armagnac Skrevet 28. April 2010 Rapporter Share Skrevet 28. April 2010 Fine Caspersen Blir nok ikke den siste rååååsa sløyfa han får i samlingen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Tusen takk for de koselige kommentarene :wub: Varmer et morshjerte z3 Vi har prøvd oss på litt oppstilling som vanlig. Jakten på det perfekte bilde fortsetter, men jeg må si jeg synes han er rålekker Dette er fra i dag, og de under er tatt for noen dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Gratulerer med utstillings resultatet!Så det ikke før nå jeg! Åh,nye nydelige bilder som vanlig av fantatsiske prikkegutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2010 Tusen takk Gåsa I dag har han lekt med venninnen sin Nala Har lagt ut flere bilder her http://vandalmis.wordpress.com/2010/06/15/lek/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2010 Fine fine Casper! Og wow så fin dalmatineren var med brune prikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2010 Han er utrolig fin altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2010 Så kule bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2010 Kule bilder av gærne dalmiser! Casper er såå flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2010 Taaaakk Flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2010 Flotte bilder av flott hund Han må være den lekreste dalmisen ever Gleder meg til mer bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2010 Nydelige Casper Og så litt OT, men egentlig ikke : Digger profilbildet ditt Lola! Herlighet så nydelig at han har et hjerte rundt øyet! Tenker på hvor fint det er hver gang jeg ser det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2010 Utrolig vakker han er! Og så så fint prikket! Flotteste dalmisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martemor Skrevet 26. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2010 For en utrolig nydelig hund! Også så flink du er til å ta bilder. Både mange, og ikke minst gode bilder av skjønne Casper. Det siste bildet var utrolig fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2010 Kjempekjekk kar! Han er min favoritt dalmis! Utrolig fin Og fine bilder du tar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 26. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2010 Flotte bilder av flott hund Han må være den lekreste dalmisen ever Og så litt OT, men egentlig ikke : Digger profilbildet ditt Lola! Herlighet så nydelig at han har et hjerte rundt øyet! Tenker på hvor fint det er hver gang jeg ser det! Det de sa! Skal jeg noengang ha en dalmis så må den se sånn ut. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2010 Han tar seg godt ut som vanlig han, pen kar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 1. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2010 Jeg blir alltid i blid og i godt humør når jeg ser på bilder og leser om Casper. Fine bilder av en glad skøyerhund som er med på mye koselig. Nydelig hjerte rundt øye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2010 Tusen tusen takk for de koselige kommentarene blir helt rørt når dere sier slikt om hunden min jeg! Jeg må jo nesten si det her og, i selveste tråden hans, Casper fikk nemlig sitt første CERT i helgen han Veldig gøy, nå vet jeg at vi kan! Jeg er fortsatt svimete i ringen, men klarte å kontrollere meg og tenke litt klart denne gangen, og Casper har og blitt mye flinkere, og denne gangen klarte vi det jammen meg Har lagt ut kritikk m. kommentar her Kjenner jeg faktisk gleder meg litt til neste utstilling, vet det kommer mange fine gutter, men føler ikke at vi er så ute av konkurransen som jeg har følt det før. Så får vi se hvordan det blir når utstillings dagen nærmer seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. September 2010 Rapporter Share Skrevet 8. September 2010 GRATTIS og velfortjent til slik en kjekkas!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Takk Flere på bloggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 så flott han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Han er smashing! Utrolig kjekk kar. Som sagt flere ganger før, min favoritt Gratulerer med Certet! Det var på tide (med tanke på utseendet) hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Gratulerer på etterskudd og igjen med certet Han er nydelig, veldig flotte bilder i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 Tusen takk :whistle: Noen vinterbilder av Casper, og venninnen hans Nala. Neeei Nala, ikke deeeer!! Flere bilder her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 hahahaha, siste bilde der var blinkskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts