Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

Skrevet

uuuh spennende! ! Kommer til å bli litt misunnelig når jeg ser bildene av valpene som du kan velge mellom! :aww: Har litt lyst på gd kjenner jeg! Var litt redd for at de blir i største laget, men jeg kan jo bare ta tispe, for de blir jo ikke sååå mega. men 60 kg er mer enn nok da! hehe

ja kjempespennende:D hehe stor sa du, Kita veier "bare" 50kg :aww:

Skal slenge inn bilde så fort det kommer :ahappy:

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da er Arwen endelig godt i gang :) Det er kommet 3 harlequin tisper, 1 svart tispe, 1 merle hanhunnd og to svarte hannhunder og fortsatt ikke ferdig :D Spennende =D

Skrevet

så spennende! :( Hold oss gjerne oppdatert!

Ja, detter er utrolig spennende :D Nå for en time siden blei det født en mantel tipse også :D

Oioi så spennende :D

OiOi Så spennende :( Hva var det du ville ha igjen..?

Fikk tilbud om harlequin tispe i dagtidlig, litt morro at ho tilbyr meg det, med tanke på at 3 oppdrettere har spurt etter harl. tispevalp fra dette kullet. Så blir enten en harl. tispe eller en sort hannhund :( Får vente å se. Er rimelig spent på å se bilder av dem :) og hvor mange som kommer til syvende og sisi :P

Så spennende :D

Superspennende :P Nå er de 8 små, men fortsatt ikke ferdig tror oppdretter :D De 7 første kom fort, på 2 1/2 time :D Så fødselen ser ut til å gå veldig fint for henne :D

Skrevet

Så spennende Tina :):D

JA :D er bare utrolig glad for at alt går fint :D Og i følge opdretter (som har skrevet på FB) ser hun ikke ut til å være ferdig ennå :(

Skrevet

å så spennende :D

ja omtrent slik føler jeg meg :D :D :( Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem :( Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt :) Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld :D

Skrevet

ja omtrent slik føler jeg meg :D :D :( Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem :D Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt :) Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld :D

Da krysser vi fingrene :(

Skrevet

Da krysser vi fingrene :D

Ja :D får krysse det som krysses kan :( De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) :)

Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser

3 Harlequin jenter

2 svarte gutter

1 merle gutt

1 svart jente

1 mantel jente

Skrevet

Ja :) får krysse det som krysses kan :getlost: De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) :wub:

Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser

3 Harlequin jenter

2 svarte gutter

1 merle gutt

1 svart jente

1 mantel jente

Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit :D Siden det ikke kom noen prikkete gutt :D

Skrevet

Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit :wub: Siden det ikke kom noen prikkete gutt :getlost:

Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER!

Skrevet

grattis :) ingen bilder enda altså? :)

Nå kommer det bilder :P

Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER!

Takk takk:D De er jo så skjønne alle sammen :)

Begynner med et bilde av alle sammen :)

Arwenmedallebebisene8april2010.jpg

Stolt mamma :)

Arwenstoltmor8april2010.jpg

den svarte tispa :)

Densvartetispa8april2010.jpg

Mantelltispa (fulltegnet) sover på en av brødrene :)

Manteltispa8April2010.jpg

Nærbilde av manteltispa :)

Manteltispesoverpbroren8april2010.jpg

Merle hannhunden ;)

Merlehannhund8april2010.jpg

Skrevet

Nhæææææ :P åhh så søte. Jeg vil ha en sort! ! ! :) hehe. Åh din heldiggris! :) De var veldig fine. Gleder meg til å se når de blir eldre! :)

ja de er kjempesøte :) Foreløbig er den harlquinen som ligger i midten (på bilde med alle) en liten favoritt :) men muligheten for svart tispe er jo også der ;) Lettere å se hva man liker når de har ben å stå på :) Og enda bedre når man får møtt dem :) Spennende å se hvor lenge vi valpekjøpere holdes på pinebenken før det blir bestemt :)

Skrevet

Spennende med så mange forskjellige.Gleder meg til en og en bilder så vi ser dem bedre :)

Ja det gleder jeg meg til også :) Også når jeg veit hvem av jentene som blir min :P slik at man kan følge med på den :)

Skrevet

Så fine de er, men den merle hannhunden skilte seg litt ut for min del :)

Er det helt sikkert at du skal ha tispe i stedet for hann?

Ja, for det er 3 hanner, den ene svarte skal til oppdretter i Spania, den andre svarte har haleknekk (diskvalifiserende feil) og den siste er merle, ikkegodkjent farge... Ho ville jeg skulle ha noe jeg kunne "gå i ringen og vinne med" som ho sa :)

Oi de var skikkelig fine :)

Ja de er noen søtinger og blir nok ikke noe styggere når de får øyer :)

Å SØTINGER! :) mamman er også skikkelig gossin :)

Ja Arwen er herlig :P Gleder meg til å møte dem i mai :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...