Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussieprat


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Stakkars Falco får oppleve en aussie i farta....

Balansere på brygga er litt skummelt, syns Falco...

071008_014.jpg

Og han tenkte jo ikke så langt når han gikk ETTER Bridie heller da.

071008_015.jpg

For Bridie? Hu bryr seg da ikke mye om at det står en Flat SpringMatiner i veien for henne

071008_016.jpg

Hu tar jo bare veien rundt denne Flate SpringMatinern...

071008_017.jpg

Stakkars Falco derimot.....

071008_018.jpg

(ingen ble skadd under fotoshooten, og Falco ble reddet kjapt opp på brygga igjen, og balanserte like fint rundt der etterpå :icon_redface:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei skal nok litt mer for å knekke han! Gulpe litt vann er da bare småting må du skjønne! :)

Nå står han på verandradøra her og skal inn, med en DIGER stokk! Mistenker at han bare synes vi er litt trege til å åpne døra så han bruker den til å "banke på" med for han har enda ikke prøvd å ta den med inn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei skal nok litt mer for å knekke han! Gulpe litt vann er da bare småting må du skjønne! :)

Nå står han på verandradøra her og skal inn, med en DIGER stokk! Mistenker at han bare synes vi er litt trege til å åpne døra så han bruker den til å "banke på" med for han har enda ikke prøvd å ta den med inn... :)

...Vel nå er han ikke klar over hvor "morsomt" det er å koste små-kvister og bark fra hele huset heller, kan jeg tenke meg :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Vel nå er han ikke klar over hvor "morsomt" det er å koste små-kvister og bark fra hele huset heller, kan jeg tenke meg :) :)

Åh, si ikke det! Når det gjelder kategorien "djevelskap" og "ting matmor/far ikke liker" så er han utrolig intelligent!! <_< Men nei, du kan vel ha rett i at han ikke har funnet ut hvor gøy akkurat DETTE er enda! Da hadde han nok isåfall helt klart dratt alt inn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags utstillingsbånd skal man bruke på aussie?

Hva som helst, så lenge det ikke tar all oppmerksomheten fra hunden :)

Jeg så folk som brukte "kjetting"bånd, både halsbånd og kobbel, folk som brukte lær, folk som brukte nylon på aussieutstillinga på gjøvik.. Selv har jeg et i lær som er 7mm tykt, og det liker jeg veldig godt, men kunne tenkt meg en halvstrup i sølv til My også.

Jeg ville kanskje kjøpt en løs halvstrup i "gullfarge" til Bridie og en lysebrun tynn lærline til å feste i det, eller en tynn brun nylon-line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...