Djervekvinnen Skrevet 24. Mars 2011 Rapporter Skrevet 24. Mars 2011 *ler* Han er jammen meg flink å strekke seg Mine klarer ikke å strekke seg så langt bak, da mister de balansen nesten. Men han er utrolig nydelig. Fineste dalmisten ever Siter
Lola Pagola Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2011 Tusen takk folkens! Mer strekking, og ikke-strekking, jeg får endelig til oppstilling! Wee! og litt strekk står bare på tre ben og Har blitt en liten nisje for oss dette, med total overstrekking Siter
Snickers Skrevet 23. April 2011 Rapporter Skrevet 23. April 2011 Gud for en nydelig hund du har Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 En stund siden sist update :-) litt bilder er på sin plass! Her er Mikke Mus dalmatineren min. Synes det var en kul vegg, og skulle ta litt bilder foran den. Etterpå så jeg at han hadde fått et ekstra sett ører En litt slapp oppstilling på havnen i Ila Var på trondheim hundefestival i helga, og på søndagen vant han klassen sin med CK (flere som gikk ut på vg), fikk res.CERT og ble 4.BHK. Skikkelig opptur fra dagen før da det "bare" ble vg. Jeg hadde en prikkete støvsuger den dagen gitt. Casper kutter hjørner rundt en litt småsliten irsk setter gutt Casper og bestisen Og til slutt må jeg jo introdusere denne gjengen, en av disse blir nok en god venninne av Casper i fremtiden! Neida, jeg skal ikke ha toller, men en god venninne av meg skal. Siter
Artemis Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Kuleste Mikke det! Casper er flott altså! Siter
Cloudberry Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Haha, kult Mikke-bilde Casper er så fin altså, jeg er glad jeg møtte på dere så jeg fikk klå litt Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Kuleste Mikke det! Casper er flott altså! Hæ? Hvem er Mikke? Er du i riktig tråd nå? Tenkte jeg snakk om å være gullfisk! Casper takker Haha, kult Mikke-bilde Casper er så fin altså, jeg er glad jeg møtte på dere så jeg fikk klå litt Var kjempekoselig å hilse på deg igjen! Så bra du fikk tak i meg så og si, jeg er så fjern på utstilling at jeg ikke ser folk før jeg har gått forbi omtrent Moro å få hilst på Uva og, hun var virkelig flott! Fikk ikke blitt ignorert av Sita denne gangen da Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2011 Casper ble sugd opp av et romskip, så ble ikke flere bilder:S Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Vi har besøk :-) :wub: Sploioioing! flere bilder: http://vandalmis.wordpress.com/2011/07/04/gr-46-sniffcasper/ Siter
insolita Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Åååååh... Det finnes ikke noe vakrere enn en vakker dalmis altså! Så ut som om det var litt størrelse på han og? Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Åååååh... Det finnes ikke noe vakrere enn en vakker dalmis altså! Så ut som om det var litt størrelse på han og? er ganske betatt av rasen ja, og særlig han her da Han er 61 cm i mankehøyde, så rett under den gamle standarden (den nye sier 63 tror jeg). Han er "liten" om man kan si det slik, dvs. de fleste dalmatinerhannhunder er høyere enn ham :-) Men han ser jo ganske massiv ut i forhold til lille Sniff da. Siter
Guest janson Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Hæ? Hvem er Mikke? Er du i riktig tråd nå? Tenkte jeg snakk om å være gullfisk! :lol: Jeg skjønte heller ingenting til og begynne med. Det der er jo ingen (eller min) Mikke! Men det var et vanvittig kult bilde med den bakgrunnen altså. Du har jo mye fine bilder av en veldig fin Casper, men det der var virkelig stilig! Siter
Gjest Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Skrevet 7. Juli 2011 Kan du kommme å ta bilder av hundene mine? Du er så flink Casper er nydelig as always Siter
Lola Pagola Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Litt Casperbilder! Hva gjør den lille greia nååå da...! Mamma skal hun være her lenge eller??? Casper og Tira (3mnd) Siter
AnnikenK Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Litt Casperbilder! Han er rett og slett rålekker 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 31. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2011 Han er rett og slett rålekker tusen takk! Synes jeg og, må jeg bare innrømme WOW Casper.... :wub: Gullgutten min Siter
Lola Pagola Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2011 enda litt bilder av gullklumpen Han bestemte seg for å legge ørene sine bak, for å fremheve sitt nydelige ansikt denne gangen. Er det ikke middag snart?? og et lite mimrebilde, slik så han ut på samme tid for tre år siden, husker jeg trodde han var omtrent ferdig utvokst Siter
Teserere Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Han er virkelig en elegant og staselig hund, råflott rett og slett ! 1 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Så utrolig fin dalatiner! Jeg liker de der prikkehundene, men jeg har bare hatt gleden av å møte en eneste en. Flink å ta bilder er du og. Artig! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.