ut annonsene sine ut på nettet i kontortiden - om det ville bidra til å stanse dette.

Dersom disse annonsene ikke fikk komme dirkete på nett, men måtte gjennom en manuell kontroll, så tipper jeg det ville bli slutt på dette problemet ganske fort.

Zett.no takket for forslaget, og sa at de hadde en gruppe som kontinuerlig jobbet for forbedringer av Zett.no - og ville bringe det videre til dem.

Så nå oppfordrer jeg alle til å sende Zett.no en mail om at de må prøve å stoppe dette - dess flere mail Zett.no ( kundeservice@zett.no ) får, dess større sjanse tror jeg det er for at dette kan gå fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, finn.no skal ha ros for at de ikke har sluppet slike opplagte svindelsannonser ut :) Fåar håpe zett.no også får bukt med problemet.

Jeg har enda ikke hørt noe fra den stakkars damen som ville kvitte seg med sin nydelige engelske bulldog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke hørt noe fra den stakkars damen som ville kvitte seg med sin nydelige engelske bulldog :)

Hun har sikkert fått gitt den bort til noen annen vettu! Noen som IKKE er så gniene og vanskelige som deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke teksten under ut som svindel?

Beskrivelse

Dette er Buddy. Han er veldig liten. Bør bare komme 2.75 lbs! Han er aktuell på alle skudd og worming.Buddy er en søt liten gutt som elsker oppmerksomhet, og elsker å pakke lekene rundt med ham hvor han går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke teksten under ut som svindel?

Beskrivelse

Dette er Buddy. Han er veldig liten. Bør bare komme 2.75 lbs! Han er aktuell på alle skudd og worming.Buddy er en søt liten gutt som elsker oppmerksomhet, og elsker å pakke lekene rundt med ham hvor han går.

Mest sannsynlig er det et nytt svinelforsøk. Noen som vil nappe litt i agnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...