Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussieprat


PsychoLynx

Recommended Posts

hihi, mener du jeg skal komme opp med Bridie før ting og tang kanskje? Bytte hund med deg til dere kommer etter til Gjøvik? :ahappy:

Hmm, i morra kommer det kanskje en aussie til hit. Hakinos Ezzy Etti skal muligens bo hos meg om dagen. Jeg kan jo håpe at Lars blir så forelsket at hu blir her da?? :rolleyes:

Hehe, neida, Buffy har vel godt av å oppføre seg som en dannet utstillingshund hun også for en gangs skyld! :icon_confused:

Og ja.... forelskelse er fint!! Om Bridie synes det er ok da, ellers er det jo dumt uansett... Slitsomt med to tisper som ikke går overens iallefall.... :icon_redface:

Men pen Ezzy da..... *ønske seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil ha en aussie til!!

Nå har Ezzy "kjent" meg i 3,5 time, og hu ligger rett ut på gulvet her og slapper av. Ligger ikke så lenge om gangen, må tusle seg en tur, men legger seg ned igjen. Hu prater, grynter, nekter litt osv, men vil gjerne ligge på fanget å kose.

Bridie vil helst bestemme når Ezzy skal puste, men hu får ikke lov og det går greit.

Men altså, kan man ha det bedre da?? Lars på en sofa med Bridie på fanget, jeg på sofa nr to med Ezzy på fanget, Psycho bare tuslende rundt og en Ezzy som ikke bryr seg osv. *sukk*

230908_023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænikæn is bækk!

Hvis denne linken funker, så er det en liten serie av en tullete My der som gjør seg til på gulvet og trener meg til å leke med henne. :rolleyes:

IMG_9918.jpg

Morsomme bilder av My, Anniken :D Kjente igjen det tulleblikket og hele holdingen der, ja :yes: De er nå søte. Hva hadde vel livet vært uten hunder?

Jeg vil ha en aussie til!

Nå har Ezzy "kjent" meg i 3,5 time, og hu ligger rett ut på gulvet her og slapper av. Ligger ikke så lenge om gangen, må tusle seg en tur, men legger seg ned igjen. Hu prater, grynter, nekter litt osv, men vil gjerne ligge på fanget å kose.

Bridie vil helst bestemme når Ezzy skal puste, men hu får ikke lov og det går greit.

Men altså, kan man ha det bedre da?? Lars på en sofa med Bridie på fanget, jeg på sofa nr to med Ezzy på fanget, Psycho bare tuslende rundt og en Ezzy som ikke bryr seg osv. *sukk*

230908_023.jpg

Fin hun er! Skjønner godt du har lyst på to. Det er koselig med to! Men vil du ha argumenter mot har jeg også det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som er spesielt for ham, eller har de fleste av samme slag dette "blikket"?

:yes:

Jeg er redd de fleste av samme slaget har dette "blikket" når det gjelder.... <_<

Det kommer ikke en LYD, det er bare et blikk.. Og det holder det altså. Funker like bra som Bridie sitt blikk. Om ikke bedre. Dette her er det ikke SÅ lett å overse... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en periode av livet til My. Hun må ha vært rundt 4mnd eller noe i den duren... Uansett, tunga var svær og kjempelang - og i ca. en uke fikk jeg ikke tatt et eneste fint bilde av henne. :) Tunga hang og slang og tok all oppmerksomheten HELE tiden :) Heldigvis vokste hun inn i den, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder av Bridie og Ezzy! :)

Har mannen kommet mer på gli ennå eller...?

Å neida... eller, i går sa han så fint til Ezzy. "du vet det Ezzy, hadde ikke du bjeffet så fælt og Bridie vært så eiesyk, så kunne du kanskje blitt her om ingen andre vil ha deg". :)

Husker en periode av livet til My. Hun må ha vært rundt 4mnd eller noe i den duren... Uansett, tunga var svær og kjempelang - og i ca. en uke fikk jeg ikke tatt et eneste fint bilde av henne. ;) Tunga hang og slang og tok all oppmerksomheten HELE tiden :) Heldigvis vokste hun inn i den, ja...

Der er problemet til Ez. Hu er ferdig med å vokse.. <_< hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida... eller, i går sa han så fint til Ezzy. "du vet det Ezzy, hadde ikke du bjeffet så fælt og Bridie vært så eiesyk, så kunne du kanskje blitt her om ingen andre vil ha deg". :whistle:

Usj da... Bruk kvinnelisten! Har ikke han bygget seg opp en tabbekvote da, eller blander jeg med personer nå? Om så er tilfelle, bruk den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da... Bruk kvinnelisten! Har ikke han bygget seg opp en tabbekvote da, eller blander jeg med personer nå? Om så er tilfelle, bruk den! :P

:whistle: jo han har så absolutt det! Og nå er saken klar,tror jeg... Blir ikke Ezzy på Jæren (noe jeg for hennes del håper hu blir) så kommer hu tilbake hit om Hanne vil det. :P

Nye bilder idag av to skjønne jenter

250908_005.jpg

250908_008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: jo han har så absolutt det! Og nå er saken klar,tror jeg... Blir ikke Ezzy på Jæren (noe jeg for hennes del håper hu blir) så kommer hu tilbake hit om Hanne vil det. :P

Nye bilder idag av to skjønne jenter

250908_005.jpg

250908_008.jpg

Jeg krysser fingrene for at hun kommer tilbake til dere jeg da :P

Har hun forresten konstant ett øre som står litt og ett som henger? Sjarmerende i så fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var søøøøt ja! Skikkelig nussedusselig! Tror My var enig med meg, for hun var ganske uoppmerksom til tider. Skulle seee på alle de søte aussievalpene når hun skulle løpe, og vise frem ligg'en sin og sitt'en sin når hun skulle stå ;)

Jeg kan legge ut flere bilder av den knetta, må bare få lastet dem opp først... Kom nettopp hjem og har sottet i bil i over 16-17 timer så jeg er HELT kaputt. Nå er det natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...