Mud Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Herlig at han er bedre! Fine gutten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Han er så utrolig flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Så flott at han er bedre! Og så må jeg også skryte av bildene du tar - de er kjempefine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Så fin han er utrolig fine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 TUSEN takk for koselige kommentarer!!! Dem blir jeg glad for _____ Vært på tur i dag etterhvert som vi kjørte innover var det mer og mer snø... og veldig vått enkelte steder, skikkelig gjørmehull, ikke så mye vits i at jeg dusjet Casper i går. Men mange fine strekninger uten gjørme og snø og da, så det ble en fin tur uansett. Her er han midt i et voff etter jeg lærte ham å bjeffe på kommando har han funnet ut at det er fint å knurre-ule litt når man blir utålmodig! Litt flere bilder her: http://lolapagola.com/a-few-weeks-early/ 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Han er så nydelig ? følger alltid med på tråden hans ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Kjekkasen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Han er så fiiin! Det så skikkelig morsomt ut å kjøre med kickbike innover der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Han er så nydelig følger alltid med på tråden hans Så koselig at du gjør det! Kjekkasen! Han er så fiiin! Det så skikkelig morsomt ut å kjøre med kickbike innover der! Det er veldig artig Var samme sted i dag, men på føttene. Gikk meg som vanlig vill, men det er de fineste turene synes jeg. Helt alene uten å møte noen, bare lyden og lukten av skog :-) Havnet i en litt mørk skog, og plutselig ser jeg et skjelett. Et øyeblikk blir jeg redd for at det er et menneske, men det er det selvsagt ikke. Det var ganske stort, så jeg tror kanskje det var en elg. Casper var dritfornøyd med funnet sitt, og smakte litt på alt. Da vi gikk videre, og hadde gått et stykke, snudde han og løp tilbake. Og kom tilbake med et bein. Kunne jo ikke la skatten ligge, det skjønner jeg jo Var forresten hos kiropraktor/veterinær her om dagen, han fikk akupunktur og ble kjent på. Veterinæren var fornøyd med det hun kjente, og sa at så lenge ingen nerver kommer i klem så unngår han operasjon. Det er jeg såklart glad for. Han virker fornøyd med livet generelt, og har ikke mye vondt. Han peip litt her om dagen etter han hadde løpt veldig mye villmann i skogen, så har begrenset ham litt i dag, slik at han får både løpt løs, og gått rolig i bånd på godt underlag. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Søtingen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Han er så fin, kosebamsen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Han er en fin dalmatiner. Jeg liker de best med litt store flekker, som Casper. Håper ryggen hans fortsetter å være så og si problemfri i mange år til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ryggen har ikke vært så bra i det siste. Startet for noen uker siden da han fikk leke med tollervenninnen sin, og han tok litt for mye av. Min skyld, skulle avbrutt dem lenge før. Så gikk det en uke, og han ble bedre igjen. Men så ble han flydd på av en løs hund, og endte i slosskamp. Da ble han umiddelbart så dårlig som jeg aldri har sett ham før, hvis noen har sett videoer av hunder med wobbler var det litt slik, bakparten slang og vinglet, og vi måtte såklart bare snu og gå ned til bilen. Han har ikke kommet seg helt etter den smellen, har ikke helt kontroll på bakparten, men er heldigvis mye bedre. Men blir litt metacam nå og da, noen morgener ser jeg at det plutselig er noe som låser seg, han blir stiv og rar, og går bare og legger seg. Det går over etter en liten stund. Har gitt metacam noen ganger, i dag valgte jeg å ikke gi. Og det gikk over like fort. På mandag fikk han sin første laserbehandling, neste er i morgen, og så på fredag. Og ukene etter. Håper virkelig det gir god effekt! Ellers er han glad og fornøyd, lar ham ikke leke og herje med andre hunder, men ellers går livet stort sett som før 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Fineste Casper. Ønsker masse god bedring til han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Fineste Casper. Ønsker masse god bedring til han! Tusen takk andre behandling i dag, synes faktisk han virker hakket kvikkere altså Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 God bedring til fine Casper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Leit å høre om ryggen. Han er så uttrykksfull og flott. Masse god bedring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Stakkars caspersen <3 måtte laser gjøre underverker for han :-) Nico prøvde det på vonde skuldre og det var utrolig virkning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Fineste Casper! Tara her hilser å sier at dårlig rygg ikke er noe moro. Jeg merker lite til at hun har vondt men,får laser en gang i uka forebyggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2015 God bedring til fine Casper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2015 God bedring til Casper! Håper laserbehandlingen gir god effekt. Har gitt det til Eine (og katten) og synes det ser ut for å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Huff, så dumt at ryggen til Casper ikke er bra Håper han blir bedre! God bedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2015 Litt bilder og sånn siden sist Ang. ryggen viste ikke CT'en det vi hadde håpet på akkurat. Blogginnlegg her om noen er interessert. Endelig er jordene høstet, så da blir det litt flere turmuligheter her. Selv om gleden nok blir kortvarig, de har begynt å pløye så tidlig. Før kunne man gå på alle jordene er til langt uti oktober. Fra i går Man må jo bare bli glad av å se den hunden der! <3 Casper mener det er på tide å få en godbit. Har glemt at han nettopp fikk. Han fikk såklart en til, det er umulig å si nei til de øynene der. Skikkelig oppstilt(lagt) bilde, ser det på Casper at selv ikke han kjøper det. Hvem legger seg liksom ned midt i skogen på tur! Fra en liten fjelltur vi var på for en uke eller to siden Som vanlig flere bilder på bloggen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. September 2015 Rapporter Share Skrevet 11. September 2015 Du tar så innmari fine bilder! Aiko hilser til Casper at det viktigste er humøret, og så kan ryggen eller beina krangle så mye de vil utover det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2015 Du tar så innmari fine bilder! Aiko hilser til Casper at det viktigste er humøret, og så kan ryggen eller beina krangle så mye de vil utover det. Tusen takk!! Ja guri, kunne jo ikke bebreidet dem heller om de ble litt mugne av vondtene sine. Men veldig glad for at han fortsatt er like glad og tilgjengelig som han alltid har vært! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts