Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussieprat


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar
Hahaha.... ja, da tror jeg snuppa må ha annen handler enn meg... :)

...men.... jeg har altså meldt meg på handlerkurs jeg.... *si litt forsiktig* :o

:o:devil: Bridie får sin egne personlige HANDLER!! :o

Jeg skal betale dette for deg altså!!

Blir debuten i vikingeskipet da eller??? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det fine med å gå på kurs, man får lært og øvd seg og da blir ting ikke så skummelt likevel. Litt skummelt er det uansett, sånn er det bare :o

Det skumle med Bridie er jo sef at jeg vet at hun har gjort det bra før, og med superhandler Bente så er det vel ikke fuuuuullt så sikkert det går bra! :) Hoppe og danse og sitte og snurre rundt (bikkja da, jeg kommer vel bare til å stå tafatt og kikke på at Bridie tilbyr adferd etter adferd! :o ) er kanskje ikke det beste for å få supersløyfefargesomjegikkeanerhvabetyr... :devil:

Men for all del! Jeg tåler godt å dumme meg ut jeg altså! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gamle bilder:

tisnesag4.jpg

Hihi, litt galskap

tisnesag2.jpg

Ikke helt god han her heller

1-5.jpg

Gid, jeg får jo sol i øynene

DSC_0065.jpg

Øøøh, dette her var litt ehm...

DSC_0006.jpg

Sitte pent sånn, mener du?

skulsfjord3.jpg

Det var dette bildet jeg skulle lagt inn i fotokonkurransen "I uballanse"...!!

skulsfjord4.jpg

ting9.jpg

seljeskog7.jpg

Sukk, savner denne karen her...

inneliv1-1.jpg

uit6.jpg

Han kler sny, egentlig

1-4.jpg

Han elsker å sove middagshvil eller ligger i armkroken, Coyote. Bare det er en armkrok, takker han ja. Han var med pappa på isfiske i vår. Pappa fortalte at ut på natten så hadde han blitt så kald på beina, så han styrte litt med soveposen for å få varmen i seg. Da hadde Coyote kommet bort og lagt seg over beina hans :devil:

12-4.jpg

"Jeg prøvde å få ham til å slutte, men han ville ikke høre på meg, mor"

sofatid1.jpg

hodearn2.jpg

Han hadde litt luftige ører på den her tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skumle med Bridie er jo sef at jeg vet at hun har gjort det bra før, og med superhandler Bente så er det vel ikke fuuuuullt så sikkert det går bra! :icon_redface: Hoppe og danse og sitte og snurre rundt (bikkja da, jeg kommer vel bare til å stå tafatt og kikke på at Bridie tilbyr adferd etter adferd! :lol: ) er kanskje ikke det beste for å få supersløyfefargesomjegikkeanerhvabetyr... :icon_confused:

Men for all del! Jeg tåler godt å dumme meg ut jeg altså! :blink:

Du vet at det går ann å trene litt på at hun skal stå stille før dere skal i ringen eller....? :)

Nydelige bilder som jeg overhodet IKKE blir mer Aussiesyk av :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det går ann å trene litt på at hun skal stå stille før dere skal i ringen eller....? :ahappy:

Nei, det vet jeg ingenting om! HELT fersk vettu! :icon_redface:

Må jo bruke Buffy på lørdag da... Yeadda. Hu setter seg jo HELE tida så det kan jo bli en utfordring... Mon tro om jeg kan LATE som at hun står og viser seg flott frem...? Og at hun løper pent ved siden av og ikke danser og prøver å fange meg...?? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, mener du jeg skal komme opp med Bridie før ting og tang kanskje? Bytte hund med deg til dere kommer etter til Gjøvik? :icon_confused:

Hmm, i morra kommer det kanskje en aussie til hit. Hakinos Ezzy Etti skal muligens bo hos meg om dagen. Jeg kan jo håpe at Lars blir så forelsket at hu blir her da?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...